Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

BlairW schreef op 31-10-2025 om 09:57:

dat heet toch gewoon een walking dinner? Bij running zie ik voor me dat je je eten zsm naar binnen propt om daarna naar de volgende gang te rennen 😆

Klopt zou ook walking dinner moeten heten, maar hier wordt het running dinner genoemd.

de ochtend begint weer goed vandaag, bijna verslapen gezeik met werk, amper geslapen is het al weekend? 😒

Netherfield schreef op 31-10-2025 om 08:28:

Man kwam er vanmorgen achter dat hij gisteren zijn broek en trui in de sportschool heeft laten liggen. Zucht. Het is maar goed dat zijn kont vast zit, anders was hij die ook altijd kwijt.

Mijn man had van de week 2 verschillende schoenen aan en kwam terug van werk om ze weer te wisselen

Miepjecody schreef op 31-10-2025 om 11:30:

[..]

Mijn man had van de week 2 verschillende schoenen aan en kwam terug van werk om ze weer te wisselen

😂😂😂😂

Miepjecody schreef op 31-10-2025 om 11:30:

[..]

Is mij ook wel eens gebeurd. Ik had donkerblauwe en zwarte laarsjes in hetzelfde model.  Heb ze die werkdag aangehouden. Het is niemand opgevallen...

Mijn lijf werkt niet mee en daar ben ik boos over.

Ik lees alleen maar reacties van verongelijkte PVV-stemmers op de sociale media.  Dat er stemmen zijn gekocht, dat de uitkomst tevoren al vaststond, dat er stembiljetten zijn verdonkeremaand enz.
En meestal in ontzettend slecht Nederlands!  Geeft dit het niveau van veel PVVstemmers aan? 
Ik moet echt op mijn handen gaan zitten om geen reacties te geven !  Heb dat een paar keer gedaan en word dan echt uitgescholden.

lientje69 schreef op 31-10-2025 om 11:46:

Mijn lijf werkt niet mee en daar ben ik boos over.

Heb op t andere forum weer mn wachtwoord moeten wijzigen, uiteraard meteen vergeten en wachtwoord vergeten mail komt niet aan. 

oudmaarnognietkoud schreef op 29-10-2025 om 11:23:

[..]

Dan een tochtstripje tussen deur en kozijn plakken?

Zat ik ook aan te denken maar twijfel omdat het maar 2 of 3x per jaar is. En ik sowieso mijn bovenlicht eruit/bedekt wil hebben. (Zit nu al 8jr een vuilniszak op 🤣). 

Loulou39 schreef op 29-10-2025 om 11:27:

[..]

Ik plak daar van die ronde vilten dingetjes die eigenlijk voor stoelpoten e.d. zijn zodat die niet over de vloer krassen (weet niet hoe dat heet, maar het helpt wel).

Ook wel een goeie idd

amarna schreef op 31-10-2025 om 13:20:

Ik lees alleen maar reacties van verongelijkte PVV-stemmers op de sociale media. Dat er stemmen zijn gekocht, dat de uitkomst tevoren al vaststond, dat er stembiljetten zijn verdonkeremaand enz.
En meestal in ontzettend slecht Nederlands! Geeft dit het niveau van veel PVVstemmers aan?
Ik moet echt op mijn handen gaan zitten om geen reacties te geven ! Heb dat een paar keer gedaan en word dan echt uitgescholden.

Precies wat je zegt. Het geeft vooral het niveau van PVV stemmers aan. Wat ik veel enger vind: mijn dochter doet als bijvak filosofie en daar heeft ze meerdere klasgenoten die het gebral van Forum niet doorzien. Of nog erger: ze zijn echt van dit soort complotten overtuigd. 

Ginevra schreef op 30-10-2025 om 10:47:

Dat grote bedrijven met bekende namen gewoon niet op mails reageren. Ik heb al een paar keer gehad dat je via de site een mailformulier invult, maar dat komt dan nooit aan of zo.
Als ik er dan achteraan bel dan is het "nee hoor, geen mail gezien, niks ontvangen". Of je krijgt 'm onbestelbaar retour. Gek he, dat mensen dan via social media boze berichten gaan plaatsen.

Ik heb ooit voor UPC gewerkt. De hele dag door ratelde de fax met klachten na klachten na klachten. Na een week werden de niet behandelde klachten gewoon weggegooid. Ging echt om duizenden klachten per week. 

SuzyQFive schreef op 31-10-2025 om 20:12:

[..]

Zat ik ook aan te denken maar twijfel omdat het maar 2 of 3x per jaar is. En ik sowieso mijn bovenlicht eruit/bedekt wil hebben. (Zit nu al 8jr een vuilniszak op 🤣).

Ik heb dat ooit met inlegkruisje plakken opgelost

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.