Huiskamer
Bailey26
29-10-2025 om 16:37
Hond heeft al een paar dagen weer last van zijn achterpootje. Hij hinkt nu weer flink dus heb hem een pijnstiller gegeven. Maar hij weigert om ergens rustig te gaan liggen.
Tuinfluiter
29-10-2025 om 16:41
Rozi schreef op 29-10-2025 om 16:26:
[..]
Ja, ik heb ook gezegd, prima als jullie gaan, maar dan wil ik daarnaast nog wel vieren.
Vriend vind elke oplossing prima. Maar zwager wil het niet nog een keer apart vieren omdat hij dan nog een keer extra moet komen. Mijn ouders doen zoveel voor hem, het lijkt mij een kleine moeite. Soms zie ik mijn schoonfamilie ook veel in korte tijd, heb ik ook niet altijd zin in maar ga ik wel uit fatsoen.
Ik zou als dochter wel langs willen zeker op een kroonjaar. Door er een mannen uitje van te maken wordt jij als dochter dus buitenspel gezet maar mag je wel meebetalen. Je zwager kan ook thuisblijven de eerste keer dan kan, ik neem aan, je zus toch komen.
Bailey26
29-10-2025 om 16:55
[..]
Ja, ik heb ook gezegd, prima als jullie gaan, maar dan wil ik daarnaast nog wel vieren.
Vriend vind elke oplossing prima. Maar zwager wil het niet nog een keer apart vieren omdat hij dan nog een keer extra moet komen.Prima dan komt hij niet nog een keer extra. Dat hoeft toch geen probleem te zijn? Dat maakt niet dat jij het niet kan vieren met je vader.
Mijn ouders doen zoveel voor hem, het lijkt mij een kleine moeite. Soms zie ik mijn schoonfamilie ook veel in korte tijd, heb ik ook niet altijd zin in maar ga ik wel uit fatsoen.
Dat ben jij en jij vindt dat fatsoen. Je zwager ziet dat anders. En ook dat mag, daar ben jij niet verantwoordelijk voor.
Dolfje
29-10-2025 om 17:02
Hersluitbare verpakkingen die je om te beginnen al niet eens normaal open krijgt zonder het met een schaar helemaal kapot te knippen.
Naminokurashi
29-10-2025 om 17:02
ik zal blij zijn als het stemmen voorbij is. Word knetter leip van die Henri Bontenbal hier op Via
Citroengraag
29-10-2025 om 17:14
Naminokurashi schreef op 29-10-2025 om 17:02:
ik zal blij zijn als het stemmen voorbij is. Word knetter leip van die Henri Bontenbal hier op Via
Ik ook! Ik heb zelf op het reformatorisch onderwijs gezeten en dat hij dat dikke prima vindt, toont vooral aan dat hij er zelf niet heen hoefde!
amarna
29-10-2025 om 17:40
Citroengraag schreef op 29-10-2025 om 17:14:
[..]
Ik ook! Ik heb zelf op het reformatorisch onderwijs gezeten en dat hij dat dikke prima vindt, toont vooral aan dat hij er zelf niet heen hoefde!
Hij heeft wel zelf op een reformatische school gezeten. Ik ken hem persoonlijk (een beetje) en weet welke school. Hij gaat echter niet naar een orthodoxe kerk, maar naar een gematigde PKN-gemeente.
Citroengraag
29-10-2025 om 17:47
amarna schreef op 29-10-2025 om 17:40:
[..]
Hij heeft wel zelf op een reformatische school gezeten. Ik ken hem persoonlijk (een beetje) en weet welke school. Hij gaat echter niet naar een orthodoxe kerk, maar naar een gematigde PKN-gemeente.
Tja, hij hoefde vast als man niet te knielen voor de directeur om te laten zien dat je rok lang genoeg was. Of werd uitgescholden omdat je in een spijkerbroek naar je zeer fysieke scholierenbaan ging die onmogelijk in een rok kon. Maar hey, hij is van het cda en niet van de sgp dus het is goedgekomen. Maar zou fijn zijn als hij zich iets meer kon verplaatsen in hoe refo-onderwijs is als je geen witte heteroman bent.
Cle0
29-10-2025 om 18:47
[..]
Vriend vind elke oplossing prima. Maar zwager wil het niet nog een keer apart vieren omdat hij dan nog een keer extra moet komen. Mijn ouders doen zoveel voor hem, het lijkt mij een kleine moeite. Soms zie ik mijn schoonfamilie ook veel in korte tijd, heb ik ook niet altijd zin in maar ga ik wel uit fatsoen.
Maar heb je zwager nodig om het apart te vieren dan?
Ik vind het eigenlijk wel een heel leuk cadeau. Een leuk weekendje weg voor pa. En dan kom ik zelf wel een keer op de koffie met een bosje bloemen. Maar ja, ik heb ook ongeveer hetzelfde gedaan. Ben met mijn moeder weggeweest en mijn broer heeft meebetaald zonder mee te gaan.
Bailey26
30-10-2025 om 02:56
Ik ben al weer een paar uur wakker. Word helemaal gek van de jeuk. Zit nu maar beneden op de bank. Maar verwacht niet dat het hier wel lukt om in slaap te vallen.
Kampeerder
30-10-2025 om 06:49
De uitslag van de verkiezingen ergert mij enorm. PVV heeft nog kans om de boel te gaan leiden helaas.
Had gehoopt dat ze definitief niets meer te vertellen zouden hebben.
Bakblik
30-10-2025 om 07:04
Kampeerder schreef op 30-10-2025 om 06:49:
De uitslag van de verkiezingen ergert mij enorm. PVV heeft nog kans om de boel te gaan leiden helaas.
Had gehoopt dat ze definitief niets meer te vertellen zouden hebben.
Nou dit inderdaad.
Wie PVV gestemd heeft moet de komende weken even bij mij uit de buurt blijven.
amarna
30-10-2025 om 07:37
Er wordt op de sociale media door diverse PVVstemmers gesuggereerd dat er verkiezingsfraude is gepleegd.
Joh! Doe een Trumpje en ga het Tweede Kamergebouw bezetten....
Slechte verliezers 
JtM
30-10-2025 om 10:42
Ik heb een ontsteking in een rugspier. Mannn wat doet dat zeer zeg. Echt ALLES wat ik doe is zeer pijnlijk. Word er gek van en ben er klaar mee.
Ginevra
30-10-2025 om 10:47
Dat grote bedrijven met bekende namen gewoon niet op mails reageren. Ik heb al een paar keer gehad dat je via de site een mailformulier invult, maar dat komt dan nooit aan of zo.
Als ik er dan achteraan bel dan is het "nee hoor, geen mail gezien, niks ontvangen". Of je krijgt 'm onbestelbaar retour. Gek he, dat mensen dan via social media boze berichten gaan plaatsen.