Huiskamer
kerst
30-09-2026 om 17:03
Lientje
On topic;
Bij de pedicure geweest. En blijkbaar weer een wrat onder de voet verdorie.
. Met de voetwrat van drie jaar geleden heb ik een jaar lang formule W ,stikstof geprobeerd bij huisarts, medisch pedicure en daarna via huisarts naar ziekenhuis met iets van azijn aanstippen. Wrat werd er allemaal niet veel anders van. En ondertussen liep ik met pijn...
Destijds uiteindelijk twee keer per dag stinkende gouwe op de voetwrat gesmeerd. Dat hielp wel.
Maar nu onder dezelfde voet weer een nieuwe wrat BAH.
(Volgens pedicure heeft behandeling weinig nut, want het virus zit in mijn bloed. Lichaam moet het zelf opruimen.)
Bellebelle
30-09-2026 om 17:05
kerst schreef op 30-09-2026 om 17:03:
Lientje
![]()
On topic;
Bij de pedicure geweest. En blijkbaar weer een wrat onder de voet verdorie.
. Met de voetwrat van drie jaar geleden heb ik een jaar lang formule W ,stikstof geprobeerd bij huisarts, medisch pedicure en daarna via huisarts naar ziekenhuis met iets van azijn aanstippen. Wrat werd er allemaal niet veel anders van. En ondertussen liep ik met pijn...
Destijds uiteindelijk twee keer per dag stinkende gouwe op de voetwrat gesmeerd. Dat hielp wel.
Maar nu onder dezelfde voet weer een nieuwe wrat BAH.
(Volgens pedicure heeft behandeling weinig nut, want het virus zit in mijn bloed. Lichaam moet het zelf opruimen.)
Helaas geen opbeurend bericht hier, dezelfde ervaring. Pas na een lange vakantie met veel rust heeft mijn lichaam het zelf opgelost. Ik ben er zelf mee met de dermatoloog geweest, maar die kon er ook helemaal niets aan doen.