Huiskamer
Poezie
30-10-2025 om 11:18
Ginevra schreef op 30-10-2025 om 10:47:
Dat grote bedrijven met bekende namen gewoon niet op mails reageren. Ik heb al een paar keer gehad dat je via de site een mailformulier invult, maar dat komt dan nooit aan of zo.
Als ik er dan achteraan bel dan is het "nee hoor, geen mail gezien, niks ontvangen". Of je krijgt 'm onbestelbaar retour. Gek he, dat mensen dan via social media boze berichten gaan plaatsen.
Dat krijg je ervan als je als bedrijf te knieperig bent om goede klantenservice medewerkers aan te trekken en ze een fatsoenlijk salaris te bieden.
lientje69
30-10-2025 om 11:49
6/700 meter gelopen en daar een half uur over gedaan . Nu helemaal duizelig en moe languit op de bank. Het valt me niet mee allemaal.
Herfstappeltaart
30-10-2025 om 12:44
amarna schreef op 30-10-2025 om 07:37:
Er wordt op de sociale media door diverse PVVstemmers gesuggereerd dat er verkiezingsfraude is gepleegd.
Joh! Doe een Trumpje en ga het Tweede Kamergebouw bezetten....
Slechte verliezers
Inderdaad een Trumpje. Hou op schei uit. Wanneer gaan we weer eens normaal doen (om met Bontenbal te spreken).
Naminokurashi
30-10-2025 om 12:46
Waarom lukt het mij nog steeds niet om boodschappen te doen. Vorige week lukte het mij wel, en nu moet ik schijnbaar er voor boeten want nog steeds buiten adem, als ik bv in huis of naar de keuken, of wc, of slaapkamer loop. Ben ik aan het hijgen en of buiten adem.
Maar gelukkig bestaat er boodschappen bezorgen en dat doe ik dan maar.
Ben gisteren ook niet wezen stemmen, is een rot eind lopen. Normaal in goede conditie is al ruim 20 minuten, maar mijn conditie is nu zo waardeloos dat ik er langer dan 20 minuten over doe. En dat zag ik dus niet zitten.
Bloemenzee
30-10-2025 om 20:30
Iets met bloed en nagels
Links? Nee, rechts!!! Boven? Nee, onder!!!! Pfffff…
Bellebelle
30-10-2025 om 21:29
Herfstappeltaart schreef op 30-10-2025 om 12:44:
[..]
Inderdaad een Trumpje. Hou op schei uit. Wanneer gaan we weer eens normaal doen (om met Bontenbal te spreken).
Daarbij, het tellen van stemmen is openbaar. Bij de keren dat ik op het stembureau zat, heb ik echter nooit iemand anders dan de leden van het stembureau gezien bij het tellen.
Yumi
30-10-2025 om 23:11
Bellebelle schreef op 29-10-2025 om 10:57:
[..]
Maar ik vind het juist heel waardevol om kinderen te betrekken bij de democratie. Hoe meer kinderen geïnformeerd worden over de werking van de democratie, hoe beter. Zeker in deze tijd waarin zelfs politici openlijk twijfel zaaien over de rechtstaat.
Je hebt gemist dat ik een reactie gaf op een eerder bericht. In dat bericht schreef Noas bezwaar te hebben tegen 'n groep kinderen, in het Gemeentehuis die uitleg kregen.... terwijl Noas rustig wou stemmen. Ik reageerde met een
te stemmen in een basisschool, en dat het daar niet rustig zal zijn. Oftewel, ik heb er geen problemen mee en heb ook geen rust nodig om een vakje rood te kleuren.
Yumi
30-10-2025 om 23:51
Zucht, mijn bestelling is binnen maar stinkt, en mag niet worden gewassen(stomerij) Bel de leverancier, klacht indienen, opnieuw bestellen dan komen ze het ophalen. Volgende dag, product opgehaald en.... nieuw stinkend product binnen. Besluit het buiten luchten, als ik het uren later binnenhaal, heb ik het idee alsof ik in een geit of schaap in huis haal, dus stuur het morgen retour. Eigenlijk moet ik opnieuw een klacht indienen, ...maar de bestelling, en klacht blijkt apart te worden behandeld. Wat betekent dat ik 2 rekeningen binnen kreeg per mail
Baal hier enorm van!
Happyapple
31-10-2025 om 06:35
Tuinfluiter schreef op 29-10-2025 om 16:41:
[..]
Ik zou als dochter wel langs willen zeker op een kroonjaar. Door er een mannen uitje van te maken wordt jij als dochter dus buitenspel gezet maar mag je wel meebetalen. Je zwager kan ook thuisblijven de eerste keer dan kan, ik neem aan, je zus toch komen.
Ik snap inderdaad ook wel dat @Rozi dit niet heel leuk vindt als dochter. En zeker als ze het zelf niet goed kunnen betalen op het moment. Sowieso stom dat 1 zoon/broer er iets doorheen drukt bij een gezamenlijk cadeau, zonder dat pa zelf echt een enorme fan is. Want dan zou ik het wel weer enigszins snappen, want het gaat natuurlijk om wat vader een leuk cadeau vindt.
Netherfield
31-10-2025 om 08:28
Man kwam er vanmorgen achter dat hij gisteren zijn broek en trui in de sportschool heeft laten liggen. Zucht. Het is maar goed dat zijn kont vast zit, anders was hij die ook altijd kwijt.
Bellebelle
31-10-2025 om 08:51
Yumi schreef op 30-10-2025 om 23:11:
[..]
Je hebt gemist dat ik een reactie gaf op een eerder bericht. In dat bericht schreef Noas bezwaar te hebben tegen 'n groep kinderen, in het Gemeentehuis die uitleg kregen.... terwijl Noas rustig wou stemmen. Ik reageerde met een
te stemmen in een basisschool, en dat het daar niet rustig zal zijn. Oftewel, ik heb er geen problemen mee en heb ook geen rust nodig om een vakje rood te kleuren.
![]()
Ik meende ook dat ze zei dat ze het raar vond dat deze kinderen uitgerekend op deze dag die uitleg kregen; dat lijkt mij juist logisch en heel waardevol. Maar goed, ik ga te ver off topic, dus ik laat het hierbij.
Caroline80
31-10-2025 om 09:10
Dat we over een week een running dinner hebben in de buurt, en dat we nog steeds niet weten welke gang we moeten maken.
Wieder
31-10-2025 om 09:12
Caroline80 schreef op 31-10-2025 om 09:10:
Dat we over een week een running dinner hebben in de buurt, en dat we nog steeds niet weten welke gang we moeten maken.
Wat is een running dinner? Klinkt vermoeiend 😅
Caroline80
31-10-2025 om 09:42
Wieder schreef op 31-10-2025 om 09:12:
[..]
Wat is een running dinner? Klinkt vermoeiend 😅
Dat je elke gang (voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht) in een ander huis in wisselende samenstelling eet. En 1 van de gangen is dan bij jezelf thuis.
BlairW
31-10-2025 om 09:57
dat heet toch gewoon een walking dinner? Bij running zie ik voor me dat je je eten zsm naar binnen propt om daarna naar de volgende gang te rennen 😆