Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Bewust kindvrij (sinds 2010)

Op Viva zaten we al aan deel 27 van dit topic. Hopelijk krijgt het hier een goed vervolg. 

Heb het voorlopig maar even in 'overig' gezet, want bij 'kinderen' is nog geen onderdeel 'kindvrij'. 


Ah! Gevonden, het echte kindvrijen topic. Moet het niet onder 'kinderen'? Of heeft dit forum die pijler niet? Sorry, ben net nieuw, weet nog niet alles. 

redbulletje

redbulletje

08-07-2021 om 14:44 Topicstarter

Er is wel kinderen maar dat is weer onderverdeeld in rubrieken op leeftijd, dus daar past 't niet echt tussen op deze manier. 

Bij deze nieuwe start, (Vanaf 2021 ), kom ik ook zeker aanwaaien. 

Jaaa.....het voelt pas echt als 'thuis' als Redbulletje er ook is. Ook ben ik het bijna nooit met je eens, toch fijn om je weer te zien. 

Ik schrijf hier niet mee, want heb een megakinderwens. Maar die blijkt nogal lastig waar te maken, dus ik lees hier altijd graag mee om te zien dat mijn 'worst case scenario' (het gaat nooit lukken), helemaal niet zo erg hoeft te zijn. Dat stelt me een beetje gerust. 


Veel schrijfplezier!  

redbulletje

redbulletje

08-07-2021 om 15:16 Topicstarter

Dankjewel Megan! Heb geen idee wie jij op viva was trouwens 

redbulletje schreef op 08-07-2021 om 14:44:

Er is wel kinderen maar dat is weer onderverdeeld in rubrieken op leeftijd, dus daar past 't niet echt tussen op deze manier.

Aha, ik zie het. En om nou onder 'kinderen' een rubriek 'nvt' te maken is ook zo gek. 

redbulletje

redbulletje

08-07-2021 om 15:38 Topicstarter

Hahaha  

MeganRapinoe schreef op 08-07-2021 om 15:05:


Ik schrijf hier niet mee, want heb een megakinderwens. Maar die blijkt nogal lastig waar te maken, dus ik lees hier altijd graag mee om te zien dat mijn 'worst case scenario' (het gaat nooit lukken), helemaal niet zo erg hoeft te zijn. Dat stelt me een beetje gerust.


Veel schrijfplezier!

Kut zeg, dat het niet makkelijk lukt. En jouw worst case scenario is natuurlijk wel iets wat wij dolgraag willen, hebben en houden, dus wij stralen enkel enthousiasme uit, terwijl het - mocht het bij jou echt niet gaan lukken - wel een heel andere situatie is voor jou. Kan me voorstellen dat het 'helemaal zo erg niet hoeft te zijn' dan voor jou eerst nog wel super erg & verdrietig is. En je dan even helemaal niet wil horen hoe fijn kindvrij zijn wel niet is. 

Hallo!

Ben er ook

redbulletje

redbulletje

08-07-2021 om 16:29 Topicstarter

Cool!!! 

Ben er ook. De smileys doen het bij mij niet. Is dat browser/device/adblock-afhankelijk?

Vf_Watervrouw schreef op 08-07-2021 om 18:14:

Ben er ook. De smileys doen het bij mij niet. Is dat browser/device/adblock-afhankelijk?

Heb je toevallig een mac/apple?  hier werkt het niet met safari met wel met een andere browser op de mac/apple.

Wie heeft er grootse vakantieplannen? hier gaan we eerst 14 dagen kamperen in luxemburg en 10 dagen naar zwitserland in een AirBnb stekkie.

volledige maand weg op een 3tal dagen na eind juli om even thuis de was te doen en het gras te maaien

redbulletje

redbulletje

08-07-2021 om 18:53 Topicstarter

Ik heb op m'n mobiel net de operabrowser geinstalleerd om van de advertenties af te raken. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.