Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Bewust kindvrij (sinds 2010)

Op Viva zaten we al aan deel 27 van dit topic. Hopelijk krijgt het hier een goed vervolg. 

Heb het voorlopig maar even in 'overig' gezet, want bij 'kinderen' is nog geen onderdeel 'kindvrij'. 


redbulletje schreef op 08-07-2021 om 15:16:

Dankjewel Megan! Heb geen idee wie jij op viva was trouwens


Ik had meerdere nicks voor verschillende onderwerpen. Nu ga ik kijken of ik deze voor alles kan doen. 

Tonkje schreef op 08-07-2021 om 15:40:

[..]

Kut zeg, dat het niet makkelijk lukt. En jouw worst case scenario is natuurlijk wel iets wat wij dolgraag willen, hebben en houden, dus wij stralen enkel enthousiasme uit, terwijl het - mocht het bij jou echt niet gaan lukken - wel een heel andere situatie is voor jou. Kan me voorstellen dat het 'helemaal zo erg niet hoeft te zijn' dan voor jou eerst nog wel super erg & verdrietig is. En je dan even helemaal niet wil horen hoe fijn kindvrij zijn wel niet is.


Ja maar da's het mooie, dan lees ik even niet mee. En als ik weer wat "het komt allemaal wel goed ook als het niet goed komt"-input nodig heb, lees ik heel graag jullie verhalen. Die geven me echt positieve energie en de wetenschap dat ook zonder kinderen, we echt een heel fijn en leuk leven gaan hebben. Daar zitten, zoals jullie heel goed weten, namelijk ook heel veel voordelen aan. 

AcidicShark11

AcidicShark11

08-07-2021 om 20:36

Hoi! Heb jullie gevonden! 

redbulletje

redbulletje

08-07-2021 om 20:41 Topicstarter

Leuk dat je er ook bent! 

RickDalton schreef op 08-07-2021 om 18:52:

[..]

Heb je toevallig een mac/apple? hier werkt het niet met safari met wel met een andere browser op de mac/apple.

Windows. Firefox.  Schijnt dat Edge en Chrome tegenwoordig soms beter werken dan FF, maar ik ben nogal een conservatief gewoontedier geloof ik..

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:40

Terecht dat RB hier de spits afbijt.
(Oudere nick van viva, kwestie van propere lei).

Owja..... Ik heb jullie weer gevonden 

Tetteren we hier weer verder, Nice! 

redbulletje

redbulletje

08-07-2021 om 22:50 Topicstarter

Toppie!! 

redbulletje schreef op 08-07-2021 om 18:53:

Ik heb op m'n mobiel net de operabrowser geinstalleerd om van de advertenties af te raken.

Euh... Ik heb met Chrome helemaal geen advertenties gezien?

Ben wel nog aan t zoeken om het aantal berichten per pagina te veranderen want dat is hier nu verdomde weinig 

Ik meld me ook. Ondertussen nader ik de 35 en nog steeds geen rammelende eierstokken of behoefte aan een kind.

Kindvrij leven it is! Heerlijk buiten het seizoen op vakantie, uitslapen, geld aan mezelf uitgeven en doen waar ik zin in heb

Koekie1980 schreef op 08-07-2021 om 23:00:

[..]

Euh... Ik heb met Chrome helemaal geen advertenties gezien?

Ben wel nog aan t zoeken om het aantal berichten per pagina te veranderen want dat is hier nu verdomde weinig

Ik heb adblock. Weet niet of dat mijn smiley-bug beivloedt... maar er zijn ergere dingen in de wereld dan niet makkelijk smileys kunnen plaatsen.

Inmiddels een paar codes voor smileys herontdekt, daar vermaak ik me wel mee tot het beter werkt : ) : P : proud :

Bij je profielinstellingen kun je kiezen tussen normaal en compact. Ik weet niet wat compact inhoudt...

Ontopic:

Duimen voor Covidgedoe en stug blijven aftellen naar de post-zomervakantie vakantieplannen..

Tantezeggers worden schandalig verwend om de zoveel tijd, maar vind het prima om niet 24/7 verantwoordelijkheid voor een kind te hebben.

redbulletje

redbulletje

08-07-2021 om 23:33 Topicstarter

Ik hoop ook dat de besmettingen eind van de zomer weer goed onder controle zijn. Heb ook nog vakantieplannen voor september. 

Vf_Watervrouw schreef op 08-07-2021 om 23:21:

[..]

Ik heb adblock. Weet niet of dat mijn smiley-bug beivloedt... maar er zijn ergere dingen in de wereld dan niet makkelijk smileys kunnen plaatsen.

Inmiddels een paar codes voor smileys herontdekt, daar vermaak ik me wel mee tot het beter werkt : ) : P : proud :

Bij je profielinstellingen kun je kiezen tussen normaal en compact. Ik weet niet wat compact inhoudt...

Ontopic:

Duimen voor Covidgedoe en stug blijven aftellen naar de post-zomervakantie vakantieplannen..

Tantezeggers worden schandalig verwend om de zoveel tijd, maar vind het prima om niet 24/7 verantwoordelijkheid voor een kind te hebben.

ergere dingen..ik weet idd wel wat erger is. dat woord staat hier in de naam van dit topic

redbulletje schreef op 08-07-2021 om 23:33:

Ik hoop ook dat de besmettingen eind van de zomer weer goed onder controle zijn. Heb ook nog vakantieplannen voor september.

ja wij willen eind juli nog naar zwitserland. zou ruk zijn als we dan op rood staan.

worst case dan annuleren we de airbnb maar toch.

redbulletje

redbulletje

09-07-2021 om 06:45 Topicstarter

RickDalton schreef op 09-07-2021 om 05:58:

[..]

ja wij willen eind juli nog naar zwitserland. zou ruk zijn als we dan op rood staan.

worst case dan annuleren we de airbnb maar toch.

Huh? Ga jij in de kindervakantie op reis? 

Dan is het overal megadruk om over de hogere kosten nog maar te zwijgen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.