Media en cultuur
WandaVision
23-07-2021 om 01:13
Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren
Ik ben vandaag aartslui en zit iets teveel tv te kijken. En nu is er een nieuwe reclame van Apple waar zo'n irritant muziekje onder zit. UUUURGH
Verder vind ik de huidige Hello Fresh heel shitty want de stem in die reclame klinkt heel schel en hard.
En die van Oral B dat de tandarts naar huis rijdt om haar tanden te poetsen vind ik ook echt compleet niet te snappen.
Van welke reclames krijgen jullie acute jeuk, moordneigingen of raak je lichtelijk geirriteerd?
April2021
08-07-2026 om 07:11
De reclame van Trade Republic waarin Brad Pitt moeilijk kijkt terwijl de voiceover vertelt wat ze doen.
Jujubee
11-07-2026 om 09:01
Grindelwald schreef op 27-06-2026 om 12:37:
[..]
Mijn lichaam scrubben. Gewoon lekker ontspannen onder de douche staan. Mijzelf scheren. Uitgebreid mijn haar wassen en daarna crèmespoeling in laten trekken. Kan dan zo 10 minuten verder zijn. Dit doe ik niet elke dag. Meestal binnen 5 minuten klaar.
Ja dat. Soms scheer ik mezelf van top tot teen en ja, dat moet onder de douche, want ik heb een supergevoelige huid die anders onder de bultjes komt te zitten. Water en doucheolie helpen daartegen. En als ik mijn haar moet wassen en conditioner moet gebruiken, sta ik er ook zo 10 minuten onder. Maar ik was mijn haar maar 2x per week en ik douche ook niet dagelijks, tenzij het bloedheet is. En ik heb een waterbesparende douchekop, dus tja. Ik sta er lekker zo lang onder als ik wil. Maar meestal is dat niet meer dan 4 minuten of zo. Prima om mensen bewust te maken dat water verspillen onnodig is, maar ik vind het ook wel een beetje betuttelend.