Media en cultuur
WandaVision
23-07-2021 om 01:13
Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren
Ik ben vandaag aartslui en zit iets teveel tv te kijken. En nu is er een nieuwe reclame van Apple waar zo'n irritant muziekje onder zit. UUUURGH
Verder vind ik de huidige Hello Fresh heel shitty want de stem in die reclame klinkt heel schel en hard.
En die van Oral B dat de tandarts naar huis rijdt om haar tanden te poetsen vind ik ook echt compleet niet te snappen.
Van welke reclames krijgen jullie acute jeuk, moordneigingen of raak je lichtelijk geirriteerd?
majorette2005
24-08-2026 om 11:51
Op de radio spotje ovefmr vuurwerk, gezongen/gesproken door een soort chipmunk met een heel overdreven accent. Niet om aan te horen, ook heel slecht verstaanbaar.
TineWinkel
24-08-2026 om 13:03
Tango schreef op 22-08-2026 om 11:09:
[..]
Alleen de naam houdt me al tegen om het te kopen. Geen idee of het lekker is. Iemand?
brr. ze klinken/lijken allemaal vies, veel te zoet naar mijn smaak (ca. 10% suiker). Voor omgerekend ca. 5 euro per liter ga ik het niet proberen.
oudmaarnognietkoud
25-08-2026 om 10:23
Kinderen in de reclames die hun boterham zo raar vasthouden. Hun hand uitgestrekt met de handpalm naar boven met hun vingers gespreid. Daar ligt Dan die boterham op. Ik heb werkelijk waar nog nooit een kind op die manier een boterham zien eten. 
Thora
26-08-2026 om 08:42
Die nieuwe reclame met zangers Bente is nog tenenkrommender dan de vorige. Ik kan haar manier van zingen niet verdragen met al die geluidjes en kreuntjes tussendoor.
Monus
26-08-2026 om 09:07
De reclame van Twix slaat nergens op. Een man rijdt in een auto terwijl hij een opengemaakte twix eet. Dat kan nog wel, maar dan zie je dat bovenop zijn dak eenzelfde soort auto ondersteboven ligt. Belachelijk, maar het stomste komt nog. Op miraculeuze wijze komt de hand van een vrouw dwars door haar dak en het zijne om zijn versnellingspook te verzetten. Is zij soms een geest, dat ze dit kan doen? En deze idiote reclame is al zeker twee jaar te zien. Hoog tijd voor iets anders, dat minder irritant is.
Thora
26-08-2026 om 11:21
Monus schreef op 26-08-2026 om 09:07:
De reclame van Twix slaat nergens op. Een man rijdt in een auto terwijl hij een opengemaakte twix eet. Dat kan nog wel, maar dan zie je dat bovenop zijn dak eenzelfde soort auto ondersteboven ligt. Belachelijk, maar het stomste komt nog. Op miraculeuze wijze komt de hand van een vrouw dwars door haar dak en het zijne om zijn versnellingspook te verzetten. Is zij soms een geest, dat ze dit kan doen? En deze idiote reclame is al zeker twee jaar te zien. Hoog tijd voor iets anders, dat minder irritant is.
Het is al een ouwe. Maar gisteren was ie er ineens weer. Zooooooooooooo irritant.