Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

Nikki1973 schreef op 26-06-2026 om 14:00:

de reclame over douchen, Max 5 minuten….ik vind dat lang. In 3 min ben ik wel klaar, incl haar wassen en tanden poetsen. Wat doe je dan in 5 minuten….l

Wil je oprecht weten wat mensen onder de douche doen? Of is dit een 'kijk eens hoe goed ik bezig ben, doe als ik' post?

Tandenpoetsen duurt 2 min. De rest doe jij dus in 1 minuut. Dan kun je ook wel bedenken dat er mensen zijn die daar langer voor nodig hebben, toch?

Nikki1973 schreef op 26-06-2026 om 14:00:

de reclame over douchen, Max 5 minuten….ik vind dat lang. In 3 min ben ik wel klaar, incl haar wassen en tanden poetsen. Wat doe je dan in 5 minuten….l

Mijn lichaam scrubben. Gewoon lekker ontspannen onder de douche staan. Mijzelf scheren. Uitgebreid mijn haar wassen en daarna crèmespoeling in laten trekken. Kan dan zo 10 minuten verder zijn. Dit doe ik niet elke dag. Meestal binnen 5 minuten klaar.

Meesje schreef op 27-06-2026 om 12:07:

[..]

Wil je oprecht weten wat mensen onder de douche doen? Of is dit een 'kijk eens hoe goed ik bezig ben, doe als ik' post?

Tandenpoetsen duurt 2 min. De rest doe jij dus in 1 minuut. Dan kun je ook wel bedenken dat er mensen zijn die daar langer voor nodig hebben, toch?

Het interesseert me geen bal wat mensen onder de douche doen. Was ook geen oprechte vraag hoor. 

Dat was ook helemaal niet de strekking van mijn post, maar prima als jij het zo wilt lezen. Het kan alleen wel een tandje minder onaardig.

Dit topic gaat over reclame die je stom vindt, en dat vind ik van deze. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.