Media en cultuur
WandaVision
23-07-2021 om 01:13
Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren
Ik ben vandaag aartslui en zit iets teveel tv te kijken. En nu is er een nieuwe reclame van Apple waar zo'n irritant muziekje onder zit. UUUURGH
Verder vind ik de huidige Hello Fresh heel shitty want de stem in die reclame klinkt heel schel en hard.
En die van Oral B dat de tandarts naar huis rijdt om haar tanden te poetsen vind ik ook echt compleet niet te snappen.
Van welke reclames krijgen jullie acute jeuk, moordneigingen of raak je lichtelijk geirriteerd?
amarna
31-07-2026 om 08:26
"Waarm is de was doen zo ingewikkeld geworden en heb ik 5 produkten nodig?"
Nee hoor, gewoon 1 produkt van een huismerk en niet dat gezeur met zoet stinkende wasverzachter, wasparfum, oxy, etc.
En ik droog nog binnen ook! Vanzelfsprekend stinken ik en mijn huis verschrikkelijk....
Herfstappeltaart
01-08-2026 om 16:03
amarna schreef op 31-07-2026 om 08:26:
"Waarm is de was doen zo ingewikkeld geworden en heb ik 5 produkten nodig?"
Nee hoor, gewoon 1 produkt van een huismerk en niet dat gezeur met zoet stinkende wasverzachter, wasparfum, oxy, etc.
En ik droog nog binnen ook! Vanzelfsprekend stinken ik en mijn huis verschrikkelijk....
Monus
03-08-2026 om 14:42
Regelmatig kun je op de radio horen hoe iemand je zowat beveelt om met een museumkaart wat voor museum dan ook te bezoeken. Het eindigt met een zeer nadrukkelijk uitgesproken: maar GA!!!! Het klinkt alsof erachteraan gezegd wordt: of anders zwaait er wat!! Effe dimmen, zeg.
Hemke
03-08-2026 om 14:46
reclame van LOi, een of andere gooier achter een x aantal computerschermen, antwoorden in tikken,van vragen?
Thora
03-08-2026 om 15:39
Herfstappeltaart schreef op 01-08-2026 om 16:03:
[..]
![]()
Deze reactie is eigenlijk op Amarna maar ik was te snel.
Sta je dan ook halfnaakt te zingen......Waar is de zon? Ik wel. Voor het raam
Thora
03-08-2026 om 15:42
Als reclames beginnen met: Kan niet, onmogelijk, niet te doen, gaat nooit gebeuren.
Waar gaat het dan over?
Broodjebrie
03-08-2026 om 16:04
Monus schreef op 03-08-2026 om 14:42:
Regelmatig kun je op de radio horen hoe iemand je zowat beveelt om met een museumkaart wat voor museum dan ook te bezoeken. Het eindigt met een zeer nadrukkelijk uitgesproken: maar GA!!!! Het klinkt alsof erachteraan gezegd wordt: of anders zwaait er wat!! Effe dimmen, zeg.
Ik weet welke reclame je bedoelt. Erg dwingende stem inderdaad.
Herfstappeltaart
03-08-2026 om 17:10
Thora schreef op 03-08-2026 om 15:39:
[..]
Deze reactie is eigenlijk op Amarna maar ik was te snel.
Sta je dan ook halfnaakt te zingen......Waar is de zon? Ik wel. Voor het raam
![]()
😂
Monus
10-08-2026 om 12:13
Op de radio is weer eens een spotje te horen van Rabo Free voor jongeren van 18 tot 28 jaar. En wat zegt degene aan het eind van het spotje: dat is echt “nice”! Wat is er mis met een Nederlands woord zoals leuk of fijn? Altijd weer die totaal onnodige Engelse woorden.
Thora
10-08-2026 om 13:20
Nog meer irritatie op de radio. Een reclame voor opslagboxen. Een kind dat op zeer ongeduldige toon vraagt waar zijn zwemband is. En uiteraard op zijn wenken bediend wordt.
En dan ook nog de zeurende kinderen........Zijn we er aaallllll??????????????
Ik weet niet eens waar dat spotje voor is.
Peaches
12-08-2026 om 17:05
Thora schreef op 10-08-2026 om 13:20:
Nog meer irritatie op de radio. Een reclame voor opslagboxen. Een kind dat op zeer ongeduldige toon vraagt waar zijn zwemband is. En uiteraard op zijn wenken bediend wordt.
Nou inderdaad. En een moeder die uiteraard precies weet waar alles ligt, waaronder de doos van de airfryer. Zo hard heb je die extra ruimte dan ook niet nodig, volgens mij. Alles onder controle. En die doos kan weg