Media en cultuur
WandaVision
23-07-2021 om 01:13
Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren
Ik ben vandaag aartslui en zit iets teveel tv te kijken. En nu is er een nieuwe reclame van Apple waar zo'n irritant muziekje onder zit. UUUURGH
Verder vind ik de huidige Hello Fresh heel shitty want de stem in die reclame klinkt heel schel en hard.
En die van Oral B dat de tandarts naar huis rijdt om haar tanden te poetsen vind ik ook echt compleet niet te snappen.
Van welke reclames krijgen jullie acute jeuk, moordneigingen of raak je lichtelijk geirriteerd?
April2021
08-07-2026 om 07:11
De reclame van Trade Republic waarin Brad Pitt moeilijk kijkt terwijl de voiceover vertelt wat ze doen.
Jujubee
11-07-2026 om 09:01
Grindelwald schreef op 27-06-2026 om 12:37:
[..]
Mijn lichaam scrubben. Gewoon lekker ontspannen onder de douche staan. Mijzelf scheren. Uitgebreid mijn haar wassen en daarna crèmespoeling in laten trekken. Kan dan zo 10 minuten verder zijn. Dit doe ik niet elke dag. Meestal binnen 5 minuten klaar.
Ja dat. Soms scheer ik mezelf van top tot teen en ja, dat moet onder de douche, want ik heb een supergevoelige huid die anders onder de bultjes komt te zitten. Water en doucheolie helpen daartegen. En als ik mijn haar moet wassen en conditioner moet gebruiken, sta ik er ook zo 10 minuten onder. Maar ik was mijn haar maar 2x per week en ik douche ook niet dagelijks, tenzij het bloedheet is. En ik heb een waterbesparende douchekop, dus tja. Ik sta er lekker zo lang onder als ik wil. Maar meestal is dat niet meer dan 4 minuten of zo. Prima om mensen bewust te maken dat water verspillen onnodig is, maar ik vind het ook wel een beetje betuttelend.
amarna
15-07-2026 om 18:37
Niet echt een reclame maar een voorstukje van een programma op Discovery Channel.
"Rookie Truckers"
Een beginnende vrouwelijke vrachtwagenchauffeur krijgt de wagen niet aan gang.
Haar mannelijke begeleider roept "calm your knickers!".
Ik zou hem een dreun geven voor zo'n misselijke vrouwonvriendelijke opmerking !
MartinJ
17-07-2026 om 13:23
Die van effe bollen irriteert mij steeds meer, vooral ook vanwege die flauwe grap aan het eind:
- leuk pakje
- jij ook
- pakjes zijn mijn specialiteit (knipoog)
Debiel gewoon.
nlies
17-07-2026 om 17:43
Red bull, kunnen ze die vleugels er niet afknippen. Wat n flauw gedoe, en het wordt steeds erger
Monus
19-07-2026 om 19:47
Helaas is die irritante reclame van Andrelon weer te zien. Er overkomt meerdere mensen iets vervelends, maar dat kan ze niet deren, want:don’t care, great hair!! Ten eerste is het vreselijk ijdel, alsof het uiterlijk het allerbelangrijkste is. En bovendien stoor ik me altijd vreselijk aan het onnodige gebruik van Engels in plaats van Nederlands. Nergens voor nodig.
lavande!
19-07-2026 om 20:46
die reclame van Buut, met zo'n raar straataccent. Ik zet tegenwoordig even het geluid uit
Kiiroitori
19-07-2026 om 22:42
De open deur van Kips is ook weer terug: vega pate...... zonder vlees
Tja, je verwacht het niet hè
nlies
19-07-2026 om 23:41
Kiiroitori schreef op 19-07-2026 om 22:42:
De open deur van Kips is ook weer terug: vega pate...... zonder vlees
Tja, je verwacht het niet hè
Die zag ik ook voorbij komen, en ik dacht hetzelfde
Thora
20-07-2026 om 10:36
lavande! schreef op 19-07-2026 om 20:46:
die reclame van Buut, met zo'n raar straataccent. Ik zet tegenwoordig even het geluid uit
Dat accent hoor je vaker. Ook bij ff Bolllle. Het waarom is mij totaal onduidelijk. Hoewel, eigenlijk weet ik het wel. Een sneue poging om een bepaalde doelgroep te bereiken door populair taalgebruik.
Meesje
20-07-2026 om 11:15
Een praatje maakt je dag. Een praatje maakt je dag. Een praatje maakt je dag.
Okeeee, jonguh, als ik je tegen kom zal ik tegen je praten, maar nu, sssst alsjeblieft.
MartinJ
21-07-2026 om 19:14
Die schreeuwende reclame van Vodafone One met die oranje verfspatten irriteert mij ook mateloos. Het grote bord met €20 korting per maand. "Maand na maand, na maand, na maand, je snapt hem". Ja ik ben niet achterlijk, ik snap wat maand na maand betekent. Vaak gelden die kortingen een jaar of een half jaar. Als deze korting geldt zolang je Vodafone en ZIggo combineert, zeg dan gewoon: zolang je Vodafone en ZIggo combineert krijg je een korting van €20 per maand. Ik heb sowieso een hekel aan reclames met (AI) gegenereerde (schreeuwende) beelden.
Hoe het wel kan bewijst Centraal Beheer weer met die - opnieuw van de stal gehaalde - reclame van die gearresteerde vakantieganger die één telefoontje mag plegen nadat een aap zijn eigen telefoon van hem heeft afgepakt. Hij blijft leuk hoe vaak je hem ook ziet. De toon waarop wordt gezegd: blokkeren en meteen verwijderen.
Thora
22-07-2026 om 14:19
Je zou denken dat dit het geluid van avontuur is. Maar nee, dit is de soundtrack van een spannende film.
Dit is het geluid van avontuur. En wat horen we dan???????? EEN AUTO!!!!!!!!!!!!!!!
Tango
30-07-2026 om 23:28
Vast al genoemd. De Sire reclame Een praatje maakt je dag. Echt zo slecht en irritant.