Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

PriceyRook54

PriceyRook54

15-11-2022 om 10:35

Kerstmarkten - welke is jouw favoriet?


Dorestad schreef op 12-12-2022 om 00:05:

[..]

Je bent er om 10 uur. Voordat je dan met met meer dan 2000 mensen de boot af bent en langs de douane bent geweest is het 10.45. Uiterlijk 14.30 moet je weer door de douane. Om 15.30 vertrekt de boot. Ik heb een mail gestuurd.

Hier was ik al bang voor toen ik op de website zat te kijken. 
het lijkt me een erg mooie reis maar dat houdt me tegen. 
Een paar jaar geleden ben ik met zo’n bood naar New Castle geweest dat vond ik toen ook te kort. (Denk wel iets langer dan deze)

Pooh-Bear schreef op 14-12-2022 om 09:45:

[..]

Hier was ik al bang voor toen ik op de website zat te kijken.
het lijkt me een erg mooie reis maar dat houdt me tegen.
Een paar jaar geleden ben ik met zo’n bood naar New Castle geweest dat vond ik toen ook te kort. (Denk wel iets langer dan deze)

Ik heb een mail terug dat het de organisatie bekend is dat de kerst vanaf 14 uur geopend is en dat je er dus helemaal niet naar toe kunt.  Dan snap ik werkelijk niet dat het op hun website staat, bezoek de kerstmarkt tijdens de minicruise.... 

Dorestad schreef op 14-12-2022 om 20:57:

[..]

Ik heb een mail terug dat het de organisatie bekend is dat de kerst vanaf 14 uur geopend is en dat je er dus helemaal niet naar toe kunt. Dan snap ik werkelijk niet dat het op hun website staat, bezoek de kerstmarkt tijdens de minicruise....

O dat is helemaal belachelijk 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.