Seksualiteit
Lollypopje
24-11-2022 om 12:11
BDSM, voor de liefhebbers - deel III (gesloten)
Ons eigen fijne kleine hoekje op Viafora. Het clubje SM-ers en andere kinksters is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:
Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/
Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/
Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/
Submissive Guide
https://submissiveguide.com/
Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay
En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum
een paar filmpjes
Hier vind je deel 2:
https://www.viafora.nl/forum/seksualiteit/bdsm-voor-de-liefhebbers-deel-ii?page=66
Thora
01-06-2023 om 23:01
Beaunicorn schreef op 27-05-2023 om 23:56:
nee, een vrouw vind ik alleen leuk om mee te zoenen, maar vrouwen zijn in mijn hoofd altijd gelijk aan mij. Geen machtsverhoudingen. Eerder een soort medesoortgenoten of zo...
Grappig. Een vriendin van mij kan alleen bij vrouwen dominant zijn maar bij mannen niet. Mooi om te zien hoe divers het allemaal is.
Thora
01-06-2023 om 23:06
Vandaag een intense dag gehad met mijn sub. Nog niets concreet maar via de chat. Ik ga er steeds meer schik in krijgen en hij vindt dat helemaal geweldig. Hij was op zijn werk en ik had hem de opdracht te geven om in zijn (opgewonden) toestand de gang op te gaan en minimaal drie mensen te begroeten. Dat heeft hij gedaan maar wel met printjes voor zijn gulp. Hij wil ook graag live ontmoeten en ik denk dat ik dat binnenkort wel ga doen. Ik vind dit minder eng dat een eerste date met een dom. Maar ook dat zit eraan te komen. Spannende en leuke tijden zijn het.
Lollypopje
02-06-2023 om 06:37
@Thora
Leuk om te lezen hoe je er van geniet. Met die opdracht heb ik echter best veel moeite. Omdat je op die manier mensen ongevraagd betrekt bij je kink en dat is voor mij, en veel mensen, best wel een nogo.
Ja hij had er een blaadje voor, maar dan nog. En wat als die ander het toch ziet. Dat hij bewust met zijn stijve gedag komt zeggen? Daarmee zou hij ook nog eens best in de problemen kunnen komen.
Dit is voor mij iets uit de categorie, leuk in de fantasie of een verhaal, maar in het echt beter gewoon niet doen.
Beaunicorn
02-06-2023 om 07:46
Wow, Kelly, draagmoeder, heftig!
Daar heb je vast goed over nagedacht, want er komen nu al zo een miljoen vragen in me op.... die zul jij ook hebben gehad.
Ja, Lolly, dat boek wat Martje zegt, over die 100-jarige man, die is echt geniaal!
Tranen gelachen en toch ook zo mooi.
Gister ben ik een beetje uit de band gesprongen, had een feestje en dat werd erg gezellig. Heb ik me toch een partij foute berichtjes zitten sturen aan een meneer waar ik al eens wat mee heb uitgevreten. Blij dat hij uiteindelijk niet langs kwam, want dan had ik qua blauwe plekken nog iets uit te leggen.
Ik moet maar even niet drinken aankomende paar dagen, ik ontspoor iets te makkelijk op het moment,
Lollypopje
02-06-2023 om 07:55
Feniks schreef op 01-06-2023 om 18:32:
Helaas ga ik KWS weer niet redden. Staat nog wel op mijn kinky to do list, dus wellicht de volgende editie.
Hier alleen maar vanille plannen voor het weekend.
Van de week had ik onverwachts een pakje, met de snail vibe erin. Fet was er zo lyrisch over blijkbaar... dus mijn vriend/D vond dat ons arsenaal ook maar moest worden uitgebreid. Nog niet uitgetest.
Gelukkig over een half jaar weer een kans
Niet dat het nu heel spannend is, maar wel gezellig en bovenal tof om te zien wat er allemaal gemaakt wordt in de scene.
Leuk cadeautje
Ik ben benieuwd wat je er van vind.
Ik vond hem ook interessant klinken, maar voor mij is het nu niks. Sowieso word ik snel somber na masturberen in mijn eentje en nu al helemaal, want het triggert het gemis. Daarnaast raak ik van een orgasme echt zwaar overprikkeld 😂
@Martje klinkt leuk. Helaas zijn hoorspelen en dingen met muziek voor mij nu nog te druk. Dus ik ga voor lekker simpele niet spannende boeken met een rustige stem. Maar wie weet in de toekomst 😊
Lollypopje
02-06-2023 om 08:07
Wat word ik als bdsm'er toch blij van Spuiten en Slikken en hoe zij filmpjes maken met hulp van bekende kinksters die echt kennis hebben van waarover ze praten.
En mocht je net als ik de kaarsen uit 'word ik er geil van' tof vinden, de maker zit op fl 
Beaunicorn
02-06-2023 om 08:50
Ik ging die snail vibe eens even bekijken, ziet er heel leuk uit
Zou perfect zijn als er een satisfyermondje op zat, haha!
Thora
02-06-2023 om 22:32
Lollypopje schreef op 02-06-2023 om 06:37:
@Thora
Leuk om te lezen hoe je er van geniet. Met die opdracht heb ik echter best veel moeite. Omdat je op die manier mensen ongevraagd betrekt bij je kink en dat is voor mij, en veel mensen, best wel een nogo.
Ja hij had er een blaadje voor, maar dan nog. En wat als die ander het toch ziet. Dat hij bewust met zijn stijve gedag komt zeggen? Daarmee zou hij ook nog eens best in de problemen kunnen komen.
Dit is voor mij iets uit de categorie, leuk in de fantasie of een verhaal, maar in het echt beter gewoon niet doen.
Daar heb je inderdaad een punt. Hij heeft ook tijdens een vergadering zwaar opgewonden met mij zitten chatten. Maar daar was ik op dat moment niet van op de hoogte. Maar zal zeker rekening houden met wat je zegt. Daarom ben ik zo blij met dit topic. Ik kan er mijn ei kwijt en van leren♥️
Lollypopje
03-06-2023 om 08:06
@Thora fijn dat je er wat mee kunt
Er is trouwens ook een online workshop 'bdsm voor beginners' en de 'beginnende Dominant'. Ik zag dat ze net zijn geweest, maar ik kan je een linkje sturen, mocht je interesse hebben
Dan kun je in de gaten houden wanneer ze weer zijn.
Thora
03-06-2023 om 09:47
Lollypopje schreef op 03-06-2023 om 08:06:
@Thora fijn dat je er wat mee kunt
Er is trouwens ook een online workshop 'bdsm voor beginners' en de 'beginnende Dominant'. Ik zag dat ze net zijn geweest, maar ik kan je een linkje sturen, mocht je interesse hebbenDan kun je in de gaten houden wanneer ze weer zijn.
Jeetje. Het is nogal populair. Dat had ik echt niet gedacht. Het taboe is er aardig af lijkt. En terecht. Stuur het linkje maar en alvast bedankt.
Lollypopje
03-06-2023 om 10:01
Thora schreef op 03-06-2023 om 09:47:
[..]
Jeetje. Het is nogal populair. Dat had ik echt niet gedacht. Het taboe is er aardig af lijkt. En terecht. Stuur het linkje maar en alvast bedankt.
De Nederlandse bdsm scene is best heel groot. Er zijn wekelijks diverse munches, feesten, workshops andere events. En dan is er nog een aanzienlijke groep die wel online actief is, maar niet in de scene en dan nog de mensen die los van dat alles het gewoon lekker thuis doen zonder contact met anderen.
Dus ja het is zeker nogal populair
En ook ontzettend divers en breed in bijvoorbeeld kinkbeleving. Om die reden wijs ik mensen er altijd op dat als jij toellig s bent en de ander D, dat niet betekent dat je op bdsm gebied ook een match bent en hetzelfde zoekt.
Overigens blijft het wel deels taboe. Kijk alleen al naar de reacties die onder respectvolle filmpjes van spuiten en slikken staan. Daar wordt het door sommigen nog steeds belachelijk gemaakt. Tegelijkertijd zijn er natuurlijk ook de mensen die juist door die dingen hun interesse ontdekken. Maar wat vooral heel fijn is dat door het internet en online communities als fetlife mensen elkaar steeds makkelijker kunnen vinden en daardoor weer kunnen leren van elkaar. En dan zie je opeens hoeveel meer mensen zich ermee bezig houden.
De KWS, die dit weekend is, is overigens ook een mooi voorbeeld van hoe populair het is. Dat is een kinki vlooienmarkt, waar elk half jaar gemiddeld 500 mensen op af komen en zelfs dat is maar een klein deel van de actieve bdsm scene. Als je dan ook nog eens bedenkt hoeveel mensen er buiten de scene nog aan bdsm doen. En daardoor zijn er ook steeds meer workshops, omdat mensen het belangrijk vinden de juiste kennis over te dragen. Uiteraard kan iedereen die zich kinki noemt een workshop geven, dus kritisch durven zijn is nuttig, maar van de persoon van deze workshops weet ik dat het een goede is.
Ik ga de link even voor je opzoeken en hem je dan mailen 
Feniks
04-06-2023 om 12:59
@Kelly: dat is een spannende tijd inderdaad. Hoe gaat het nu?
@Martje: jouw verhaal staat al een tijdje op fet nu. Hoe voelt het nu? Heb je ook reacties/feedback erop gekregen?
Wat fijn dat je een laatste gesprek hebt gehad met je D. Nu kan je het verwerken en een plekje geven. Veel sterkte.
@Lolly: haha klopt, elk half jaar is de KWS. Maar goed, ik zit nu in een vreselijk chaotische periode. Zoals het nu lijkt, houdt dit nog 2 maanden aan. Dus 6 maanden zijn soms al peanuts helaas
.
Martje80
04-06-2023 om 13:30
Beaunicorn schreef op 02-06-2023 om 07:46:
Wow, Kelly, draagmoeder, heftig!
Daar heb je vast goed over nagedacht, want er komen nu al zo een miljoen vragen in me op.... die zul jij ook hebben gehad.
Ja, Lolly, dat boek wat Martje zegt, over die 100-jarige man, die is echt geniaal!
Tranen gelachen en toch ook zo mooi.
Gister ben ik een beetje uit de band gesprongen, had een feestje en dat werd erg gezellig. Heb ik me toch een partij foute berichtjes zitten sturen aan een meneer waar ik al eens wat mee heb uitgevreten. Blij dat hij uiteindelijk niet langs kwam, want dan had ik qua blauwe plekken nog iets uit te leggen.
Ik moet maar even niet drinken aankomende paar dagen, ik ontspoor iets te makkelijk op het moment,
Van mij uit ook, wauw wat bijzonder Kelly, dat je draagmoeder wilt worden voor vrienden. Ik ga voor je duimen dat het deze ronde lukt.
Oeps, drank kan je zo ontremmen... Maar herkenbaar, ik heb ook wel eens te desperate berichten naar een man gestuurd.
Martje80
04-06-2023 om 13:32
Lollypopje schreef op 02-06-2023 om 07:55:
[..]
Gelukkig over een half jaar weer een kans
Niet dat het nu heel spannend is, maar wel gezellig en bovenal tof om te zien wat er allemaal gemaakt wordt in de scene.
Leuk cadeautje
Ik ben benieuwd wat je er van vind.
Ik vond hem ook interessant klinken, maar voor mij is het nu niks. Sowieso word ik snel somber na masturberen in mijn eentje en nu al helemaal, want het triggert het gemis. Daarnaast raak ik van een orgasme echt zwaar overprikkeld 😂
@Martje klinkt leuk. Helaas zijn hoorspelen en dingen met muziek voor mij nu nog te druk. Dus ik ga voor lekker simpele niet spannende boeken met een rustige stem. Maar wie weet in de toekomst 😊
Dat wist ik niet Lollypopje, dat je al overprikkeld raakt van een orgasme. En dan is een hoorspel ook nog te druk. Ik vind het echt zo naar voor jou.
Ik ga de filmpjes van Spuiten en Slikken op zoeken!
Martje80
04-06-2023 om 13:40
Feniks schreef op 04-06-2023 om 12:59:
@Kelly: dat is een spannende tijd inderdaad. Hoe gaat het nu?
@Martje: jouw verhaal staat al een tijdje op fet nu. Hoe voelt het nu? Heb je ook reacties/feedback erop gekregen?
Wat fijn dat je een laatste gesprek hebt gehad met je D. Nu kan je het verwerken en een plekje geven. Veel sterkte.
@Lolly: haha klopt, elk half jaar is de KWS. Maar goed, ik zit nu in een vreselijk chaotische periode. Zoals het nu lijkt, houdt dit nog 2 maanden aan. Dus 6 maanden zijn soms al peanuts helaas.
Af en toe heb ik een moment dat ik het verhaal weer offline wil halen. Het valt me echt vies tegen dat ik na het laatste gesprek met ex-D weer zo diep in de rouw ben. Dan duikt de gedachte weer op: ik ga nooit weer een fijne, lieve, spannende Dom vinden. En dan moet ik mezelf dus bedwingen om het verhaal te laten staan.
Het is hier een rollercoaster deze week. Maandag was een moeilijke dag, dinsdag en woensdag daar wat van opgeknapt. Om op donderdag weer een heel diep dal in te storten.
Vrijdag toch weer wat kunnen herpakken, zodat ik zaterdag kon optreden. En nu lig ik dit te typen op het strand. Man, wat is het zwaar om alle emoties tegelijkertijd te ervaren. Van boosheid tot verdriet tot blijdschap.