Seksualiteit
Lollypopje
24-11-2022 om 12:11
BDSM, voor de liefhebbers - deel III (gesloten)
Ons eigen fijne kleine hoekje op Viafora. Het clubje SM-ers en andere kinksters is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:
Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/
Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/
Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/
Submissive Guide
https://submissiveguide.com/
Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay
En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum
een paar filmpjes
Hier vind je deel 2:
https://www.viafora.nl/forum/seksualiteit/bdsm-voor-de-liefhebbers-deel-ii?page=66
Thora
26-05-2023 om 15:52
Martje80 schreef op 26-05-2023 om 15:13:
Dat klinkt heel leuk Thora, jullie zijn lekker bezig om wensen en grenzen in kaart te brengen.
Ik ben ergens ook wel benieuwd of ik een dominante kant heb. Ik weet dat ik het in één relatie leuk vond om diegene te knijpen, te slaan. Helaas ben ik nog niemand tegengekomen om dit mee uit te proberen.
Dat is best jammer Martje. Wie weet komt er nog een. Ik denk het wel want het valt mij wel op dat veel mannen op internet kinky voorkeur hebben. Op gewone datingsites. Mocht ik mijn subje niet kunnen geven wat hij nodig heeft dan zal ik je in gedachten houden 
Beaunicorn
26-05-2023 om 16:15
Hey Martje,
Laatst had ik "gewoon" sex met een verukkelijke man. Die heb ik wel bij zijn haren gepakt en gekrabt en een soort van stevig aangepakt. Dat heb ik ook wel in me, maar dat is niet wat binnen in mij zo onrustig is. Alhoewel ik daar ook van heb genoten.
De man waar ik nu mee aan het chatten ben is spannend, zeeeeeer spannend, daarvan hou ik jullie op de hoogte, want ik moet er nog veel dieper in, voor ik er wat mee kan.
Dat klinkt trouwens grappig 
Lollypopje
26-05-2023 om 16:35
Ik ben totaal niet Dominant en kan niks met mensen die onderdanig naar mij doen, maar mensen slaan of schoppen is leuk
vooral bij ballbusting voel ik mij echt super stoer 😂
Maar ik zie mijzelf niet als switch. Toppen is meer een hobby, ik kan er zonder, al mis ik wel de lol er van. Mijn onderdanigheid is echt mijn geaardheid. Wie ik ben. Zonder voel ik me incompleet en als ik dat gemis toe laat, dan doet het meer pijn dan ik aankan.
@Beertje dus nu even geen verhalen uit mijn goede ouwe tijd. Ik worstel te veel met mijn rouw en daarbij mijn angst dat ik dat misschien nooit meer zal kunnen ervaren. Dus die confrontatie zoek ik nu even niet op 
Martje80
26-05-2023 om 21:11
Thora schreef op 26-05-2023 om 15:52:
[..]
Dat is best jammer Martje. Wie weet komt er nog een. Ik denk het wel want het valt mij wel op dat veel mannen op internet kinky voorkeur hebben. Op gewone datingsites. Mocht ik mijn subje niet kunnen geven wat hij nodig heeft dan zal ik je in gedachten houden
Hahaha, helemaal goed Thora
Martje80
26-05-2023 om 21:13
Beaunicorn schreef op 26-05-2023 om 16:15:
Hey Martje,
Laatst had ik "gewoon" sex met een verukkelijke man. Die heb ik wel bij zijn haren gepakt en gekrabt en een soort van stevig aangepakt. Dat heb ik ook wel in me, maar dat is niet wat binnen in mij zo onrustig is. Alhoewel ik daar ook van heb genoten.
De man waar ik nu mee aan het chatten ben is spannend, zeeeeeer spannend, daarvan hou ik jullie op de hoogte, want ik moet er nog veel dieper in, voor ik er wat mee kan.
Dat klinkt trouwens grappig
Ooh interessant, jij hebt ook die kant wel.
Ik snap je dat dat niet de kant is waar je onrustig van bent. Het sub zijn moet echt vervuld worden. Tenminste zo ervaar ik het.
En leuk dat je een spannende man aan de haak hebt geslagen. Nu ben ik wel heel erg benieuwd.
Martje80
26-05-2023 om 21:18
Lollypopje schreef op 26-05-2023 om 16:35:
Ik ben totaal niet Dominant en kan niks met mensen die onderdanig naar mij doen, maar mensen slaan of schoppen is leuk
vooral bij ballbusting voel ik mij echt super stoer 😂
Maar ik zie mijzelf niet als switch. Toppen is meer een hobby, ik kan er zonder, al mis ik wel de lol er van. Mijn onderdanigheid is echt mijn geaardheid. Wie ik ben. Zonder voel ik me incompleet en als ik dat gemis toe laat, dan doet het meer pijn dan ik aankan.
@Beertje dus nu even geen verhalen uit mijn goede ouwe tijd. Ik worstel te veel met mijn rouw en daarbij mijn angst dat ik dat misschien nooit meer zal kunnen ervaren. Dus die confrontatie zoek ik nu even niet op
Zie jij het ook als Topping from the bottom, Lollypopje? Dat begrip voelt voor mij ook heel logisch. Hoewel ik niet expliciet opdracht van een dominant nodig heb. Misschien is het dan toch wat anders?
Ik snap je dat je nog in de rouw bent. En ook je angst dat je het misschien nooit meer kunt ervaren.
Misschien werkt het niet zo voor jou. Maar dit is mijn ervaring. Ik houd ontzettend van lange wandel- of fietstochten maken met volledige bepakking. Dat is nu niet meer mogelijk. Wat nog wel mogelijk is, is naar een camping gaan en vanaf daar 10 kilometer fietsen. Dus doe ik dat.
Martje80
26-05-2023 om 21:20
Ik heb het gedaan, ik heb mijn eerste erotische verhaal op Fetlife gezet!

Wie mij wil opzoeken op Fetlife om het te lezen, mag me pb-en.
Beaunicorn
26-05-2023 om 22:13
Stoer Martje! Ik heb daar (nog) geen account. Dus ik kan het niet lezen, maar wel heel gaaf dat je dat gedaan hebt <3
Feniks
27-05-2023 om 18:07
@Beertje: ik vind het zo fijn om te lezen dat hij je blij maakt. Dat klinkt echt heerlijk! En het is je oh zo gegund, lieverd.
@Lollypopje: dikke knuffel. Ik zag je andere topic over je ziek zijn voorbijkomen. Het lijkt mij heel moeilijk om afscheid van dingen te nemen, waar je nog helemaal geen afscheid van wil nemen. Heel veel sterkte gewenst.
@Martje: whooooo je verhaal staat erop! Topper dat je bent. Hoe voelt het nu?
Hier staat de kink weer op 0. Net toen ik weer een beetje op FetLife begon te neuzen. Eindelijk. Haha. Oftewel mijn kink brein kwam net weer een beetje tot leven. En wij kunnen elkaar ook niet meer zien voor een tweetal maanden (hopelijk niet langer). Best rot, ja. Dus ik dood mijn tijd met leuke kink plannen maken. Een beetje voorpret hihi. Leuke ideeën zijn welkom trouwens.
Ik ben een switch, alhoewel ik het bij mijn D niet in mijn hoofd moet halen om hem te domineren. En dit zou ik ook niet willen, want ik zou daar spontaan van opdrogen.
Ik zie mijzelf trouwens alleen een man domineren (ook ervaring mee). Een vrouw spreekt mij niet aan. Hoe is dat voor jullie?
Beaunicorn
27-05-2023 om 23:56
nee, een vrouw vind ik alleen leuk om mee te zoenen, maar vrouwen zijn in mijn hoofd altijd gelijk aan mij. Geen machtsverhoudingen. Eerder een soort medesoortgenoten of zo...
Lollypopje
28-05-2023 om 08:10
Toppen is voor mij vooral klieren met de ander als slachtoffer, dus voel ik me gelijk aan de ander. Dat heb ik tot nu toe vooral gedaan met een man, maar gender maakt me daarbij niet uit.
Onderdanig ben ik zowel naar mannen als een enkele vrouw geweest, ook daarbij maakt het me niet uit.
nomen-nescio
28-05-2023 om 13:59
Beertjelief schreef op 25-05-2023 om 14:32:
@nomen Ups en downs lees ik, maar vooral dat er ergens vorm aangegeven wordt
Hoe gaat het bij jullie? Hopelijk stralen jullie nog lekker samen ☀️
Volgens mij waren er al meer mensen die hier naar gevraagd hebben. We stralen nog steeds samen
Laatst ben ik weer bij een munch geweest en dat was fijn!
17 juni is er een feest, ik wil het daar nog over hebben met haar want ik twijfel om te gaan en wil weten hoe ze er in staat en wat voor haar grenzen zijn wat ik daar ga doen. Zoenen en seks snap ik zelf ook wel maar de rest van de grenzen ben ik benieuwd naar.
Ze kan zelf niet mee, wil dat ook nog niet. Maar wijst niet af dat ze in de toekomst een keer mee gaat.
Martje80
28-05-2023 om 19:53
Zonet gebeld met mijn ex. Ik had het gevoel dat onze D/s relatie nooit goed afgesloten was. Dus heb ik daar vandaag nog om gevraagd. Heel fijn dat hij daarin meeging. En mij kon geven wat ik nodig had.
Nu wel ontiegelijk verdrietig. Ik wil hem terug, ik wil de D/s die we hadden terug 
Beaunicorn
30-05-2023 om 09:20
Ook weer afgehaakt met de man waar ik mee aan het praten was. Die wilde meer dan alleen tijdens het spel. Mooi niet, mijn leven is fantastisch en het is van mij.
Toen heb ik maar even een pittige scharrel opgesnort voor een leuke avond.
En nu heb ik onverwacht toch een paar mooie blauwe plekken.
Het was precies fijn en ik ben weer even in ieder geval van de ergste drang af...