Seksualiteit
Lollypopje
24-11-2022 om 12:11
BDSM, voor de liefhebbers - deel III (gesloten)
Ons eigen fijne kleine hoekje op Viafora. Het clubje SM-ers en andere kinksters is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:
Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/
Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/
Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/
Submissive Guide
https://submissiveguide.com/
Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay
En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum
een paar filmpjes
Hier vind je deel 2:
https://www.viafora.nl/forum/seksualiteit/bdsm-voor-de-liefhebbers-deel-ii?page=66
Martje80
30-05-2023 om 14:52
Dank je wel Beaunicorn.
Haha ik vind je date avonturen geweldig leuk om te lezen. En fijn, mooie blauwe plekken ❤️
Beaunicorn
31-05-2023 om 11:31
Oke, poging 4 
Niet via Tinder deze keer. Een hele mooie spannende man, iets ouder deze keer, die NIET meteen om fotos van mijn lichaam vraagt, maar gewoon fijn met mij aan het kletsen is. Hij legt alles uit in een algemene vorm, dus niet meteen dat het op mij slaat ( haha, weer mooi taalgebruik, op mij slaat )
Hij voelt heel rustig en stabiel aan, niet meteen gebrand op iets. We gaan samen ergens wat drinken om gewoon te praten. Verder nog niks.
Lolly, hoe gaat het met je?
Anderen nog leuke verhalen? Of minder leuke, gewoon even wat kletsen is natuurlijk ook altijd goed.
Lollypopje
31-05-2023 om 17:18
Het klinkt alsof hij het in elk geval op een goede manier benaderd Beau 
Hier gaat het prut, ik gooi dat maar op het afbouwen van mijn medicatie
Beaunicorn
31-05-2023 om 18:57
Niet fijn lolly. Ik slik zelf ook medicijnen waar je aardig van van de leg kunt raken bij opbouwen of minderen... ik hou mezelf altijd maar voor, dat ik weet waar het van komt en dat het ook weer overgaat. En het dan uitzitten. 
Lollypopje
31-05-2023 om 19:08
ja, dat doe ik ook. Helpt ook niet dat mijn nachten ook nogal op en af zijn. Dat kan door de afkickverschijnselen komen, maar ook gewoon omdat ik daar sowieso veel gevoeliger voor ben sinds mijn long covid.
Maar ik heb sinds ik ziek ben heel erg geleerd om bij de dag te leven en me er dan maar gewoon aan over te geven. En als, zoals vandaag, de zon schijnt en ik lekker in mijn hangmat kan doezelen met een fijn luisterboek dan vermaak ik me prima 😊
Al moet het niet heel veel warmer worden dan nu, want dat kan mijn lichaam ook weer niet aan. Dus duim voor me dan het de hele zomer ergens tussen de 20 en 25 blijft en dan ben ik gelukkig 
Beaunicorn
31-05-2023 om 19:30
Ja, je moet er maar het beste van mKen he. Luister je ook podcasts? Dat vind ik altijd fijn in de auto, die zijn wat korter, voor als je even met concentratieproblemen zit... en er zijn ook kinky podcasts
Lollypopje
31-05-2023 om 19:37
Ik luister liever verhalen en daarbij zoek ik heel bewust geen kink op
Gewoon lekker simpele fijne wegdroom verhalen. Van historische romans tot chicklit.
Het fijne van boeken vind ik ook dat ik dan in elk geval een paar dagen heb voordat ik moet bedenken wat ik daarna weer wil luisteren 😂
Beaunicorn
31-05-2023 om 20:15
Ik hou ook van lezen/verhalen. Maar ik heb er de rust niet voor op het moment... ik probeer al een week een film te kijken, kansloos 🤭
Lollypopje
01-06-2023 om 15:36
Hebben jullie nog fijne plannen dit weekend?
Gaan er nog mensen shoppen op de KWS?
@Beau Daar had ik vroeger ook niet de rust voor, maar nu heb ik noodgedwongen rust dat helpt
Soms kan ik weinig anders dan duf liggen met een luisterboek.
En het voordeel van luisterboeken is ook dat je ze kunt combineren met iets anders. Ik heb vaak mijn boek aan tijdens het koken of de afwas.
Feniks
01-06-2023 om 18:32
Helaas ga ik KWS weer niet redden. Staat nog wel op mijn kinky to do list, dus wellicht de volgende editie.
Hier alleen maar vanille plannen voor het weekend.
Van de week had ik onverwachts een pakje, met de snail vibe erin. Fet was er zo lyrisch over blijkbaar... dus mijn vriend/D vond dat ons arsenaal ook maar moest worden uitgebreid. Nog niet uitgetest.
Martje80
01-06-2023 om 21:20
Misschien een leuke afwisseling Lollypopje, op Spotify zijn ook wel hoorspelen te vinden. Ik vind het verhaal van "De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween" echt geweldig. En ik heb een keer een musical podcast geluisterd. En een spannend, scifi verhaal.
Martje80
01-06-2023 om 21:21
Feniks schreef op 01-06-2023 om 18:32:
Helaas ga ik KWS weer niet redden. Staat nog wel op mijn kinky to do list, dus wellicht de volgende editie.
Hier alleen maar vanille plannen voor het weekend.
Van de week had ik onverwachts een pakje, met de snail vibe erin. Fet was er zo lyrisch over blijkbaar... dus mijn vriend/D vond dat ons arsenaal ook maar moest worden uitgebreid. Nog niet uitgetest.
Haha geweldig dat de Snailvibe nu zo'n hype is op Fetlife.
Kelly_xxx
01-06-2023 om 21:54
Ik ga dit weekend op reis om de laatste poging te doen om draagmoeder te zijn voor vrienden, eerste poging mislukte. Ik vind het spannend. De afgelopen maanden heeft het wel zijn impact gehad op onze relatie, mocht het lukken ben ik heel benieuwd hoe het zal gaan ook of juist in relatie tot ons spel samen en de meer vanille sex.