Over het forum Over het forum

Over het forum

Win een van 2 dinercheques t.w.v. €100,-

Het is weer tijd voor een nieuwe winactie! De dagen worden korter en kouder... Dan is er toch niets fijner dan 's avonds lekker uit eten te gaan in een goed restaurant? En dat kan nu op kosten van Viafora! Lekker vooruitzicht, met de feestdagen op komst!

Dit keer geven we maar liefst twee dinercheques weg, ter waarde van €100,- per winnaar. De bon kun je besteden in een restaurant naar keuze.

Natuurlijk horen daar weer spelregels bij en dat zijn de volgende:

De winnaars maken we op 6 december bekend.

Doe jij ook weer mee met deze geweldige actie? En vertel eens... Zou jij gaan voor een restaurant in de buurt of juist een restaurant waar je nog niet eerder bent geweest?


Uiteraard doe ik mee.  
En zo heb ik meteen mijn eerste bericht binnen

Ik doe ook mee. 
En hoewel het me leuk lijkt als het wat drukker wordt op het forum blijf ik liever anoniem. Dus ik deel de actie niet. 

super leuk! En natuurlijk doe ik mee.
Maar mijn anoniem zijn is me wel waard dat ik het niet ga delen, ondanks dat het leuk zou zijn als het hier iets drukker word. 😁

Leuke actie!  

Heel leuk. Maar ik denk dat weinig een extra lootje gaan krijgen. We zitten niet voor niks hier lekker anoniem. 

Wat leuk dat jullie ook winacties doen! Delen doe ik ook liever niet. Hopelijk krijgt het forum vanzelf meer bekendheid, zeker nu het viva forum er wegens uitlopende werkzaamheden even uit ligt 😁

Ik doeookmee,heb niet gedeeld. Dat doe ik sws zelden dus hier ook niet.

En ik zou dan een restaurant in de buurt kiezen, maar wel een die we nog niet kennen. We wonen hier nog niet zolang, dus nog genoeg te ontdekken! Gelukkig maar, want met twee heel slecht slapende baby's op het moment durf ik ook nog niet zo ver weg. 

Leuk ik heb mij ook aangemeld. Ik zou ergens gaan eten waar ik nog nooit eerder geweest ben.

Leuke actie! 

Maar dat delen is inderdaad een ding, ik ga het ook niet doen. Mijn anonimiteit is mij veel meer waard. 

YolandaOudersnl

YolandaOudersnl

14-11-2022 om 08:48 Topicstarter

Anonimiteit bewaken snappen we helemaal natuurlijk! Er zijn online ook nog mogelijkheden om anoniem je link te delen, op andere anonieme platforms bijvoorbeeld en op sommige social media accounts waar je niet met je eigen naam actief bent. Er zijn dus wel mogelijkheden maar kijk vooral wat goed voelt voor jou 🙏🏻

ik doe ook graag mee, maar denk ook niet dat ik ga delen. Wil hier ook graag anoniem blijven

Hey wat een leuk initiatief.  Ik doe graag mee, maar net zoals de meesten hierboven, sta ik ook te veel op mijn privacy om het te delen. 

wat grappig, een winactie. Zou het best op Viva willen delen, maar die ligt er weer eens uit 

ik doe mee.  En zou graag bij winnen mijn cheque willen geven aan iemand anders die hier op,het forum actief is 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.