Over het forum Over het forum

Over het forum

Win een van 2 dinercheques t.w.v. €100,-


Ik doe heeeeel graag mee , voor een etentje met iemand die ik het met heel veel liefde gun.

oh wat een leuke winactie. Ik doe graag mee. 

Leuk! Als ik het win ga ik lekker met vriend uit eten bij een tentje hier vlakbij. Lekker eten en de lokale horeca steunen!

Wat leuk zeg! Ik doe graag mee en zou dan naar een restaurant gaan waar ik nog niet eerder ben geweest!
Ik wil ook graag anoniem blijven.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

14-11-2022 om 12:44

Misschien zou het wel leuk zijn om te vermelden of jullie actie enkel in Nederland geldig is. 

Leuk ik doe mee. 

Weet nog niet of ik de bon zelf hou of dat ik hem eventueel aan iemand anders geef, mocht ik winnen.

Leuke actie

TanSwallow86

TanSwallow86

14-11-2022 om 12:51

ach ja, waarom ook niet.

Nee heb ik, ja kan ik krijgen

Montblanc schreef op 14-11-2022 om 10:21:

wat grappig, een winactie. Zou het best op Viva willen delen, maar die ligt er weer eens uit

Ja al de hele ochtend

GroenTuintje schreef op 14-11-2022 om 13:06:

[..]

Ja al de hele ochtend

Maar zowaar wel een keer met een officiele melding. Doen ze daar zowaar toch nog aan verbeteringen 😂

Lollypopje schreef op 14-11-2022 om 13:11:

[..]

Maar zowaar wel een keer met een officiele melding. Doen ze daar zowaar toch nog aan verbeteringen 😂

Zou nu iedereen van Viva hier zitten ?

Ik doe mee. Nog genoeg leuke restaurantjes om uit te proberen. En we gaan tegenwoordig toch wat minder vaak uit eten dan vroeger.
Delen doe ik niet, ivm anonimiteit en op andere platforms zit ik niet zo veel (behalve soms nog op viva )

Ik doe ook mee. Heb hem ook gedeeld in een select groepje dat wel weet dat ik hier zit. Vanmorgen  lukte delen nog niet, nu is hetwelk gelukt.

leuke actie, ik doe mee. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

14-11-2022 om 14:24

GroenTuintje schreef op 14-11-2022 om 13:20:

[..]

Zou nu iedereen van Viva hier zitten ?

Zou Alex stiekem de site gehackt hebben? Het is toch wel errug toevallig dat hij er net uitvliegt nu we hier weer een leuke actie hebben. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.