Over het forum Over het forum

Over het forum

Win een van 2 dinercheques t.w.v. €100,-


leuke actie en heb me ook aangemeld om mee te doen.

Leuk, als ik zou winnen dan kunnen we tijdens mijn zwangerschapsverlof nog een keer uit eten gaan zonder oppas te hoeven regelen. Dat zou dus een restaurant in de buurt zijn. Aangezien we hier nog niet zo lang wonen staan er nog 2 op mijn lijstje waar ik heen zou willen.

Misschien is het Viva forum wel echt opgeheven nu. Zo lang hebben ze er nog nooit uit gelegen.

MMcGonagall schreef op 14-11-2022 om 17:08:

Misschien is het Viva forum wel echt opgeheven nu. Zo lang hebben ze er nog nooit uit gelegen.

Ik ben ook verbaasd… ook dat er hier nog geen topic loopt over Viva 

Ik doe ook mee. En zou de bon aan mijn ouders geven, aangezien zij wel een leuk uitje verdienen.

MMcGonagall schreef op 14-11-2022 om 17:08:

Misschien is het Viva forum wel echt opgeheven nu. Zo lang hebben ze er nog nooit uit gelegen.

Welnee. Dit weekend was al aangegeven dat het forum er vandaag uit zou liggen. 

Cookielover schreef op 14-11-2022 om 17:18:

[..]

Welnee. Dit weekend was al aangegeven dat het forum er vandaag uit zou liggen.

Is dat zo? Heb ik niet gezien en ik kom er dagelijks. 

Ik wil wel meedingen naar de bon, maar ik deel niks. Zou ook niet weten hoe, ik heb geen FB of Insta. En als ik dat wel had, ging ik het niet gebruiken om te spammen. Dat mag op een forum toch ook niet (en terecht) dus hoezo ga je forummers oproepen om dat elders wel te doen?? 

Aangemeld!

GroenTuintje schreef op 14-11-2022 om 17:13:

[..]

Ik ben ook verbaasd… ook dat er hier nog geen topic loopt over Viva

Toevalig heb ik net het topic Problemen op Viva nieuw leven ingeblazen 

impala schreef op 14-11-2022 om 17:57:

[..]

Toevalig heb ik net het topic Problemen op Viva nieuw leven ingeblazen

Ik doe mee.

Ooh heerlijk! Ik zou lekker met mijn man uiteten gaan naar een goed restaurant hier in de stad! 

GroenTuintje schreef op 14-11-2022 om 17:13:

[..]

Ik ben ook verbaasd… ook dat er hier nog geen topic loopt over Viva

Het zou wél een stunt zijn zeg.. gewoon bam de lucht uit

Ik doe ook graag mee, altijd leuk en lekker om uit eten te gaan. Ik ga hem ook niet delen, want er zijn niet veel die weten dat ik op een forum zit

Ik doe mee en als ik win, gebruik ik het als bedankje voor de hulp die ik gehad heb 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.