Over het forum Over het forum

Over het forum

Win een van 2 dinercheques t.w.v. €100,-


Leuke actie, ik doe mee. 

Wat leuk die winactie

leuk, heb me aangemeld

Vergeten toe te voegen: ik zou met mijn tienerdochters lekker uit eten gaan rond de kerstdagen, want meestal is het dan erg stil voor hen in de kerstvakantie.

Oja, ik heb het ook nog niet hier getikt. Ik zou als ik win  graag met man lekker willen eten. Het restaurant moet ik nog bedenken.

Ik zou hem aan iemand anders cadeau doen, want zelf geef ik er niet zo om. Maar ik ken wel iemand die er wel van houdt en die ik het heel erg gun.

Wat ik er mee ga doen, zal afhangen van hoe het met mij gaat. Hersyel ik voldoende in de tijd dat hij geldig is, neem ik een lieve vriendin mee. Lukt dat niet, dan zal ik er iemand anders blij mee maken.

Leuk, ik doe mee 
Ik zou waarschijnlijk voor een restaurant in de buurt gaan aangezien ik als kluizenaar niet graag over mijn dorpsgrens heen ga 

Als oo-fossiel moet ik hieraan mee doen. Ooit hing ik folders over ouders.nl (het ‘zusje’) op in het consternatiebureau. Nu ben ik veel meer van de illusie van privacy. Maar; mocht ik winnen, dan gaan dochter en ik twee dorpen verderop uit eten. Bij een onbekend restaurant, want een buiten je comfortzone diner is net wat lekkerder als iemand anders betaalt

Ik denk dat ik een nieuw restaurant uit zou proberen. Man is meer van het veilige steeds tzelfde maar ik wil best eens wat anders proberen. Dus of ie dan mee wil of zegt ga jij maar mooi  met vriendin hahaha

Ik zou hem gebruiken om met de kinderen een keer uit eten te gaan. Het zal dan niet volledig de kosten dekken denk ik, maar wel een groot deel. Ik denk dat ze dat heel leuk zouden vinden en nu doen we het nooit vanwege de kosten. Wel zou ik dan een kindvriendelijk restaurant kiezen, maar geen pannenkoeken/MC donalds gebeuren. Juist een keer echt uit eten al is het een daghap van sate met patat. Dat hebben ze nog nooit gedaan dus die ervaring zou ik ze graag geven en lijkt me heel gezellig.

Nog één nachtje slapen! 

spannend 

YolandaOudersnl

YolandaOudersnl

06-12-2022 om 11:50 Topicstarter

Iedereen ontzettend bedankt voor het meedoen en de leuke reacties. De twee winnaars zijn inmiddels getrokken en de gelukkigen zijn.. tromgeroffel.... 

Coreopsis en Sassenach  Gefeliciteerd beide! Jullie hebben ook een bericht in de inbox. 

Gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie er heel erg van gaan genieten 🎉

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.