Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


Moxxie schreef op 26-09-2021 om 10:09:

Ja het loopt leeg, er moet iets gebeuren.

of er moet juist iets niet meer gebeuren?

gr Angela

Moxxie schreef op 26-09-2021 om 11:19:

[..]

Je ziet ook duidelijk dat de topics die ontsporen het best lopen en dat komt volgens mij omdat de andere topics 'te sloom' gaan door gebrek aan actieve forummers. Het is een vicieuze cirkel en ik heb geen idee hoe je die kan doorbreken.

pardon? er zijn dus mensen die zich niet kunnen inhouden en daarom maar topics laten ontsporen om lekker hun energie kwijt te raken?

Joh, laat die topics lekker ontsporen en laat die andere topics lekker sloom gaan?

Alsjeblieft zeg, laat alles een beetje naast elkaar bestaan!

gr Angela

Angela1967 schreef op 26-09-2021 om 21:25:

[..]

pardon? er zijn dus mensen die zich niet kunnen inhouden en daarom maar topics laten ontsporen om lekker hun energie kwijt te raken?

Joh, laat die topics lekker ontsporen en laat die andere topics lekker sloom gaan?

Alsjeblieft zeg, laat alles een beetje naast elkaar bestaan!

gr Angela

Nee dat bedoel ik helemaal niet. Ik zeg dat de topics die ontsporen het best lopen, als in daar zit het meeste vaart in, daar wordt het meest gereageerd.

En ik vind dat jammer want ik lees nu eenmaal liever topics met een beetje vaart, maar niet steeds maar weer die fitties.

Moxxie schreef op 26-09-2021 om 23:41:

[..]

Nee dat bedoel ik helemaal niet. Ik zeg dat de topics die ontsporen het best lopen, als in daar zit het meeste vaart in, daar wordt het meest gereageerd.

En ik vind dat jammer want ik lees nu eenmaal liever topics met een beetje vaart, maar niet steeds maar weer die fitties.

Misschien is er toch een causaal verband. Topics op OO gaan langzamer en ontsporen niet. Kunnen we interessante sociologische internet redeneringen bij bedenken!

Gr Angela

Angela1967 schreef op 26-09-2021 om 23:49:

[..]

Misschien is er toch een causaal verband. Topics op OO gaan langzamer en ontsporen niet. Kunnen we interessante sociologische internet redeneringen bij bedenken!

Gr Angela

OO is een beetje ingedut,  dat hoeft nou ook weer niet hier 


Maar aan die stomme reltopics heb ik een hekel, blij dat het gewoon gezellig was hier vandaag.  Voor rellen zijn er al genoeg andere fora waar ik om die reden niet wil komen. 

Ik denk niet dat ik een actieve poster was, maar de thuiswerkdagen zijn verleden tijd hier, dus ik merk wel dat ik minder post/lees.

Wat bij mij kan helpen voor vaker reageren:
- previewknop als je een reactie plaatst
- Quote kunnen openen in een nieuw tabblad, zodat je eerst even verder bijleest voordat je een reactie plaatst. (Coolpack of Tickels heeft dat wel eens gedetailleerder uitgelegd geloof ik)

Verder vermaak ik me nog best wel hier. Paar pijlers op de negeerlijst, maar gebruik nog niet de (voor mij) nieuwe optie om het helemaal uit mijn overzicht te verwijderen, af en toe lees ik toch nog wat in zo'n pijler.

Vanaf vandaag is het zichtbaar op het profiel van een gebruiker (onder de naam) als die gebruiker op het moment van bekijken een ban heeft. Deze informatie zie je overigens alleen als je zelf ingelogd bent.

AlexOudersnl schreef op 29-09-2021 om 16:20:

Vanaf vandaag is het zichtbaar op het profiel van een gebruiker (onder de naam) als die gebruiker op het moment van bekijken een ban heeft. Deze informatie zie je overigens alleen als je zelf ingelogd bent.

Gaat het bantopic niet meer door Alex?

Moxxie schreef op 29-09-2021 om 16:28:

[..]

Gaat het bantopic niet meer door Alex?

Nee, op dit moment niet. We kregen dit idee door deze suggestie:

https://www.viafora.nl/forum/over-het-forum/feedback-op-moderatie-vol-3/?post=7264190#7264190

Wat wij ook wel een goed idee vonden, minder foutgevoelig en minder werk.

AlexOudersnl schreef op 29-09-2021 om 16:30:

[..]

Nee, op dit moment niet. We kregen dit idee door deze suggestie:

https://www.viafora.nl/forum/over-het-forum/feedback-op-moderatie-vol-3/?post=7264190#7264190

Wat wij ook wel een goed idee vonden, minder foutgevoelig en minder werk.

Helder, dank je!

IrritatingRam15

IrritatingRam15

02-10-2021 om 02:13

Ik ben heel erg van de muziek, wat ik leuk zou vinden is dat jullie die embed videos kunnen integreren in de wat luister je nu topics.

Dat je daadwerkelijk de video ziet en niet alleen de link.
Dat vond ik namelijk helemaal niks op Viva,

De thumbnail van de video zien, doet meer dan alleen een link

IrritatingRam15

IrritatingRam15

02-10-2021 om 03:23

Ik wil previews kunnen zien van wat ik post en het ten alle tijden kunnen veranderen.
Mijn muziekdingetje wat ik al elders postte. dat je een video kan embedden.

lrishCassidy schreef op 02-10-2021 om 03:23:

Ik wil previews kunnen zien van wat ik post en het ten alle tijden kunnen veranderen.
Mijn muziekdingetje wat ik al elders postte. dat je een video kan embedden.

die stond een post hierboven  

Friezinnetje schreef op 02-10-2021 om 08:35:

[..]

die stond een post hierboven

Haha het was laat bij Irish. Of vroeg. Maar net hoe je het bekijkt. 

bij je profiel kun je je gender aangeven. Echter zijn de enige keuses man, vrouw en zeg ik liever niet. Zouden de opties non-binair en/of anders toegevoegd kunnen worden voor de mensen die dit graag zouden willen invullen, maar dit nu niet kunnen?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.