Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


Lollypopje schreef op 18-10-2021 om 22:05:

bij je profiel kun je je gender aangeven. Echter zijn de enige keuses man, vrouw en zeg ik liever niet. Zouden de opties non-binair en/of anders toegevoegd kunnen worden voor de mensen die dit graag zouden willen invullen, maar dit nu niet kunnen?

Wat 'n onzin. 

*knip, ongepast

redbulletje schreef op 18-10-2021 om 22:08:

[..]

Wat 'n onzin. [...]

Hoezo onzin? Jij mag nog steeds gewoon vrouw aanvinken. Dus voor jou veranderd er niks. 

Het enige wat het doet is het forum inclusiever maken, voor de mensen voor wie het geen onzin is.

Maar ik wil hier verder geen discussie over ontketenen. Ik heb het verzoek neergelegd en dan is het aan de beheerders wat zij er van vinden.

ReadyAnteater53

ReadyAnteater53

18-10-2021 om 22:42

Lollypopje schreef op 18-10-2021 om 22:05:

bij je profiel kun je je gender aangeven. Echter zijn de enige keuses man, vrouw en zeg ik liever niet. Zouden de opties non-binair en/of anders toegevoegd kunnen worden voor de mensen die dit graag zouden willen invullen, maar dit nu niet kunnen?

Goed dat je dit noemt, ik zou dat ook graag zien.

Koralinde schreef op 18-10-2021 om 22:42:

[..]

Goed dat je dit noemt, ik zou dat ook graag zien.

Een goede vriend van me is nb, sindsdien valt het me altijd op. Had hier alleen nooit eerder naar de opties gekeken. 

Het helemaal weghalen vind ik trouwens ook prima, maar ik vermoed dat meer mensen daar problemen mee hebben dan als er een keuze wordt toegevoegd.

Knip, ongepast. 

 Mensen die een probleem hebben met de opties man of vrouw kunnen gewoon niets aanvinken natuurlijk. 

@RB Jij vult dan dus gewoon lekker vrouw in. Dus voor jou veranderd er helemaal niks als er iets wordt toegevoegd. 

Verder ga ik hier geen discussie voeren over gender (wat niks met seksualiteit te maken heeft!). Dus dit is de laatste keer dat ik hierop reageer. Ik hoor wel van Alex of hij er iets mee doet.

Lollypopje schreef op 18-10-2021 om 22:46:

[..]

Een goede vriend van me is nb, sindsdien valt het me altijd op. Had hier alleen nooit eerder naar de opties gekeken.

Het helemaal weghalen vind ik trouwens ook prima, maar ik vermoed dat meer mensen daar problemen mee hebben dan als er een keuze wordt toegevoegd.

Ik denk juist dat helemaal weghalen geen enkel probleem oplevert. Het voegt ook niks toe. 

_melon schreef op 19-10-2021 om 09:03:

[..]

Ik denk juist dat helemaal weghalen geen enkel probleem oplevert. Het voegt ook niks toe.

Nee klopt, daarom zag ik het ook niet eerder. Maar bij heel veel andere dingen waar het niks toevoegd, ontstond ook hijbel dat er geen man/vrouw meer stond of werd gezegd. Want blijkbaar is dat voor sommigen ontzettend belangrijk. Dus dan lijkt een keuze toevoegen mij praktischer, voor de mensen die graag willen invullen dat ze toch wel echt vrouw of man zijn.

SilverQuelea47

SilverQuelea47

19-10-2021 om 09:48

Ik denk dat weghalen beter is omdat je buiten NB ook andere benamingen hebt en die lijst kan nogal eindeloos worden. Of de optie van open kader dat men, indien gewenst, zelf invult.

Marquise schreef op 19-10-2021 om 09:48:

Ik denk dat weghalen beter is omdat je buiten NB ook andere benamingen hebt en die lijst kan nogal eindeloos worden. Of de optie van open kader dat men, indien gewenst, zelf invult.

Daarom opperde ik ook de optie 'anders' dan dek je het hele kader.

Maar weghalen is ook prima. 

Lollypopje schreef op 19-10-2021 om 09:00:

@RB Jij vult dan dus gewoon lekker vrouw in. Dus voor jou veranderd er helemaal niks als er iets wordt toegevoegd.

Verder ga ik hier geen discussie voeren over gender (wat niks met seksualiteit te maken heeft!). Dus dit is de laatste keer dat ik hierop reageer. Ik hoor wel van Alex of hij er iets mee doet.


Knip, ongepast


Beter haal je 't dan helemaal weg. Je ziet aan iemand's manier van posten wel of ie man of vrouw is, homo of hetero etc. Persoonlijk klik ik nooit op iemands profiel om te kijken wat ie (zegt dat ie) is. 

Zo word ik weer wakker heb ik alweer een psychische aandoening 

@redbulletje Je wordt voor mensen weer een beetje persoonlijk in je visie
Daar had je op Viva een podium voor, hopelijk komt hij hier niet!
Ik zou het appreciëren als je m’n psychische aandoening dan ook niet bediscussieerd, het is niet jouw aandoening en je hebt er geen last van
Dat laatste vind ik dan weer heel fijn voor je
En als jij als “autist” door het leven wilt omdat je je in je hele wezen autist voelt,  dan mag je gerust daarvoor vechten 
Tot die tijd vecht ik voor “anders” en anderen voor andere kopjes

@lollypopje fijn dat je dit hebt aangekaart want ik heb inderdaad zitten staren naar de opties

Ik heb er geen probleem mee dat wil ik niet zeggen voor anders wordt vervangen 

OrganicDeer76

OrganicDeer76

19-10-2021 om 10:19

Laten we het dan weghalen ipv iets toevoegen. Ik vind het wel naar van jou beertjelief dat je zo lelijk tegen RB doet en het verleden erbij haalt. Voegt namelijk helemaal niks toe

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.