Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


Yolo schreef op 26-09-2021 om 12:22:

[..]

Misschien de perma's ongedaan maken, en nog 1 kans geven. Nieuwe ronde nieuwe kansen?

Ik mag toch hopen van niet. Die Leeuwenkoning was een gevaarlijk figuur die mensen lastig viel en die ik hoop nooit meer ergens tegen te komen.

En aangezien maar 2 mensen een perma hebben moet je daar blijkbaar best wat voor doen om het zo bond te maken. 

DistinctMarten43

DistinctMarten43

26-09-2021 om 12:35

Tover-Feetje schreef op 26-09-2021 om 12:00:

[..]

Ik weet niet of er over bans en dergelijke gesproken mag worden dus met het risico om zelf een ban op te lopen....
Ik weet dat Hen74 een ban van een week had gekregen, Nose waarschijnlijk ook maar dat weet ik niet zeker.
Hen74 is na haar ban niet meer terug gekomen en sinds een paar dagen is haar gebruikersnaam veranderd.
Ik heb een vraag is het feedback topic gesteld of de gebruikersnaam ook veranderd bij een ban, daar heb ik nog geen antwoord op gekregen.
Maar ik heb het vermoeden dat Hen en Nose hier zelf om hebben gevraagd

Of in 'soort van samenspraak'. Dat las ik in het feedback op moderatie topic.

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

26-09-2021 om 12:36

Lollypopje schreef op 26-09-2021 om 12:31:

[..]

Ik mag toch hopen van niet. Die Leeuwenkoning was een gevaarlijk figuur die mensen lastig viel en die ik hoop nooit meer ergens tegen te komen.

En aangezien maar 2 mensen een perma hebben moet je daar blijkbaar best wat voor doen om het zo bond te maken.

Ik had het niet over hem..

Yolo schreef op 26-09-2021 om 12:36:

[..]

Ik had het niet over hem..

Jij hebt het over de perma's, er zijn twee mensen met een perma. 

Lollypopje schreef op 26-09-2021 om 12:41:

[..]

Jij hebt het over de perma's, er zijn twee mensen met een perma.

Ja, er ontstaat spraakverwarring, merkte ik al.

coolpack2 schreef op 26-09-2021 om 12:43:

[..]

Ja, er ontstaat spraakverwarring, merkte ik al.

Dat komt door de permaban die in samenspraak gegaan is, dat staat nogal haaks op elkaar. Een ban staat immers voor een beslissing van het forumbeheer.

Moxxie schreef op 26-09-2021 om 12:15:

[..]

Als ik het goed begrijp hebben Nose en Hen zelf verzocht om anonimisering en zijn er twee anderen met een permaban, RedFox en Leeuwenkoning.

Jammer, Nose en Hen waren zo actief juist, net als Yolo. 

RedFox en Leeuwenkoning zijn me eerlijk gezegd niet zo opgevallen, heb daar dus geen duidelijk beeld van waarom zij geband zijn. 

En Willem vind ik een verrijking voor ieder forum, zijn gecharcheerde stijl zorgt voor de broodnodige diversiteit. 

Lollypopje schreef op 26-09-2021 om 12:31:

[..]

Ik mag toch hopen van niet. Die Leeuwenkoning was een gevaarlijk figuur die mensen lastig viel en die ik hoop nooit meer ergens tegen te komen.

En aangezien maar 2 mensen een perma hebben moet je daar blijkbaar best wat voor doen om het zo bond te maken.

Is helemaal langs me heengegaan blijkbaar. Heb de naam wel 'ns ergens voorbij zien komen maar hij is niet blijven hangen. 

redbulletje schreef op 26-09-2021 om 13:28:

[..]

Is helemaal langs me heengegaan blijkbaar. Heb de naam wel 'ns ergens voorbij zien komen maar hij is niet blijven hangen.

Zat vooral op de sekspijler

Lollypopje schreef op 26-09-2021 om 13:40:

[..]

Zat vooral op de sekspijler

Ah okee, die heb ik geblokkeerd

redbulletje schreef op 26-09-2021 om 13:26:

[..]

Jammer, Nose en Hen waren zo actief juist, net als Yolo.

RedFox en Leeuwenkoning zijn me eerlijk gezegd niet zo opgevallen, heb daar dus geen duidelijk beeld van waarom zij geband zijn.

En Willem vind ik een verrijking voor ieder forum, zijn gecharcheerde stijl zorgt voor de broodnodige diversiteit.

Yolo is er toch nog gewoon? En Willem ook? Die zag ik tenminste allebei nog voorbij komen vandaag.

Moxxie schreef op 26-09-2021 om 12:54:

[..]

Dat komt door de permaban die in samenspraak gegaan is, dat staat nogal haaks op elkaar. Een ban staat immers voor een beslissing van het forumbeheer.

Dat heb ik benoemd, maar leek niet te worden begrepen. 

BeneficialJay65

BeneficialJay65

26-09-2021 om 20:43

Wat mij soms tegenhoud om een topic te openen is soms toch schaamte , zo van “dat kan ik zelf toch wel bedenken?”, of er bestaat al een soortelijk topic.Of dan kan ik geen geschikte titel verzinnen, want dan staat de vraag zowat al compleet daarin en dan heb ik weer een lege openingspost😊.Maar wat voor een ander vanzelfsprekend is, kan voor een ander een vraag(stuk) in z’n leven zijn.  

Gewoon niet teveel over nadenken, in de meeste gevallen zijn er wel mensen die reageren. 

Caramelzeezoutchocola schreef op 26-09-2021 om 20:43:

Wat mij soms tegenhoud om een topic te openen is soms toch schaamte , zo van “dat kan ik zelf toch wel bedenken?”, of er bestaat al een soortelijk topic.Of dan kan ik geen geschikte titel verzinnen, want dan staat de vraag zowat al compleet daarin en dan heb ik weer een lege openingspost😊.Maar wat voor een ander vanzelfsprekend is, kan voor een ander een vraag(stuk) in z’n leven zijn.

Ik heb dat hier gelukkig minder, hoewel ik het altijd een beetje spannend vind.  Maar tot nu toe heb ik altijd leuke en nuttige reacties gehad. Dus gewoon doen joh!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.