Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wie is de mol 2026

Vanavond begint de Mol weer. Gaan jullie nog kijken?

Ja! Alleen al voor de ongetwijfeld spectaculaire landschappen in Tanzania. 

Jazeker😁

ja maar ga hem morgen pas kijken

ik had gister een feestje dus kijk vandaag terug

Schemerlampje

Schemerlampje

01-03-2026 om 08:50 Topicstarter

Ik vond het een leuke uitzending met leuke kandidaten. Prachtig land ook!

Wat een superleuke 1e aflevering. Ik vind het ook een leuke groep. Op dit moment verdenk ik Geraldine en Nasrdin, al is dat nergens op gebaseerd

Ik verdenk nu Matteo , maar zet niet al mijn punten op hem in.

Ik ga hem zo kijken.
Is er een poule aangemaakt?

Tover-Feetje schreef op 01-03-2026 om 15:32:

Ik ga hem zo kijken.

Ik zit bij een plaatselijke poule.

Schemerlampje

Schemerlampje

01-03-2026 om 18:20 Topicstarter

Tover-Feetje schreef op 01-03-2026 om 15:32:

Ik ga hem zo kijken.

Nog niet, volgens mij.

Schemerlampje

Schemerlampje

01-03-2026 om 19:28 Topicstarter

Mooie aflevering met een fanatieke groep. Goede twist met de schermen.  Fijn dat ze voor het geld gingen. Hopelijk geen nepmmollen dit jaar. 
De mol wordt meestal in aflevering 1 niet verdacht. Dan zouden Matteo, Milan en Quinty al afvallen.

Tanzania is al reden genoeg om te kijken voor mij. Daar wil ik mijn 50ste verjaardag gaan vieren over een kleine 2 jaar. Kan ik mooi even kijken of ik nog steeds denk dat dat een goed idee is

Maar verder is WIDM sowieso een van mijn favoriete programma's, ik kijk het al vanaf het allereerste seizoen. Ik doe niet meer zo fanatiek mee in het ontmaskeren van de mol (heb het toch bijna altijd fout, een paar uitzonderingen daargelaten), dat zie in in de laatste aflevering wel. Ik vind het vooral fascinerend om te zien hoe de sociale interactie tussen mensen veranderd als niemand elkaar vertrouwt. Leuk dat het weer begonnen is.

Geraldine is mijn mol, maar gebaseerd op niets en vanuit ervaringen uit het verleden is ze het dus waarschijnlijk niet Ik heb Yvonne Jaspers, Kees Tol, die voetballer van het jubileumseizoen en Renee Fokker goed gehad. Alle andere mollen niet. En van degenen die ik wel goed had, waren alleen Yvonne Jaspers en Kees Tol echt gebaseerd op duidelijke hints. Die anderen waren een goede gok...

Was weer een mooie start! Het lijkt me als mol en als productieteam ook zo spannend, die eerste ‘opdracht’ met die tafels in een halve kring. 

Schemerlampje

Schemerlampje

02-03-2026 om 17:16 Topicstarter

Bloemenzee schreef op 02-03-2026 om 14:31:

Was weer een mooie start! Het lijkt me als mol en als productieteam ook zo spannend, die eerste ‘opdracht’ met die tafels in een halve kring.

Een beetje maar, denk ik. Het is vrij logisch dat je bij je eigen naam gaat zitten. Ik ben wel benieuwd hoe de andere momenten gaan zijn dat je de mol zou kunnen zien.

Vergeten jullie de testvraag niet?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.