Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wie is de mol 2026

Vanavond begint de Mol weer. Gaan jullie nog kijken?

Quinty heeft toch best wel een groot deel van de pot bij elkaar gespeeld?
Ik zit toch op Bram.

Ik denk ook Bram.
Maar ik heb het meestal fout

Ik zit ook op Bram en een beetje op Daan. Maar meestal is de mol degene waar je de minste mol acties van ziet.

Bah bah het zal Matteo wel zijn. Die vind ik onsympathiek maar het begint er wel op te lijken. Ik dacht dat ze doorgaans iemand kiezen die sympathiek is maar misschien is die gast alleen voor mij een doorn in het oog. Brrrrr. Met die houtjes in zijn mond. 

ToetieToover schreef op 19-04-2026 om 15:23:

Bah bah het zal Matteo wel zijn. Die vind ik onsympathiek maar het begint er wel op te lijken. Ik dacht dat ze doorgaans iemand kiezen die sympathiek is maar misschien is die gast alleen voor mij een doorn in het oog. Brrrrr. Met die houtjes in zijn mond.

Ik vind hem niet echt onsympathiek. En na Nathan is het bijna onmogelijk om net zo sympathiek te zijn, dus misschien zijn ze dit jaar wat minder streng 😅

Vanaf het begin heb ik Daan meegenomen. Maar het is zo overduidelijk, kan dat wel? Al was dat bij Jurre ook. Anders Matteo, die vertelt steeds wat de mol kan doen of beschuldigt anderen. Doet hij het ondertussen zelf? 
Bram is echt zo'n wensmol. Al voor widm begonnen zeiden veel mensen al dat ze hoopten dat Bram de mol zou zijn. Zouden ze na Nathan weer zo'n mol kiezen? Ik denk dat Bram gewoon zo is en het wat uitspeelt.
De showopdracht moest nu wel veel geld opleveren idd. Kon Daan mooi even zeggen dat hij de 10.000 wil halen en daar blij mee zijn.

Ik zit op Matteo.
Wat is er onsympathiek aan hem? Ik ken hem eigenlijk niet, alleen nu van WIDM.

Courage schreef op 19-04-2026 om 22:46:

Ik zit op Matteo.
Wat is er onsympathiek aan hem? Ik ken hem eigenlijk niet, alleen nu van WIDM.

Hoe die beweegt. Hij zit in mijn allergie. Kan er niks aan doen. 

Matteo leek wel van z’n stuk gebracht toen Milan er uit vloog (volgens mij zat hij namelijk op Milan). Was dat gespeeld? Of echt?

Bloemenzee schreef op 19-04-2026 om 22:50:

Matteo leek wel van z’n stuk gebracht toen Milan er uit vloog (volgens mij zat hij namelijk op Milan). Was dat gespeeld? Of echt?

Nep. Hij zat achteraan en deed dat even speciaal voor de camera. Hij heeft waarschijnlijk ook al die stoppen uit de boot getrokken. 

Bloemenzee schreef op 19-04-2026 om 22:50:

Dat zag ik ook maar dacht wel meteen: Het is een hele goede acteur, pas op!

ToetieToover schreef op 19-04-2026 om 15:23:

Ik vind dat zo goor. En ook onbeleefd. Haal dat stokertje even uit je bakkes als Rik je toespreekt!

Quity is het niet. Matteo misschien. Bram of Daan is de mol. Maar wie van die twee???

Mijn onderbuik zegt Bram maar van Daan zou ik ook niet opkijken. Wel slim als kolom achter de andere "lolbroek" te verstoppen. 

Zat Mattheo niet op Milan?

Het viel me wel op dat Milan in de biegt/bij de test bijna iedereen riep terwijl hij achteraf zei all-in aangaf. Ben benieuwd op wie hij nu heeft ingezet. 

Quinty is ook niet de mol voor mij, die is fanatiek en brengt volgens mij steeds meer geld in de pot. 

Tona schreef op 21-04-2026 om 20:26:

[..]

Ik vind dat zo goor. En ook onbeleefd. Haal dat stokertje even uit je bakkes als Rik je toespreekt!

Inderdaad. Ik heb een collega die in een teams meeting na de lunch zijn tanden zit te rageren. Echt joh dat moet ik ook doen maar niet voor de camera !

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.