Huiskamer
Schemerlampje
28-02-2026 om 18:41
Wie is de mol 2026
Vanavond begint de Mol weer. Gaan jullie nog kijken?
Mugske
08-03-2026 om 07:17
waarom moeten de afvallers hun molboekje inleveren? Waarom legt Rik het zo expliciet op zijn tafel?
Jammer dat de M niet gedraaid werd. Daar stond een oog onder. Oog in oog met de Mol?
BlairW
08-03-2026 om 07:54
Misschien komt er nog een opdracht waarbij geboden kan worden op molboekjes 😊
Vind het terug laten keren van kandidaten nooit zo leuk. Sowieso kan Eveline de mol niet zijn, want haar terugkomst was niet 100% zeker. Tja, ik zie die toegevoegde waarde niet zo van een kandidaat waarvan je de rol al weet.
Vond het verder wel een hele leuke aflevering! Die opdracht op de markt was erg leuk om naar te kijken. Mooi hoe Geraldine die joker pakte! Zo jammer dat ze er uit is, vind haar een leuk mens. Matteo mag er van mij wel uit, vind het een nare man. Die klap op tafel ook toen er wat mis ging bij de eerste opdracht, doe even relaxed joh.
Qua mol zit ik op Daan. Geen idee waarom, dat zegt mijn gevoel. Maar ik ben nooit zo bezig met wie de mol is. Ik kijk vooral voor de mooie beelden, de leuke opdrachten en het gedoe onderling 😊
Duufje
09-03-2026 om 10:42
Duufje schreef op 02-03-2026 om 10:01:
Geraldine is mijn mol, maar gebaseerd op niets en vanuit ervaringen uit het verleden is ze het dus waarschijnlijk niet
Ik heb Yvonne Jaspers, Kees Tol, die voetballer van het jubileumseizoen en Renee Fokker goed gehad. Alle andere mollen niet. En van degenen die ik wel goed had, waren alleen Yvonne Jaspers en Kees Tol echt gebaseerd op duidelijke hints. Die anderen waren een goede gok...
tja
Maheiden
15-03-2026 om 22:32
Maheiden schreef op 07-03-2026 om 23:15:
Weer een leuke aflevering. Wat een mooi seizoen en fijne groep dit jaar. Evelien terug niet leuk. Had ik ook niet gedaan. Leidt erg af van geld zoeken dus wel mols. Nasrdin heb ik vanaf het begin in het vizier maar krijg nu het gevoel dat hij nepmolt. Mateo, Delilah of toch Daan?
Het is nu zo duidelijk Daan dat het eigenlijk niet kan. Maar dat dacht ik destijds bij Jurre ook. Delilah werd erg verdacht gemaakt o.a. door dat dascambeeld. Dat zouden ze bij de mol niet doen toch?
Maheiden
17-03-2026 om 06:29
Bloemenzee schreef op 14-03-2026 om 20:53:
Quinty de mol? Of ligt dat er te dik bovenop?
Quinty heeft bijna alle balletjes in de bekers gegooid. Zoiets doet een mol niet.
Duufje
18-03-2026 om 09:15
Daan zou wel een hele slechte zijn, dat ligt er inderdaad veel te dik bovenop. Maar ja, misschien is dat ook een tactiek.
Bram is zo ongelooflijk onhandig dat hij De Mol ook wel eens kon zijn. Hij kan ontzettend veel bewuste stomme dingen ophangen aan zijn onhandigheid.
Bloemenzee
22-03-2026 om 20:53
Blijkbaar is er ook dit jaar weer Moltalk, maar dan op zaterdag rond half 8 over de aflevering van de week ervoor. (Kwam ik vandaag pas achter.)
Maheiden
22-03-2026 om 21:03
Ben niet zo'n fan van Moltalk maar het lied vsn Thomas van Luijn is leuk. Format lijkt nu meer op Café de Mol in België.
Nog iemand die dat gaat volgen? Vanavond voorstellen kandidaten.
Ik ga zeker kijken naar wacht tot widm afgelopen is.
Neweve
22-03-2026 om 21:11
Mijn gevoel zegt nu Bram. Bij het abseilen zei hij wel heel gemakkelijk pak alle telefoons.
Quinty vind ik een leuk mens dus als zij de Mol is zou ik dat niet erg vinden.
ToetieToover
22-03-2026 om 21:29
BlairW schreef op 08-03-2026 om 07:54:
Misschien komt er nog een opdracht waarbij geboden kan worden op molboekjes 😊
Vind het terug laten keren van kandidaten nooit zo leuk. Sowieso kan Eveline de mol niet zijn, want haar terugkomst was niet 100% zeker. Tja, ik zie die toegevoegde waarde niet zo van een kandidaat waarvan je de rol al weet.
Vond het verder wel een hele leuke aflevering! Die opdracht op de markt was erg leuk om naar te kijken. Mooi hoe Geraldine die joker pakte! Zo jammer dat ze er uit is, vind haar een leuk mens. Matteo mag er van mij wel uit, vind het een nare man. Die klap op tafel ook toen er wat mis ging bij de eerste opdracht, doe even relaxed joh.
Qua mol zit ik op Daan. Geen idee waarom, dat zegt mijn gevoel. Maar ik ben nooit zo bezig met wie de mol is. Ik kijk vooral voor de mooie beelden, de leuke opdrachten en het gedoe onderling 😊
Ha wat grappig, ik deel jouw voor- en afkeuren. Wat is dat toch, ik zag hem voor het eerst (ik ken weinig BN’ers) en had meteen een afkeer van hem.
Mugske
22-03-2026 om 23:47
Neweve schreef op 22-03-2026 om 21:11:
Mijn gevoel zegt nu Bram. Bij het abseilen zei hij wel heel gemakkelijk pak alle telefoons.
Quinty vind ik een leuk mens dus als zij de Mol is zou ik dat niet erg vinden.
Niet gek dat Bram alle telefoons laat pakken:
- als hij de mol is, minder geld in de pot
- als hij een kandidaat is: hij hoopt op extra informatie, zodat het niet uit maakt als hij zijn scherm toch te zien krijgt. Daarnaast beter info verzamelen als je toch denkt dat het niet gaat lukken. Info is op dit moment waardevoller dan geld in de pot.