Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Er kwam een onverwachte steek onder water richting mij en er was iemand die het voor mij opnam. 

Met verjaardag van vriendin zijn we naar een imker gegaan voor een 'cursus'. Zulke leuke,lieve gepassioneerde mensen en echt hele leuke uitleg gekregen en alles kunnen zien, proeven en voelen. Fantastisch! 

Van de kittens van mijn dochter 

Heb een nieuwe vriend gemaakt. Echt leuk! Geen te kort aan leuke mensen maar nieuwe echte vrienden maak ik niet zovaak. 

Heel erg opgelucht omdat we besloten hebben iets waar we veel stress van kregen uit handen te geven. Hopelijk zo weer lekker slapen, vannacht was het ruk. 

En van een filmpje van een varken wat in een modderpoel onverstoorbaar bellen ligt te blazen met z’n neus net onder water

wat fijn moosey, hopelijk een fijne nachtrust. 

Dat de apk en vervangen van de distributieriem niet zo duur is als gedacht! Ook wel eens lekker, een meevaller bij de garage 😁

Nu net werd ik blij van de positieve berichten hier.
Vanmorgen van een net uitgevlogen koolmeesje.

Koettie schreef op 15-06-2026 om 20:37:

Heb een nieuwe vriend gemaakt. Echt leuk! Geen te kort aan leuke mensen maar nieuwe echte vrienden maak ik niet zovaak.

Wat fijn Koetie. Echt iets om blij van te worden inderdaad als met iemand het gevoel echt goed zit dat je denkt aan een nieuwe vriendschap.

 Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?

Blij met de nieuwe voedersilo:
https://www.vogelbeschermingshop.nl/london-voedersilopakket-nieuw

Mijn mussen en koolmezen zijn heel tevreden, ik heb nog nooit zoveel mussen in de tuin gehad.
De grote vogels krijgen eten op de voederplank.

Auwereel schreef op 17-06-2026 om 19:24:

Blij met de nieuwe voedersilo:
https://www.vogelbeschermingshop.nl/london-voedersilopakket-nieuw

Mijn mussen en koolmezen zijn heel tevreden, ik heb nog nooit zoveel mussen in de tuin gehad.
De grote vogels krijgen eten op de voederplank.

Maar in deze tijd van het jaar is het toch helemaal niet goed om nog te voederen?

Herfstappeltaart schreef op 17-06-2026 om 19:26:

[..]

Maar in deze tijd van het jaar is het toch helemaal niet goed om nog te voederen?

Dit zijn zomerzaden, ze moeten jongen voeren, dus hebben ze best wel trek.

Auwereel schreef op 17-06-2026 om 19:32:

[..]

Dit zijn zomerzaden, ze moeten jongen voeren, dus hebben ze best wel trek.

O ik wist helemaal niet dat dit er ook was.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.