Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


RavIvaR schreef op 17-06-2026 om 15:31:

[..]

Wat fijn Koetie. Echt iets om blij van te worden inderdaad als met iemand het gevoel echt goed zit dat je denkt aan een nieuwe vriendschap.

Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?

Ja, besefte me toen echt dat het echt een tijd geleden was. Via werk, ze is geen collega maar werken veel samen. 

Ik word altijd blij van het geven van een presentatie waarbij de toehoorders fijn meedoen. En dat was vanmorgen het geval, dus weer blij met mijn werk!

Ik werd gevraagd mee te gaan zwemmen vanmiddag! Heerlijk. Het was in buitenwater en er zaten op een stok babyeendjes te slapen met hun moeder erbij. 😍

Er is een hoop wielrennen op tv dus fraaie toeristische beelden bij de vleet. Kan je niet op vakantie; je zit toch op de eerste rang.

ik had gisteren radler op van een ander merk en ik heb geen hoofdpijn!! Superfijn want nu weet ik welke ik voortaan ga kopen en welke ik links laat liggen.

Gisteren een heel leuke avond gehad met dochter en schoonzoon in een heel lekker restaurant.

(gisteren) van mijn werk. Was sowieso een leuke, productieve dag met veel blije mensen die al het eten heerlijk vonden, en toen ik ‘s avonds het keuken-afval nog even naar de kippen ging brengen kwam ik eerst de imker tegen die ik z’n witte pak bij de bijen bezig was en daarna kwam de poes me halen. Ik dacht gewoon omdat ze nog wat brokjes wilde maar er bleek een egel van haar brokjes aan het snoepen te zijn En die vond ze blijkbaar eng. De egel vond mij eng en verstopte zich en poes was weer gerustgesteld.
Je zal maar op zo’n plek werken

Broodjebrie schreef op 19-06-2026 om 07:40:

ik had gisteren radler op van een ander merk en ik heb geen hoofdpijn!! Superfijn want nu weet ik welke ik voortaan ga kopen en welke ik links laat liggen.

Ben ik wel even benieuwd welk merk je nu bevalt, Broodjebrie.

Mijn favoriet is van de Lidl en dat is ook nog veruit de goedkoopste;  6 blikjes voor € 2,75  en dan nog  90 c statiegeld.

Beterlaat2021! schreef op 19-06-2026 om 10:14:

[..]

Ben ik wel even benieuwd welk merk je nu bevalt, Broodjebrie.

Mijn favoriet is van de Lidl en dat is ook nog veruit de goedkoopste; 6 blikjes voor € 2,75 en dan nog 90 c statiegeld.

Ik ben nog een beetje aan het uitproberen hoor, maar ik dronk dus eerst altijd Amstel en nu heb ik die van grolsch. 

Ik kom eigenlijk nooit bij de lidl maar mocht ik er een keer in de buurt zijn, dan ga ik ze proberen. Dank voor de tip!

Ik werd vanmorgen tijdens een korte wandeling blij van de kwetterende vogeltjes en kwakende kikkers.  En belangstelling van dorpsgenoten naar mijn  gezondheid.

en nog iets waar ik heel blij mee ben, ik heb vakantie!!!

Broodjebrie schreef op 19-06-2026 om 10:20:

en nog iets waar ik heel blij mee ben, ik heb vakantie!!!

Geniet ervan!

lientje69 schreef op 19-06-2026 om 10:24:

[..]

Geniet ervan!

Dank je wel 

Broodjebrie schreef op 19-06-2026 om 10:20:

en nog iets waar ik heel blij mee ben, ik heb vakantie!!!

Fijne vakantie 🏖️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.