Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Isook
14-06-2026 om 15:06
Er kwam een onverwachte steek onder water richting mij en er was iemand die het voor mij opnam. 
Koettie
14-06-2026 om 20:07
Met verjaardag van vriendin zijn we naar een imker gegaan voor een 'cursus'. Zulke leuke,lieve gepassioneerde mensen en echt hele leuke uitleg gekregen en alles kunnen zien, proeven en voelen. Fantastisch!
Koettie
15-06-2026 om 20:37
Heb een nieuwe vriend gemaakt. Echt leuk! Geen te kort aan leuke mensen maar nieuwe echte vrienden maak ik niet zovaak.
Moosey
16-06-2026 om 21:36
Heel erg opgelucht omdat we besloten hebben iets waar we veel stress van kregen uit handen te geven. Hopelijk zo weer lekker slapen, vannacht was het ruk.
Moosey
16-06-2026 om 21:48
En van een filmpje van een varken wat in een modderpoel onverstoorbaar bellen ligt te blazen met z’n neus net onder water ![]()
BlairW
17-06-2026 om 12:50
Dat de apk en vervangen van de distributieriem niet zo duur is als gedacht! Ook wel eens lekker, een meevaller bij de garage 😁
Isook
17-06-2026 om 13:39
Nu net werd ik blij van de positieve berichten hier.
Vanmorgen van een net uitgevlogen koolmeesje.
RavIvaR
17-06-2026 om 15:31
Koettie schreef op 15-06-2026 om 20:37:
Heb een nieuwe vriend gemaakt. Echt leuk! Geen te kort aan leuke mensen maar nieuwe echte vrienden maak ik niet zovaak.
Wat fijn Koetie. Echt iets om blij van te worden inderdaad als met iemand het gevoel echt goed zit dat je denkt aan een nieuwe vriendschap.
Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?
Auwereel
17-06-2026 om 19:24
Blij met de nieuwe voedersilo:
https://www.vogelbeschermingshop.nl/london-voedersilopakket-nieuw
Mijn mussen en koolmezen zijn heel tevreden, ik heb nog nooit zoveel mussen in de tuin gehad.
De grote vogels krijgen eten op de voederplank.
Herfstappeltaart
17-06-2026 om 19:26
Auwereel schreef op 17-06-2026 om 19:24:
Blij met de nieuwe voedersilo:
https://www.vogelbeschermingshop.nl/london-voedersilopakket-nieuw
Mijn mussen en koolmezen zijn heel tevreden, ik heb nog nooit zoveel mussen in de tuin gehad.
De grote vogels krijgen eten op de voederplank.
Maar in deze tijd van het jaar is het toch helemaal niet goed om nog te voederen?
Auwereel
17-06-2026 om 19:32
Herfstappeltaart schreef op 17-06-2026 om 19:26:
[..]
Maar in deze tijd van het jaar is het toch helemaal niet goed om nog te voederen?
Dit zijn zomerzaden, ze moeten jongen voeren, dus hebben ze best wel trek.
Herfstappeltaart
17-06-2026 om 19:32
Auwereel schreef op 17-06-2026 om 19:32:
[..]
Dit zijn zomerzaden, ze moeten jongen voeren, dus hebben ze best wel trek.
O ik wist helemaal niet dat dit er ook was.
Auwereel
17-06-2026 om 19:33
https://www.vogelbeschermingshop.nl/zomervitaal-strooivoer
Strooi, t past ook prima in die silo