Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

lientje69 schreef op 22-08-2026 om 09:57:

Jujubee , als ik ze heb zal ik aansluiten en mee schrijven in het kattentopic. En daar foto's plaatsen. Anders staat het hier zo snel vol met kattenfoto's. Maar de voorpret is enorm en als ze hier thuis zijn laat ik dat ongetwijfeld weten. Met een foto. Of twee. Of drie..🤣😄

Kom maar naar het kattentopic. Moeten we nog meedenken over namen ? 

Mama-Inge schreef op 22-08-2026 om 12:31:

Jujubee, het zijn Zwitserse witte herders

Beterlaat2021! schreef op 22-08-2026 om 10:48:

Zijn het poezen of katers? 🐈️

Poezen

En ze krijgen  hele leuke namen vind ik zelf. Als je die samenvoegd is het een grappige verwijzing naar man zijn buitenlandse afkomst. 

Ik werd net blij ( mijn portemonnee weer niet dan ) van allemaal bestellingen voor de kittens.  Maar vind zelf wel dat ik goed en voordelig geshopt heb met veel kortingen.

ToetieToover schreef op 22-08-2026 om 14:10:

[..]

Kom maar naar het kattentopic. Moeten we nog meedenken over namen ?

Heb ik! 

Ik zoek het topic even op.

Mama-Inge schreef op 22-08-2026 om 12:33:

[..]

Van mij mag je de foto's hier plaatsen, daar word iedereen blij van 🥰

Nee hoor, ik heb niks met katten en/of kittens 😊 

BlairW schreef op 22-08-2026 om 15:25:

[..]

Ksssssssssssssst 

Een fijne stoel gescoord, waarin ik comfortabel kan lezen! Het is een showroommodel en ik kon hem gelijk meenemen voor een aantrekkelijke prijs.

Extra leuk: thuisgekomen bedacht ik me dat we precies dat bedrag inmiddels gespaard hadden door automatisch sparen bij het afronden van pinbetalingen. Zo’n leuke bestemming van dit extra spaarbedrag!

Het buitenzwembad blijft nog drie weken open.
Vanmiddag ook weer lekker gezwommen ❤️

BlairW schreef op 22-08-2026 om 15:25:

[..]

Bijna iedereen dan 😇

ik ben blij om weer thuis te zijn. Busreis was echt vermoeiend, dit was de laatste keer dat ik zolang onderweg ben, ik ben echt gaar. 

Netherfield schreef op 21-08-2026 om 00:03:

Man vroeg vanmiddag: zullen we vanavond met zijn tweeën uit eten gaan? Leuk! Dochters besloten dat zij dan ook uit eten gingen in een ander restaurant. Ik had een parkeergarage gevonden vlakbij, bleek een heel ruim ding, geen krappe bochtjes en de helft goedkoper dan in de binnenstad. Daarna naar het park waar een festival was, leuk bandje gezien. Dochters kwamen er ook naartoe. Helemaal gezellig!

Noorderzon? Ben wel benieuwd naar de ruime parkeergarage   

Leuke aankoop Madee! Geniet ervan!

Fladderak schreef op 22-08-2026 om 20:25:

[..]

Noorderzon? Ben wel benieuwd naar de ruime parkeergarage

Parkeergarage Boterdiep. Vlakbij de Botermolendrift. 

Pompoenen!
Ik heb ze vandaag gekocht bij een boerderij. Twee leuke enthousiaste jongetjes met kennis van zaken verkochten hun zelf gekweekte pompoenen en ze liggen nu mooi te zijn op mijn tuintafel. 

Vandaag gefietst en gewandeld in de bosssen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.