Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Wasgij
12-03-2022 om 16:21
redbulletje schreef op 12-03-2022 om 15:59:
[..]
Vooral omdat 't een stukje niemandsland was, zonder officiele wandelpaden etc dus alleen bij de omwonenden gekend.
Dat zijn de fijnste plekjes!
ScarceKudu74
12-03-2022 om 16:24
redbulletje schreef op 12-03-2022 om 15:59:
[..]
Vooral omdat 't een stukje niemandsland was, zonder officiele wandelpaden etc dus alleen bij de omwonenden gekend.
Wij hebben hier ook zo'n soort stuk 'niks'. Helaas heeft de gemeente het ontdekt en gaan ze er nu een heus park van maken met wandelpaden, bankjes en een horecagelegenheid. Vreselijk! Je kon nou net zo lekker dwalen daar.
Dolfje
12-03-2022 om 16:45
HAHA!wait..what schreef op 12-03-2022 om 13:51:
Dat ik net hoorde dat de verjaardag van vanmiddag/vanavond bij vrienden buiten is. Er staat een best koude wind en de zon schijnt ook nauwelijks, brrr..
Ik hoop ook dat ons feestje gewoon binnen is. Anders zijn we op tijd weer thuis.
Treurniet
12-03-2022 om 20:49
redbulletje schreef op 12-03-2022 om 12:57:
Ik erger mij er aan dat een bos gekapt wordt door natuurmonumenten om er een zandvlakte met hei van te maken. En de nog aanwezige bospaden worden geblokkeerd met omgehakte bomen om bescherming voor dieren te creeeren. Had dan gewoon dat eerdere stuk bos laten staan. Wordt uiteindelijk weer zo'n aangeharkt stukje 'natuur' met één pad ipv dat je daar lekker kon dwalen in je uppie.
Kan me je ergernis voorstellen.
SuzyQFive
12-03-2022 om 23:48
Dolfje schreef op 12-03-2022 om 13:29:
Aan het feit dat er hier in het winkelcentrum 4 winkels weggaan en er al /nog van alles leegstaat.
Oh bah… Ik vind ons WC ook belabberd… zeker sinds Blokker weg is (al een poos).
SuzyQFive
12-03-2022 om 23:54
Pejeka1 schreef op 12-03-2022 om 15:45:
[..]
Je gaat toch geen vuilnisman spelen voor je dochter van 13? Je stuurt het kind gewoon naar boven en opruimen, en je komt niet naar beneden voor het klaar is. En voortaan doe je dingen die je niet meer wilt hebben in je kamer ofwel gelijk in de vuilnisbak, of je zorgt dat ze op een andere manier opgeruimd zijn, maar je "pleurt" niks meer op de voorzolder.
Haha, nee hoor, maar het stond voor mijn drukmeter dus moest het wel eerst aan de kant schuiven. Daarna kon ze idd aan de slag. Kom ik net boven: staat er allemaal afwas op de droger 🤦🏼♀️.
Andere ergernis: Een-na-jongste heeft een logee… Het is niet stil dus ik ga ze even met de koppen tegen elkaar knallen 🤪. En daarna oordopjes indoen.
SuzyQFive
12-03-2022 om 23:58
Peen schreef op 12-03-2022 om 16:24:
[..]
Wij hebben hier ook zo'n soort stuk 'niks'. Helaas heeft de gemeente het ontdekt en gaan ze er nu een heus park van maken met wandelpaden, bankjes en een horecagelegenheid. Vreselijk! Je kon nou net zo lekker dwalen daar.
Bij ons willen ze een natuurbegraafplaats gaan maken. Ik wil helemaal niet mijn tuin uitlopen en dan een begraafplaats zien. Ook al staan er geen grafstenen op. Dat het een park wordt ipv weiland, vooruit prima (ook beetje balen want hou wel van wijdse uitzichten).
SuzyQFive
13-03-2022 om 09:25
Iemand vond het nodig om vannacht nog tot zeker half 2 ergens in de buurt keihard rockmuziek te draaien 🥴.
Pejeka1
13-03-2022 om 09:31
SuzyQFive schreef op 12-03-2022 om 23:54:
[..]
Haha, nee hoor, maar het stond voor mijn drukmeter dus moest het wel eerst aan de kant schuiven. Daarna kon ze idd aan de slag. Kom ik net boven: staat er allemaal afwas op de droger 🤦🏼♀️.
Andere ergernis: Een-na-jongste heeft een logee… Het is niet stil dus ik ga ze even met de koppen tegen elkaar knallen 🤪. En daarna oordopjes indoen.
Poezel_en_Wip
13-03-2022 om 09:33
Hier een dronken studenten-/karaokefeestje bij de buren vannacht. Het geblèr werd met het uur harder. Rond 03:00 hoorde ik een wanhopige schreeuw naar buiten van een andere buurman (met kleine kinderen). Dat hielp een beetje, want de muziek ging in ieder geval uit.
watertoren
13-03-2022 om 09:47
Ik slaap juist beter als er ergens een feestje is. Ik slaap ook vaak met de tv aan want als het helemaal stil is dan val ik niet in slaap.
SuzyQFive
13-03-2022 om 11:12
watertoren schreef op 13-03-2022 om 09:47:
Ik slaap juist beter als er ergens een feestje is. Ik slaap ook vaak met de tv aan want als het helemaal stil is dan val ik niet in slaap.
Kon ik vroeger ook maar de laatste jaren niet meer…
Rogue
13-03-2022 om 16:27
google is niet te vertrouwen, kom ik bij het enige post-nl punt (wat vandaag open is volgens google) blijkt dat ze dicht zijn vanwege renovatie
en verder is er geen een in de buurt die wel open is
ProfitableMantis53
13-03-2022 om 16:27
Dat de verf op de voordeur niet droogt. Dat randje wat tegen de deurpost aanzit als ie dicht is blijft maar afgeven. Deur is al 3 dagen geleden geschilderd en hij staat zoveel mogelijk open, maar ja we zijn niet de hele dag thuis.
Dolfje
13-03-2022 om 16:50
Rogue schreef op 13-03-2022 om 16:27:
google is niet te vertrouwen, kom ik bij het enige post-nl punt (wat vandaag open is volgens google) blijkt dat ze dicht zijn vanwege renovatie
en verder is er geen een in de buurt die wel open is
![]()
![]()
Nooit op Google openingstijden opzoeken maar op de website van de winkel of wat dan ook. Ik heb deze discussies zowat wekelijks met klanten. Ja maar op Google staat open /dicht bla bla. Iedereen kan dat dus aanpassen hé.