Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
redbulletje
13-03-2022 om 16:53
Bedrijven moeten dat zelf aanpassen op Google als hun openingstijden veranderen.
Pejeka1
13-03-2022 om 17:06
Mensen die rotzooi op straat gooien. Vandaag weer even een paar uur bezig geweest in voor- en achtertuin, blijkt er in de voortuin allerlei troep te liggen (snackverpakkingen, paar mondkapjes, plastic flesje, enz.) die mensen gewoon ofwel in mijn tuin gegooid hebben, ofwel op straat gegooid waarna het de tuin in is gewaaid. Waarom zijn mensen van die varkens dat ze hun afval gewoon op straat pleuren?
Dolfje
13-03-2022 om 17:19
redbulletje schreef op 13-03-2022 om 16:53:
Bedrijven moeten dat zelf aanpassen op Google als hun openingstijden veranderen.
Ja maar vaak blijft het ook in het geheugen staan en dan klopt het niet. Bij ons staat er bijvoorbeeld ergens van een link online die het niet meer doet maar nog wel zichtbaar is in Google en dat krijgen wij dus niet weg.
Regendrup.
13-03-2022 om 17:25
Pejeka1 schreef op 13-03-2022 om 17:06:
Mensen die rotzooi op straat gooien. Vandaag weer even een paar uur bezig geweest in voor- en achtertuin, blijkt er in de voortuin allerlei troep te liggen (snackverpakkingen, paar mondkapjes, plastic flesje, enz.) die mensen gewoon ofwel in mijn tuin gegooid hebben, ofwel op straat gegooid waarna het de tuin in is gewaaid. Waarom zijn mensen van die varkens dat ze hun afval gewoon op straat pleuren?
Daar kan ik me ook heel erg aan storen. Is zo niet nodig en ronduit asociaal.
rionyriony
13-03-2022 om 17:38
Dat Pasen zo laat valt dit jaar; 17 april pas. Ze hadden ontzettend veel voor Pasen, merkte ik vanmorgen toen ik het tuincentrum bezocht. Eieren, nestjes, kippen, hazen, konijnen, lammetjes met krullen en alles in pastelkleurtjes. Ik zal mijn eigen paashaas nog even in de kast laten anders heb je er zo gauw genoeg van.
Gele eierkaarsen waren er ook; wel prijzig.
Je kan vrij weinig doen thuis aan Pasen. Paasbomen zijn er wel maar ze liggen niet voor de hand. Bomen met eieren vind ik wel het stomste staan. Narcisjes en andere bollen, tja die komen toch wel.
Nee, vind het niet het meest sfeervolle feest tot mijn spijt, want ik wil wel iets, sinds de kerstspullen weg zijn.
Ik denk toch wel aan een bloesemboom met lichtjes. Je moet wat.
Rogue
13-03-2022 om 17:40
Dolfje schreef op 13-03-2022 om 16:50:
[..]
Nooit op Google openingstijden opzoeken maar op de website van de winkel of wat dan ook. Ik heb deze discussies zowat wekelijks met klanten. Ja maar op Google staat open /dicht bla bla. Iedereen kan dat dus aanpassen hé.
staat genoteerd
Pejeka1
13-03-2022 om 17:42
rionyriony schreef op 13-03-2022 om 17:38:
Dat Pasen zo laat valt dit jaar; !7 april pas. Ze hadden ontzettend veel voor Pasen, merkte ik vanmorgen toen ik het tuincentrum bezocht. Eieren, nestjes, kippen, hazen, konijnen en alles in pastelkleurtjes. Ik zal mijn eigen paashaas nog even in de kast laten anders heb je er zo gauw genoeg van.
Erger ik me ook aan. Half januari lagen de paaseitjes en paaskipjes al in het schap bij mijn supermarkt, wat is dat voor onzin? Ik vind het juist leuk als bepaalde lekkernijen bij een bepaalde periode horen, niet dat ze de helft van het jaar er gewoon zijn. Net zo goed vind ik het idioot dat je eind augustus al kruidnoten en pepernoten en ander Sinterklaassnoep ziet in winkels, wat is dat voor onzin?
rionyriony
13-03-2022 om 17:51
Pejeka1 schreef op 13-03-2022 om 17:42:
[..]
Erger ik me ook aan. Half januari lagen de paaseitjes en paaskipjes al in het schap bij mijn supermarkt, wat is dat voor onzin? Ik vind het juist leuk als bepaalde lekkernijen bij een bepaalde periode horen, niet dat ze de helft van het jaar er gewoon zijn. Net zo goed vind ik het idioot dat je eind augustus al kruidnoten en pepernoten en ander Sinterklaassnoep ziet in winkels, wat is dat voor onzin?
Ze denken dat ze anders de eersten niet zijn en dat iedereen de koekjes bij de concurrent gaat kopen. Ten dele hebben ze gelijk, want ik vond één pak paasservetten wel genoeg. 
watertoren
13-03-2022 om 17:51
Ik ben sinds 6 jaar weduwe. Ik erger me echt mateloos aan het feit dat sommige mannen in mijn omgeving denken dat ze me blij maken dat ze een versierpoging bij mij doen. Zelfs getrouwde mannen. En dan zeggen ze van jij zal toch onderhand ook weer wel eens wat willen. Op een verjaardag van een vriendin zei ik dat mijn achterdeur klemde en er een stukje van afgezaagd moest worden en ik dat zelf niet aan durf en ook geen schaafmachine heb. Er was een vriendelijke man die aan bood om, me te helpen. Oke, mijn deur is weer in orde maar hij wilde mij wel versieren. Hij probeerde mij te kussen maar ik heb hem weg geduwd. Ik heb duidelijk gezegd dat ik verder niks wilde. Hij zei tegen mij van als je ooit nog eens hulp nodig hebt bel mij dan vooral niet. toen flapte ik er ineens uit van als ik nog eens een klusjesman nodig heb dan zoek ik wel een knappe uit en niet zo'n onaantrekkelijke kale baardaap als jou. Hij droop af.
Pejeka1
13-03-2022 om 17:54
watertoren schreef op 13-03-2022 om 17:51:
Ik ben sinds 6 jaar weduwe. Ik erger me echt mateloos aan het feit dat sommige mannen in mijn omgeving denken dat ze me blij maken dat ze een versierpoging bij mij doen. Zelfs getrouwde mannen. En dan zeggen ze van jij zal toch onderhand ook weer wel eens wat willen. Op een verjaardag van een vriendin zei ik dat mijn achterdeur klemde en er een stukje van afgezaagd moest worden en ik dat zelf niet aan durf en ook geen schaafmachine heb. Er was een vriendelijke man die aan bood om, me te helpen. Oke, mijn deur is weer in orde maar hij wilde mij wel versieren. Hij probeerde mij te kussen maar ik heb hem weg geduwd. Ik heb duidelijk gezegd dat ik verder niks wilde. Hij zei tegen mij van als je ooit nog eens hulp nodig hebt bel mij dan vooral niet. toen flapte ik er ineens uit van als ik nog eens een klusjesman nodig heb dan zoek ik wel een knappe uit en niet zo'n onaantrekkelijke kale baardaap als jou. Hij droop af.
Rare mannen in je omgeving. Gewoon voortaan zelf je deur afschaven 
watertoren
13-03-2022 om 18:07
Pejeka1 schreef op 13-03-2022 om 17:54:
[..]
Rare mannen in je omgeving. Gewoon voortaan zelf je deur afschaven
Weet je en dan ben ik echt eerlijk. Veel mensen vinden mij mooi om te zien .Zelfs nu nog op mijn 56 ste. Ik heb dat altijd als voordeel gezien in mijn leven en dat was het ook altijd eerlijk gezegd. Na de dood van mijn man vertrouw ik mannen veel minder en terecht merk ik jammer genoeg. Dat doet me pijn want mijn man was echt de enige voor mij. Nou ik toch eerlijk bezig ben , hij is ook de enige man waar ik mee naar bed ben geweest. Ik heb echt maar 1 bedpartner gehad.
Marty1984
13-03-2022 om 18:07
Pejeka1 schreef op 13-03-2022 om 17:42:
[..]
Ze moeten die dingen inkopen in september. (Om god mag weten welke reden van bovenuit.)
Heel de tijd liggen die dingen in de weg en plaats in te nemen in 't magazijn.
Als de Kerst- en Nieuwjaarsmeuk de deur uit is dumpen ze die dus in de winkel want dan hebben ze eindelijk terug plaats in 't magazijn.
Je kan je dus beter ergeren aan de bedrijven erboven die bepalen dat winkels en supermarkten Paas-meuk moeten aankopen in september en kerstmeuk moeten aankopen met Pasen.
Taartjes
13-03-2022 om 18:14
Dat ik gisteren de belastingaangifte niet wilde versturen, omdat ik nog dingen wilde checken, mijn vriend dat onzin vond, ik daarom toch maar heb ingestemd het te versturen en nu verschillende dingen zie die toch niet kloppen. Aangezien we dit jaar verhuisd zijn en veel verschillende delen hypotheek hebben, is het allemaal best ingewikkeld. Nu vind ik het irritant dat ik gister niet naar m'n eigen gevoel heb geluisterd aangezien ik al het idee had dat niet alles klopte.
rionyriony
13-03-2022 om 18:14
Je kan een bloesemboompje maken van popcorn:

Misschien, iets te kleuterachtig. ik zoek nog even verder.
SuzyQFive
13-03-2022 om 19:10
rionyriony schreef op 13-03-2022 om 18:14:
Je kan een bloesemboompje maken van popcorn:
Misschien, iets te kleuterachtig. ik zoek nog even verder.
Verkeerde topic?