Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Poezie
12-03-2022 om 13:13
niet_rechts schreef op 12-03-2022 om 13:11:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk. Ik kan mij bijvoorbeeld mateloos storen aan het, in mijn ogen, verwende (om niet te zeggen verpeste) buurmeisje dat ieder moment waarop ze niet haar zin dreigt te krijgen, begint te gillen als een bezetene. Daar stoorde ik me niet alleen de eerste keer aan dat het ooit hoorbaar gebeurde.
Snap ik, maar om dat iedere dag op dit forum te melden vind ik wat overdreven. Na 1 of 2x weten en snappen we het wel.
Dolfje
12-03-2022 om 13:29
Aan het feit dat er hier in het winkelcentrum 4 winkels weggaan en er al /nog van alles leegstaat.
Taartjes
12-03-2022 om 13:31
Dat ik voor het eerst sinds de winter weer met de fiets naar de kaasboer ging, maar man wat een wind! Of man, wat een beroerde conditie, dat kan ook
Dolfje
12-03-2022 om 13:32
Taartjes schreef op 12-03-2022 om 13:31:
Dat ik voor het eerst sinds de winter weer met de fiets naar de kaasboer ging, maar man wat een wind! Of man, wat een beroerde conditie, dat kan ook
![]()
Het is de wind
baal ook wel van die wind want we gaan vanavond naar een verjaardag een dorp verderop en denk dat we tegenwind hebben. En dan is een half uur fietsen lang.
Taartjes
12-03-2022 om 13:38
Dolfje schreef op 12-03-2022 om 13:32:
[..]
Het is de wind
baal ook wel van die wind want we gaan vanavond naar een verjaardag een dorp verderop en denk dat we tegenwind hebben. En dan is een half uur fietsen lang.
Haha laten we het daar maar op houden! Als het goed is, gaat de wind liggen.
SombraOnline
12-03-2022 om 13:44
Dat ik zo moe ben, en echt moeite moet doen om wakker te blijven in de trein. Straks mis ik m’n station. 
Auwereel
12-03-2022 om 13:51
Mijn vader is eens na een lange tijd werken in de (laatste) trein naar huis in slaap gevallen en gewekt op een rangeerterrein, en degene die hem wekte was kwaad dat hij nog in de trein zat...
HAHA!wait..what
12-03-2022 om 13:51
Dat ik net hoorde dat de verjaardag van vanmiddag/vanavond bij vrienden buiten is. Er staat een best koude wind en de zon schijnt ook nauwelijks, brrr..
ScarceKudu74
12-03-2022 om 13:52
Aan het verkeer! Kom op zeg, je kunt echt wel harder dan rijden dan 70 op de snelweg 
SophisticatedCaribou75
12-03-2022 om 13:54
SombraOnline schreef op 12-03-2022 om 13:44:
Dat ik zo moe ben, en echt moeite moet doen om wakker te blijven in de trein. Straks mis ik m’n station.
Met name irritant omdat je ook weer terug moet en dat een boel tijd kost. Gelukkig zit je na zo'n gebeurtenis wel hoog genoeg in je adrenaline om de rest van de dag op wakker te blijven.
kenfan
12-03-2022 om 14:35
Dat als je iets googlet sinds kort je halve scherm in beslag genomen wordt door "vragen"die andere mensen zgn ook stellen en die volkomen irrelevant zijn. En dan helemaal als er dan ook nog vervoegingsfouten in staan : hoeveel verdiend een x
Kun je dat uitzetten? En hoe dan?
Pejeka1
12-03-2022 om 15:45
SuzyQFive schreef op 12-03-2022 om 11:42:
Gisteravond werd het ineens loeiheet in huis, had de kachel op 20 maar hij ging naar 21, 22, 23… Toen gauw de kachel uitgedaan, kijk er morgen wel naar. Vanmorgen alweer vergeten natuurlijk. Ging ik douchen, mwa… nog net warm water en een lage druk. Kak… maar ik was al nat natuurlijk dus eerst de douchebeurt maar afgemaakt.
Daarna naar zolder, eerst alle rotzooi verwijderen die mijn dochter van 13 ervoor had gezet (die ruimt haar kamer altijd netjes op maar wat ze niet meer wil pleurt ze op de voorzolder).
Logisch dat ie gek deed, moest echt nodig bijgevuld worden 🤦🏼♀️.
Maar ja, welke kraan moet ook alweer eerst open? Ik kan het maar niet onthouden (waarschijnlijk omdat ie bijna nooit bijgevuld hoeft te worden). Vervolgens had ik de slang scheef aangesloten dus kreeg ik gratis en voor niets een koude douche. 🥴.
Kraan weer uit, slang weer recht. Alles goed aangesloten. Kachel gevuld en weer klaar.
Nou ja, de zolder moest ik nog dweilen… Achter de wasmachine…
Je gaat toch geen vuilnisman spelen voor je dochter van 13? Je stuurt het kind gewoon naar boven en opruimen, en je komt niet naar beneden voor het klaar is. En voortaan doe je dingen die je niet meer wilt hebben in je kamer ofwel gelijk in de vuilnisbak, of je zorgt dat ze op een andere manier opgeruimd zijn, maar je "pleurt" niks meer op de voorzolder.
Wasgij
12-03-2022 om 15:45
redbulletje schreef op 12-03-2022 om 12:57:
Ik erger mij er aan dat een bos gekapt wordt door natuurmonumenten om er een zandvlakte met hei van te maken. En de nog aanwezige bospaden worden geblokkeerd met omgehakte bomen om bescherming voor dieren te creeeren. Had dan gewoon dat eerdere stuk bos laten staan. Wordt uiteindelijk weer zo'n aangeharkt stukje 'natuur' met één pad ipv dat je daar lekker kon dwalen in je uppie.
Oh, dat zou ik ook verschrikkelijk vinden. Het is zo heerlijk om door een bos te struinen om je hoofd lekker leeg te maken. Zeker als je het daar goed kent, dat zou mij echt wel pijn doen. Ik kom zo fijn tot rust in een bos.
Pejeka1
12-03-2022 om 15:47
HAHA!wait..what schreef op 12-03-2022 om 13:51:
Dat ik net hoorde dat de verjaardag van vanmiddag/vanavond bij vrienden buiten is. Er staat een best koude wind en de zon schijnt ook nauwelijks, brrr..
Voor een feestje buiten zou ik nu ook bedanken. Overdag is het best lekker om even naar de winkel te lopen, maar ik ga echt nog niet buiten zitten met koffie, daar is het toch nog net te guur voor. En zeker in de avond.
redbulletje
12-03-2022 om 15:59
Wasgij schreef op 12-03-2022 om 15:45:
[..]
Oh, dat zou ik ook verschrikkelijk vinden. Het is zo heerlijk om door een bos te struinen om je hoofd lekker leeg te maken. Zeker als je het daar goed kent, dat zou mij echt wel pijn doen. Ik kom zo fijn tot rust in een bos.
Vooral omdat 't een stukje niemandsland was, zonder officiele wandelpaden etc dus alleen bij de omwonenden gekend.