Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
watertoren
12-03-2022 om 12:24
Moxxie schreef op 12-03-2022 om 11:21:
Als ik eerlijk ben vind ik de berichten over de gezondheidsklachten en de beterschapswensen ook wel erg overheersen hier hoor. Het haalt de grappige luchtige noot weg van hoe het topic eerst was.
Daar ben ik het wel mee eens.
HAHA!wait..what
12-03-2022 om 12:44
Mijn kinderen kijken de alleskunner VIPS terug. Ik ken dus echt bijna niemand? Volgens mij word ik oud ofzo

SophisticatedCaribou75
12-03-2022 om 12:48
HAHA!wait..what schreef op 12-03-2022 om 12:44:
Mijn kinderen kijken de alleskunner VIPS terug. Ik ken dus echt bijna niemand? Volgens mij word ik oud ofzo
![]()
Herkenbaar. Grote YouTube sterren waar de kinderen bij in katzwijm vallen, terwijl ik denk: wie?!
Ik wil graag met de tijd meegaan en probeer soms wat mee te kijken, maar ik merk dat het mij net zoveel interesseert als de 80-jarige oorlog mijn kinderen interesseert: helemaal niks dus. Dat op zichzelf is wel een leerzame ervaring.
Poezie
12-03-2022 om 12:52
lientje69 schreef op 12-03-2022 om 11:15:
[..]
Het topic is: waar heb je je vandaag aan geërgerd
Als dat aan jezelf is omdat je lichaam niet mee wil werken, mag je dat hier gewoon melden lijkt me. Net als dat jij hier weer mag zeggen dat je je daaraan ergert.
Natuurlijk mag dat. Maar hoe interessant en/of zinvol is het om hier iedere dag te melden dat je grote teen pijn doet. (Bij wijze van spreken.)
SophisticatedCaribou75
12-03-2022 om 12:54
Poezie schreef op 12-03-2022 om 12:52:
[..]
Natuurlijk mag dat. Maar hoe interessant en/of zinvol is het om hier iedere dag te melden dat je grote teen pijn doet. (Bij wijze van spreken.)
Maar geldt dat niet voor iedere ergernis?
redbulletje
12-03-2022 om 12:57
Ik erger mij er aan dat een bos gekapt wordt door natuurmonumenten om er een zandvlakte met hei van te maken. En de nog aanwezige bospaden worden geblokkeerd met omgehakte bomen om bescherming voor dieren te creeeren. Had dan gewoon dat eerdere stuk bos laten staan. Wordt uiteindelijk weer zo'n aangeharkt stukje 'natuur' met één pad ipv dat je daar lekker kon dwalen in je uppie.
Poezie
12-03-2022 om 12:57
niet_rechts schreef op 12-03-2022 om 12:54:
[..]
Maar geldt dat niet voor iedere ergernis?
1x melden is toch voldoende?
Evaluna
12-03-2022 om 12:58
De titel ergernis topic krijgt de laatste dagen hier wel een andere betekenis. Geloof dat men zich vooral aan elkaar ergert. Jammer 
Poezie
12-03-2022 om 12:58
redbulletje schreef op 12-03-2022 om 12:57:
Ik erger mij er aan dat een bos gekapt wordt door natuurmonumenten om er een zandvlakte met hei van te maken. En de nog aanwezige bospaden worden geblokkeerd met omgehakte bomen om bescherming voor dieren te creeeren. Had dan gewoon dat eerdere stuk bos laten staan. Wordt uiteindelijk weer zo'n aangeharkt stukje 'natuur' met één pad ipv dat je daar lekker kon dwalen in je uppie.
Kan me voorstellen dat dat voor jou zonde is, maar om wandelaars op het pad te laten blijven (inclusief hun hond) ter bescherming van de natuur lijkt me dit wel een goed plan.
Lollypopje
12-03-2022 om 13:02
de windrichting. Het weer is heerlijk, maar de wind staat recht op mijn balkon, waardoor ik er nog niet op kan zitten, en ik had gehoopt dat die inmiddels wel gedraaid zou zijn.
HAHA!wait..what
12-03-2022 om 13:03
niet_rechts schreef op 12-03-2022 om 12:48:
[..]
Herkenbaar. Grote YouTube sterren waar de kinderen bij in katzwijm vallen, terwijl ik denk: wie?!
Ik wil graag met de tijd meegaan en probeer soms wat mee te kijken, maar ik merk dat het mij net zoveel interesseert als de 80-jarige oorlog mijn kinderen interesseert: helemaal niks dus. Dat op zichzelf is wel een leerzame ervaring.
Haha ja ik heb dus precies hetzelfde! Ze zijn ook zo vreselijk overdreven (de meesten). Ik kan daar echt niet te vaak en lang naar kijken
Poezie
12-03-2022 om 13:04
Lollypopje schreef op 12-03-2022 om 13:02:
de windrichting. Het weer is heerlijk, maar de wind staat recht op mijn balkon, waardoor ik er nog niet op kan zitten, en ik had gehoopt dat die inmiddels wel gedraaid zou zijn.
Ah jammer ![]()
Kun je er een scherm o.i.d. op zetten zodat dat de wind tegenhoudt?
Lollypopje
12-03-2022 om 13:05
Poezie schreef op 12-03-2022 om 13:04:
[..]
Ah jammer
Kun je er een scherm o.i.d. op zetten zodat dat de wind tegenhoudt?
Dan heb ik ook geen zon meer 
Maar de zon die naar binnen schijnt is ook al lekker, maar hoop snel weer gewoon westenwind te hebben.
SophisticatedCaribou75
12-03-2022 om 13:11
Poezie schreef op 12-03-2022 om 12:57:
[..]
1x melden is toch voldoende?
Ik denk het niet eigenlijk. Ik kan mij bijvoorbeeld mateloos storen aan het, in mijn ogen, verwende (om niet te zeggen verpeste) buurmeisje dat ieder moment waarop ze niet haar zin dreigt te krijgen, begint te gillen als een bezetene. Daar stoorde ik me niet alleen de eerste keer aan dat het ooit hoorbaar gebeurde.
Bailey26
12-03-2022 om 13:13
Aan de winkel of pakketbezorger. Geen idee wie heeft bedacht dat m'n bestelde pakket vandaag bezorgd moest worden. Had echt een andere dag aangegeven zodat ik zeker wist dat ik thuis was. Nu maar hopen dat ik straks kan achterhalen waar m'n pakket is gebleven.