Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
rooiekater schreef op 17-04-2022 om 09:47:

Mijn ouders had ze uitgenodigd voor de lunch/brunch hoe je het noemen wil. Lekkere dingen in huis gehaald o.a dingen die zij lusten en ik niet.
Kijk ik op Facebook zie ik dat ze bij broer aan het paasontbijt zit. Dus ik bel ze en vraag ze of ze misschien de afspraak zijn vergeten ze zouden vandaag naar mij toe komen.
Toen werd het stil want ze gaan na het ontbijt met z'n allen naar het strand.
Kortom ze zijn de afspraak met hun dochter vergeten
Heb voorgesteld om dan vanavond te komen maar nee dat kan niet dan zijn ze te moe.
Uitstellen naar morgen kan niet dan moet ik werken.

Wat ontzettend vervelend zeg. Ik zou daar echt op terugkomen en willen vragen waarom dit zo gebeurd is. 

Windows, Adobe pdf. Wat hèb ik een hekel aan dat ronddraaiende cirkeltje en die witte waas die over je document komt te liggen dat wil zeggen "not responding". Natuurlijk net voor ik dacht, tijd om te saven.

JtM

JtM

17-04-2022 om 19:44 Topicstarter

SuzyQFive schreef op 17-04-2022 om 18:53:

Uit het moderatietopic begrijp ik dat dit topic eigenlijk een nieuw deel moet gaan krijgen… wel jammer…

Oh echt waar? Bij een X aantal reacties of bij 500 pagina's oid? Ik wil wel een deel 2 aanmaken

dank nog voor alle lieve reacties heb heerlijk gefietst eb uiteindelijk nog bij een vriendin een drankje gedaan. 

JtM schreef op 17-04-2022 om 19:44:

[..]

Oh echt waar? Bij een X aantal reacties of bij 500 pagina's oid? Ik wil wel een deel 2 aanmaken

na 1000 reacties, willen ze dat er weer een nieuw topic geopend wordt. daar zitten we hier al ruimschoots overheen

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:01 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 17-04-2022 om 19:52:

[..]

na 1000 reacties, willen ze dat er weer een nieuw topic geopend wordt. daar zitten we hier al ruimschoots overheen

Daar zitten we inderdaad ruimschoots overheen. Heb meteen even een nieuw topic aangemaakt!

rooiekater schreef op 17-04-2022 om 09:47:

Kortom ze zijn de afspraak met hun dochter vergeten

Dat vind ik heel erg sneu voor je rooiekater 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.