Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
niet_rechts schreef op 18-01-2022 om 20:48:

[..]

Je bent hartstikke goed zoals je bent! Wees lief voor jezelf. Dat mag echt.

Ahhh lief ❤️. Dank je!

voor Harley

Dat er iemand in de buurt is die altijd met keiharde muziek in de auto gaat rijden ‘s ochtends vroeg.

HarleyQuin schreef op 18-01-2022 om 20:19:

Ben mijn diabetes even helemaal zat. Ik wil gewoon 1 dagje, 1 dagje maar, meer vraag ik niet. Even geen diabetes, maar helaas kan en gaat dat niet. Ik baal zo dat ik mijn waardes maar niet stabiel krijg. Heb nu 3 jaar een insulinepomp en het werkt niet echt. Gisteren gesprek gehad met diabetesverpleegkundige en internist, naar alle waarschijnlijkheid ga ik weer terug naar 4x spuiten per dag. 1 voordeel ik mag de sensor blijven gebruiken, niet meer terug naar vingerprikken.

Hoeveel weeg je?

ik moest potver een half uur fietsen voor de booster.

Ik baal ook van een vriendin, altijd bang voor corona en wil nooit eens mee naar het theater.
Hoe kom ik aan een vriendin die ook houdt van museum, films met beetje diepgang en theater?

kerst schreef op 19-01-2022 om 12:25:

ik moest potver een half uur fietsen voor de booster.

Ik baal ook van een vriendin, altijd bang voor corona en wil nooit eens mee naar het theater.
Hoe kom ik aan een vriendin die ook houdt van museum, films met beetje diepgang en theater?

Oproepje doen op een lokale fb?

kerst schreef op 19-01-2022 om 12:22:

[..]

Hoeveel weeg je?

Sowee, gooi jij er even een lomp vraag in.

En dat is relevant omdat?

Ik erger mij vandaag vooral aan ons aan boord shit internet. Is weer overgeschakeld van satteliet en moet ik overal opnieuw inloggen. Kan ik amper iets versturen. Dan ook nog werk dingen welke niet meewerken, rapportages enzo. En alles moet af voor volgende maandag grrr. Bakken met papierwerk want er gaan 7 man af. We vliegen allemaal naar NL. Print print print.

Zeefietser schreef op 19-01-2022 om 14:13:

Ik erger mij vandaag vooral aan ons aan boord shit internet. Is weer overgeschakeld van satteliet en moet ik overal opnieuw inloggen. Kan ik amper iets versturen. Dan ook nog werk dingen welke niet meewerken, rapportages enzo. En alles moet af voor volgende maandag grrr. Bakken met papierwerk want er gaan 7 man af. We vliegen allemaal naar NL. Print print print.

Zal je ook zien dat de printer stopt met printen. Is bij mij altijd zo als ik hem echt nodig heb 😂

SuzyQFive schreef op 19-01-2022 om 14:51:

[..]

Zal je ook zien dat de printer stopt met printen. Is bij mij altijd zo als ik hem echt nodig heb 😂

Gelukkig hebben wij er 3 aan boord. 1 die heel druk gebruikt wordt en 2 die eigenlijk niks aan het doen zijn. Dus dat komt wel goed.

Oh en dat is gewoon een boot dingetje, printers aan de wal 1000k tot 1M pagina's geen probleem. Aan boord storten ze al in na 40k aan pagina's. Iets met trillen wanwege de hoofdmotor. Wij zijn geen cruiseboot.

kerst schreef op 19-01-2022 om 12:25:

ik moest potver een half uur fietsen voor de booster.

Ik baal ook van een vriendin, altijd bang voor corona en wil nooit eens mee naar het theater.
Hoe kom ik aan een vriendin die ook houdt van museum, films met beetje diepgang en theater?

Vriendin.nl ?

kerst schreef op 19-01-2022 om 12:25:

ik moest potver een half uur fietsen voor de booster.

Ik baal ook van een vriendin, altijd bang voor corona en wil nooit eens mee naar het theater.
Hoe kom ik aan een vriendin die ook houdt van museum, films met beetje diepgang en theater?

Leer denken zoals een vriendin van mij: Ik ben afgelopen week naar museum geweest. Ik was weer hartstikke leuk gezelschap voor mezelf. Geen gezeur van eerder weg willen of langer willen blijven.

En ik denk eigenlijk ook vaak zo, maar zij bracht het onder woorden 

Zusterclivia schreef op 19-01-2022 om 16:49:

[..]

Vriendin.nl ?

Bedankt voor de tip, maar daar staat nu niks op.

Ik heb nu weer een oproepje op lokale site gezet. En erbij gezet dat ik GEEN man zoek, die hebben mij te vaak bijbedoelingen..

kerst schreef op 19-01-2022 om 18:26:

[..]

Bedankt voor de tip, maar daar staat nu niks op.

Ik heb nu weer een oproepje op lokale site gezet. En erbij gezet dat ik GEEN man zoek, die hebben mij te vaak bijbedoelingen..

Misschien een eenzame senior meenemen? 

redbulletje schreef op 19-01-2022 om 18:28:

[..]

Misschien een eenzame senior meenemen?

die ken ik niet eigenlijk, tenminste niet die mee willen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.