Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Friezinnetje schreef op 18-01-2022 om 17:24:

Lieve Lollypopje, ik geef je een enorme knuffel en echt, als ik dichterbij woonde, dan kwam ik hem in het echt bij je brengen! Ik hoop echt dat je snel opknapt en weer wat aan het werk kunt.

Lief van je 💗

Ik voel me inmiddels mentaal weer een beetje beter gelukkig. Moe, maar de diepe dip lijkt over.

Mocht je weer een dip hebben Lollypop, schroom dan niet om hier je hart te luchten hé!

Wobbelkont schreef op 18-01-2022 om 17:54:

Mocht je weer een dip hebben Lollypop, schroom dan niet om hier je hart te luchten hé!

Lief, ik zal het onthouden

Soms is het gewoon fijn om even te kunnen klagen

ScarceKudu74

ScarceKudu74

18-01-2022 om 17:58

Lollypopje schreef op 18-01-2022 om 17:54:

[..]

Lief, ik zal het onthouden

Soms is het gewoon fijn om even te kunnen klagen

Klagen kan al opluchten inderdaad,  zoals Wobbelkont al zegt: lekker blijven doen hier als "t nodig is  

Peen schreef op 18-01-2022 om 17:58:

[..]

Klagen kan al opluchten inderdaad, zoals Wobbelkont al zegt: lekker blijven doen hier als "t nodig is

Ik zal me niet inhouden

Ik ben een enorme knuffelkont, dus voor iedereen die er eentje nodig heeft:

En als je dichtbij woont kom ik hem brengen. En daar is ahum ahum geen eigenbelang bij ahum ahum 😉

Beterschap Lollypopje

Ik erger me aan mijn kat die al mijn kleren sloopt.
En mijn schuldgevoel naar het milieu als ik weer iets nieuws koop.
En aan de overbuurvrouw die snachts met het nodige lawaai haar grijze container gaat terughalen. 

Netherfield schreef op 18-01-2022 om 18:58:

Ik ben een enorme knuffelkont, dus voor iedereen die er eentje nodig heeft:

En als je dichtbij woont kom ik hem brengen. En daar is ahum ahum geen eigenbelang bij ahum ahum 😉

Verlies, verdriet, verjaardagen die voorbijwaaien.
Sluit me graag aan bij Netherfield: een knuffel voor iedereen die ´m kan gebruiken.

En om OT te blijven: waarom vind ik nou geen betaalbaar nieuw matras voor op mijn veel te dure maar kwalitatief uitermate teleurstellende boxspring? 

Vervelend hè, geld uitgeven en dan niet krijgen wat je hoopt. Zeker na zorgvuldig onderzoek, je bent van plan veel geld uit te geven, dus niet zomaar de eerste de beste, en dan toch moeten concluderen, nee, dat is het niet!
Ik zou ook wel een nieuw matras willen, omdat ik regelmatig opsta met een zere arm of rug, maar ja, zo oud is het matras en bed niet....

Lollypopje schreef op 18-01-2022 om 13:40:

[...]

En eigenlijk zou ik ook gewoon verdomde graag een knuffel krijgen, maarja niemand in de buurt die die kan geven

Sterkte met alle vermoeidheid en frustratie en hier een virtuele knuffel van me: 

Auwereel schreef op 18-01-2022 om 19:45:

[..]

Sterkte met alle vermoeidheid en frustratie en hier een virtuele knuffel van me:

Dankjewel 😊💋

Valdemar schreef op 17-01-2022 om 23:25:

Een zeer egoïstische en verwende ergernis: werd vandaag veertig en schoonmoeder was de enige die voor een cadeautje had gezorgd.
Geef niet veel om mijn verjaardag, maar het wrong toch een beetje vandaag.

Ik kan me mijn verjaardag ook nog heugen dat mijn tienerkinderen geen cadeautje voor me hadden en me niet feliciteerden. Op die leeftijd hoefden ze geen asbak meer voor me te kleien, maar een kleinigheidje maken/kopen kan toch geen kwaad? 

Sinds die tijd heb ik als ik bijna jarig ben, het regelmatig over mijn verjaardag, over de appeltaart die ik ga bakken bijvoorbeeld, en dat ik niet graag vergeten word. Ik hecht niet aan cadeautjes op zich, en vier het niet groots, maar het gevoel vergeten te worden, of er niet toe doen, is een vervelend gevoel!

Ik sta op het punt gewoon een betaalbaar matras te kopen want ik weet simpelweg niet meer hoe ik moet liggen of opstaan, erger kan het niet worden (heb chronische, fysieke klachten waardoor al slaapproblemen, dus dubbelop). Daarom ben ik naar Ikea gegaan maar daar zijn geen matrassen te krijgen die op een verstelbare boxspring kunnen. 
Een duur matras is geen garantie in elk geval.

dat ik al een week geen prime kan kijken op mijn pc.. 

ohja voor iedereen die het nodig heeft!

monophy.gif

TanSwallow86

TanSwallow86

18-01-2022 om 20:19

Ben mijn diabetes even helemaal zat. Ik wil gewoon 1 dagje, 1 dagje maar, meer vraag ik niet. Even geen diabetes, maar helaas kan en gaat dat niet. Ik baal zo dat ik mijn waardes maar niet stabiel krijg. Heb nu 3 jaar een insulinepomp en het werkt niet echt. Gisteren gesprek gehad met diabetesverpleegkundige en internist, naar alle waarschijnlijkheid ga ik weer terug naar 4x spuiten per dag. 1 voordeel ik mag de sensor blijven gebruiken, niet meer terug naar vingerprikken. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.