Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kerst schreef op 19-01-2022 om 18:26:

[..]

Bedankt voor de tip, maar daar staat nu niks op.

Ik heb nu weer een oproepje op lokale site gezet. En erbij gezet dat ik GEEN man zoek, die hebben mij te vaak bijbedoelingen..

Meestal in periodes, waarschijnlijk tegen ze zomer weer meer oproepjes. Misschien zelf eentje schrijven?

Aan mezelf... Sinds gisteren heb ik koorts. Gistermiddag echt alleen maar in bed gelegen en gelukkig nog wat eten kunnen klaarmaken. Maar verder was het echt drama. Ben er zoo klaar mee.. Paar keer flink verkouden geweest dit jaar, vorig jaar Corona gehad. Morgen maar weer eens testen (was zo druk dat zelfs de PRIO testen vol zaten). 

Voel me vandaag gelukkig beter, maar echt zoo klaar mee!

Mijn man. Hij zeurt. Laat die scholen maar dicht maar gooi in godsnaam die kantoren  weer open 😉.

Wieder schreef op 20-01-2022 om 12:09:

Mijn man. Hij zeurt. Laat die scholen maar dicht maar gooi in godsnaam die kantoren weer open 😉.

Sorry maar 

Dat kind alwéér thuis zit te wachten op testuitslag (halve school zit al thuis) en leraar niet had doorgekregen dat kind online zou deelnemen aan les. En kind weinig behoefte voelt om hierin pro actief te zijn.

Wieder schreef op 20-01-2022 om 12:09:

Mijn man. Hij zeurt. Laat die scholen maar dicht maar gooi in godsnaam die kantoren weer open 😉.

🤣🤣🤣🤣🤣

Een collega verwacht hulp vanuit ons (secretariaat), levert vandaag alles pas goed aan en als wij dan vervolgens netjes melden dat we het niet gaan redden wordt ons op het hart gedrukt dat de deadline toch echt morgen is

''Ik snap dat het moeilijk te combineren is, maar...''

Sommige mensen denken wel erg makkelijk.

En alsnog blijkt er een fout in hun lijst te zitten, pff..
Kijk je werk na!

Dat ik moet wachten in een (koude) auto tijdens zwemles.. Ik wil gewoon weer kunnen kijken, lekker warm binnen! Ook vies weer hier en ben heel moe dus wandelen heb ik ook geen zin in 

Hier was iets met de ketel sinds gisteravond 
Vanmorgen energiewacht gebeld 
Die waren er 's middags pas
Dus de hele ochtend op en af in de kou en warmte gezeten en geen warm water

Mama-Inge schreef op 20-01-2022 om 21:03:

Hier was iets met de ketel sinds gisteravond
Vanmorgen energiewacht gebeld
Die waren er 's middags pas
Dus de hele ochtend op en af in de kou en warmte gezeten en geen warm water

Oh dit is zo vervelend! Dan valt mijn 3 kwartier in een koude auto nog wel mee    Doet alles het nu weer?

HAHA!wait..what schreef op 20-01-2022 om 23:03:

[..]

Oh dit is zo vervelend! Dan valt mijn 3 kwartier in een koude auto nog wel mee Doet alles het nu weer?

Ja, gelukkig wel.

De man is er een uur mee bezig geweest, toen was het even behoorlijk koud want alles uit.

Ervoor schommelde de temperatuur nog wat en kon ik mezelf nog enigszins warm houden door bezig te blijven 

JtM

JtM

21-01-2022 om 07:49 Topicstarter

HAHA!wait..what schreef op 20-01-2022 om 17:07:

Dat ik moet wachten in een (koude) auto tijdens zwemles.. Ik wil gewoon weer kunnen kijken, lekker warm binnen! Ook vies weer hier en ben heel moe dus wandelen heb ik ook geen zin in

Oja dat had ik woensdag ook. Eerst in de hete kleedkamers zoon helpen met omkleden. Daarna weer naar buiten, ik ben toen maar een rondje gaan lopen, daarna nog even in de auto wachten en weer het hete zwembad in. Hopelijk mogen we snel weer kijken bij zwemles!

JtM

JtM

21-01-2022 om 07:50 Topicstarter

Ik had bedacht dat ik voor mijn verjaardag een nieuwe tas wil. Gisteren een beetje aan het rondkijken naar wat ik wil. Alles wat ik mooi vind begint pas vanaf €900  

Dat de school van mijn stiefdochters vandaag dicht is omdat de verwarming het alwéér niet doet. Vorige week ook al niet na de vakantie. Ze gaan het echt niet vervangen want volgend jaar een ander gebouw. 

Dat die collega van gisteren er ondanks onze nee alsnog druk achter zet.
Wij hebben ook meer te doen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.