Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ik erger me eraan dat ik niet vooruit te branden ben. 

SuzyQFive schreef op 18-08-2022 om 11:04:

[..]

Hoe oud ben je ?

55, dus ik ben er al een aantal jaren bekend mee. Helaas is het nu wel even heel erg 😩

Netherfield schreef op 18-08-2022 om 11:39:

Ik erger me eraan dat ik niet vooruit te branden ben.

Ik ook. En bij minste of geringste zweten echt niet normaal 


ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

18-08-2022 om 12:49

Ik ergerde me vanochtend enorm aan een electrische deelfiets die MIDDEN op een fietspad geparkeerd stond. Ben afgestapt en heb het ding aan de kant gesleept. Hou toch op met die stomme dingen, ze geven alleen maar overlast. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

18-08-2022 om 12:58

Poezie schreef op 18-08-2022 om 11:00:

[..]

O bah☹ Hier stinkt mijn tuin naar vogelpoep 😫 Gelukkig komt er heel af en toe ook een vleugje kruidengeur bij.

Vogelpoep stinkt ook? , is mij gelukkig nog nooit opgevallen. Wel  kattenpoep, de beide buurtuinen zijn openbare kattentoiletten

Vandaag weer, 2e dag op rij, urenlang gebonk van dj buurman. Echt 

ik baal van mezelf, dat ik na een uurtje door de stad slenteren, zo last van heup heb, dat ik de tranen in de ogen heb. Stom k*t-lijf

Friezinnetje schreef op 18-08-2022 om 16:27:

ik baal van mezelf, dat ik na een uurtje door de stad slenteren, zo last van heup heb, dat ik de tranen in de ogen heb. Stom k*t-lijf

Nera schreef op 18-08-2022 om 12:58:

[..]

Vogelpoep stinkt ook? , is mij gelukkig nog nooit opgevallen. Wel kattenpoep, de beide buurtuinen zijn openbare kattentoiletten

Ik fiets elke ochtend over een fietspad waar één gedeelte bijna compleet wit is van de vogelpoep. Ik kan je vertellen dat het niet zo fijn was met die hitte.

Saga schreef op 17-08-2022 om 22:04:

[..]

Waarom moest je in de eerste plaats kijken dan?

Er was niets beters op het moment. Dus dan kijk je naar dat wat minder je smaak is in de hoop dat het meevalt.

Ik heb in augustus altijd last van een scherp gevoel in mijn keel en hevige prikkelhoest en dat duurt tot december. Tot nu toe niet kunnen achterhalen wat het is.

Friezinnetje schreef op 18-08-2022 om 16:27:

ik baal van mezelf, dat ik na een uurtje door de stad slenteren, zo last van heup heb, dat ik de tranen in de ogen heb. Stom k*t-lijf

Pijn is ellendig.

Herfstappeltaart schreef op 18-08-2022 om 18:30:

[..]

Fietsen gaat me beter af, dat heb ik gisteravond nog gedaan. 30 km. 

We hebben ons net wild geërgerd bij het uitchecken van het hotel. Bij het inchecken bleek dat er een fout was gemaakt door de reisorganisator bij jet boeken van de kamers. De twee kamers waren in twee verschillende hotels van eenzelfde keten geboekt, heel onpraktisch. Gelukkig kon een medewerker van het hotel waar we wilden inchecken, tegen een meerprijs van 50 euro er een kamer omboeken. Dat hadden we er wel voor over en de reisorganisator is goed benaderbaar, dus ik denk dat we die meerprijs wel terugkrijgen.
Vanmorgen wilden we uitchecken, maar volgens een andere medewerker van het hotel moesten we dan wel de tweede kamer volledig betalen voor de twee nachten. Ik dacht het niet! Het kostte een stevige discussie, maar uiteindelijk hoefden we toch maar die 50 euro te betalen. Het is eenzelfde keten met een partnerhotel, dus ze zoeken het verder maar uit. We gaan niet 2x betalen omdat je intern niet goed communiceert.

Wil the ministry of justice ophouden met mij te bellen? Ik ga toch mijn BSN niet intoetsen en na drie weken begint het wat vervelend te worden. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.