Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Geen kaartje kunnen bemachtigen  voor PSV - Rangers aankomende woensdag.. 

Netherfield schreef op 19-08-2022 om 09:55:

Wil the ministry of justice ophouden met mij te bellen? Ik ga toch mijn BSN niet intoetsen en na drie weken begint het wat vervelend te worden.

Hier ook weken gehad. Nam hem niet meer op, na verloop van tijd waren ze blijkbaar mijn antwoordapparaat zat.

Netherfield schreef op 19-08-2022 om 09:55:

Wil the ministry of justice ophouden met mij te bellen? Ik ga toch mijn BSN niet intoetsen en na drie weken begint het wat vervelend te worden.

Verschrikkelijk ja. 

Aan het CDA (Hoekstra) wat zo als gewoonlijk weer aan het draaien geslagen is. Ze zijn gewoon bang hun kiezers te verliezen aan BBB.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

19-08-2022 om 12:45

Herfstappeltaart schreef op 19-08-2022 om 12:42:

Aan het CDA (Hoekstra) wat zo als gewoonloijk weer aan het draaien geslagen is. Ze zijn gewoon bang hun kiezers te verliezen aan BBB.

Yep, je kon er op wachten. Stelletje draaiers. 

Netherfield schreef op 19-08-2022 om 09:55:

Wil the ministry of justice ophouden met mij te bellen? Ik ga toch mijn BSN niet intoetsen en na drie weken begint het wat vervelend te worden.

Lijkt me best leuk om heel lang te doen of ik zoek en dan na een uur: "ja hier heb ik hem!" Volgt een lang geworstel met niet-bestaande BSN-nummers wat eindeloos tijd in beslag kan nemen (als je je verveelt). En tenslotte zing je een kinderliedje om hem te jennen.

Begint het gedoe met mijn keel weer. Augustuskwaal.

rionyriony schreef op 19-08-2022 om 13:45:

[..]

Lijkt me best leuk om heel lang te doen of ik zoek en dan na een uur: "ja hier heb ik hem!" Volgt een lang geworstel met niet-bestaande BSN-nummers wat eindeloos tijd in beslag kan nemen (als je je verveelt). En tenslotte zing je een kinderliedje om hem te jennen.

Het is een bandje en je moet een 1 intoetsen om je BSN in te voeren. Ik heb geen in dat ze na het intoetsen daarvan via mijn abo kunnen bellen oid, dus ja. Heb al wel een keer gezellig iemand van Microsoft een tijdje aan de lijn gehouden. 

Ben verdrietig dat de trein waarin ik k gereserveerde eerste klas stoel had, uitgevallen is en ik nu sta in een andere trein. Sta wel eerste klas, dat wel.

Jammer genoeg moet ik 2 uur staan...

redbulletje schreef op 18-08-2022 om 11:08:

[..]

Ik heb inmiddels een afspraak bij de B12 kliniek in Amsterdam volgende week al!

Mooi snel! Wel gekeken of het vergoed wordt? Tenzij het je niet uitmaakt natuurlijk 😬. 

Auwereel schreef op 19-08-2022 om 16:47:

Ben verdrietig dat de trein waarin ik k gereserveerde eerste klas stoel had, uitgevallen is en ik nu sta in een andere trein. Sta wel eerste klas, dat wel.

Jammer genoeg moet ik 2 uur staan...

bizar dat dat gewoon zomaar kan zonder fatsoenlijk alternatief! En dan ook nog eerste klas, wat duurder is. Ik lees nu wel weer waarom ik nooit de trein pak.

Nou, wat onhandig Auwereel, is dat hier in NL? 
Ik heb een weekend vrij abonnement maar heb er nog maar 1x echt goed gebruik van kunnen maken. De reden dat ik hem de eerste keer aanschafte was ivm weekendje Londen. Heen ging prima maar terug was die zondag dat in heel NL storing was. 
Daarna meerdere weekenden dat er vanuit Groningen geen treinen reden of iets verderop aan het traject en dat er dan bussen reden. Gezien mijn wagenziekte ga ik daar dus niet voor kiezen… 

Inmiddels heb ik een zitplaats weten te bemachtigen. En het is in Duitsland, dat op de lange afstand niet bekend staat als betrouwbare treinvervoerder. Daarentegen onze vakantie in Zwitserland was geweldig, geen vertraging, mooie routes, echt aan te bevelen. Alleen als je alles treinen wil, moet je door Duitsland, helaas.

SuzyQFive schreef op 19-08-2022 om 17:37:

[..]

Mooi snel! Wel gekeken of het vergoed wordt? Tenzij het je niet uitmaakt natuurlijk 😬.

Het wordt vergoed en de huisarts heeft al een verwijsbrief gemaild. Bijzonder vlot geregeld dus allemaal gelukkig!

Moyrrie schreef op 19-08-2022 om 12:40:

[..]

Verschrikkelijk ja.

Ik zeg dan "heeft u een ogenblikje, mn soep kookt over". Dan leg ik de telefoon weg en altijd weer spannend hoe lang zij aan de lijn blijven hangen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.