Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Terwijl ik ook heel veel vrouwen hoor die denken, zonder man gaat het ook goed, of misschien zelfs beter, dus waarom zou ik nog een man in huis nemen? 

Dorestad schreef op 22-06-2026 om 13:14:

[..]

Ja. Maar dit zijn dus degenen die geen GLI hebben gedaan. Die het niet vergoed kregen.

Maar gli vind ik wel een goede interventie, omdat er dan ook naar een gezonde basis wordt gekeken. Een vriendin volgt een gli traject en voor het eerst sinds haar zwangerschappen voelt ze zich gehoord, heeft ze fijne tips gekregen en beginnen haar bekkenklachten af te nemen. 

Neweve schreef op 22-06-2026 om 15:29:

[..]

Maar gli vind ik wel een goede interventie, omdat er dan ook naar een gezonde basis wordt gekeken. Een vriendin volgt een gli traject en voor het eerst sinds haar zwangerschappen voelt ze zich gehoord, heeft ze fijne tips gekregen en beginnen haar bekkenklachten af te nemen.

De drie personen die in mijn omgeving dit doen zijn 50 en 60 plussers die precies weten hoe ze allen boven de 100 kilo zijn gekomen.  Structureel overeten, alcohol, geen maat willen of kunnen houden,  diverse keren per week uit eten of eten halen.  Alle drie weten ze prima wat gezonde voeding is maar kunnen ze de verleidingen niet weerstaan.  En met MJ wel.  Ze eten knetter gezond nu. En ze kunnen nu weer afstanden lopen. En dat doen ze ook dagelijks.  De fiets pakken ipv de auto. En 1 iemand kon medicatie tegen hoge bloeddruk halveren. 

Dat JW en Jeroen weg gaan bij Radio 2. Naar Radio 10 godbetert. Where dj’s go to die. 

Strijkijzer schreef op 22-06-2026 om 20:45:

Dat JW en Jeroen weg gaan bij Radio 2. Naar Radio 10 godbetert. Where dj’s go to die.

Ja, las het net ook. Ontzettend jammer. Luister graag naar ze, maar heb niet zo’n zin om naar radio 10 te verhuizen. Ben benieuwd wie er voor in de plaats komt.

Dat je overal maar achteraan moet bellen en mailen. Heb daar echt de puf niet voor. Momenteel zijn dat de bank, pensioenfonds en voormalig werk dat mijn ziektewetuitkering zou betalen maar dat nog niet gedaan heeft. Pensioenfonds ben ik mee in overleg of  ik mijn pensioen opbouw nog op een of andere manier veilig kan stellen. En de bank is een erfeniskwestie om een rekening vrij te geven. Alles is aangeleverd. 
Maar bij alles krijg je de reactie : het is druk , u hoort nog van ons.

Extra ergernis van de bank. Een afspraak maken  om de rekening vrij te geven ( dus even langs te gaan daar ) kan niet. Nee, alles moet online.  Dan de vraag wat gaat u met het geld van de erfenis doen? ( wat gaat hun dat aan??) Want dan kunt u langskomen voor een adviesgesprek met onze adviseur  om te beleggen. Ja.  Dan kunnen we wél langskomen??? Dikke doei!

JtM

JtM

23-06-2026 om 13:52 Topicstarter

De tijd kruipt vandaag...

Aan DHL. Wij hebben een nieuwe televisie gekocht. Niet zo'n dure voor boven op de slaapkamer. Speciaal afspraak gemaakt dat hij dinsdagavond bezorgd zou worden want dan zijn we thuis.
Wat ligt er in de tuin. De televisie. Zo over de schutting heen gedonderd. Ik ga maat even kijken of de televisie nog heel is. En een klacht in dienen. Welke halve zool gooit er nou een televisie over de schutting. 

JtM schreef op 23-06-2026 om 13:52:

De tijd kruipt vandaag...

Dan ben je vast op je werk. Sterkte!

Grindelwald schreef op 23-06-2026 om 13:59:

Aan DHL. Wij hebben een nieuwe televisie gekocht. Niet zo'n dure voor boven op de slaapkamer. Speciaal afspraak gemaakt dat hij dinsdagavond bezorgd zou worden want dan zijn we thuis.
Wat ligt er in de tuin. De televisie. Zo over de schutting heen gedonderd. Ik ga maat even kijken of de televisie nog heel is. En een klacht in dienen. Welke halve zool gooit er nou een televisie over de schutting.

Jemig..wat ongelofelijk idioot zeg! Sowieso een klacht indienen.  Ook als hij nog heel is.

Dat je je nieuwe bankpas activeert, maar vervolgende de bank app niet meer kan gebruiken. Dit omdat de nieuwe bankpas niet goed gekoppeld is aan de app..... en dat dit een bekend probleem is bij deze bank maar dus niet wordt opgelost.

JtM

JtM

23-06-2026 om 14:06 Topicstarter

lientje69 schreef op 23-06-2026 om 14:01:

[..]

Dan ben je vast op je werk. Sterkte!

Dat klopt inderdaad! Thuis heb ik dit probleem nooit.

JtM

JtM

23-06-2026 om 14:06 Topicstarter

Grindelwald schreef op 23-06-2026 om 13:59:

Aan DHL. Wij hebben een nieuwe televisie gekocht. Niet zo'n dure voor boven op de slaapkamer. Speciaal afspraak gemaakt dat hij dinsdagavond bezorgd zou worden want dan zijn we thuis.
Wat ligt er in de tuin. De televisie. Zo over de schutting heen gedonderd. Ik ga maat even kijken of de televisie nog heel is. En een klacht in dienen. Welke halve zool gooit er nou een televisie over de schutting.

Oh wauw, hopelijk is de tv nog heel... 
Ik zou ook een klacht indienen bij het bedrijf waar je de tv hebt gekocht, zij kunnen dit dan ook doorzetten naar DHL.

Grindelwald schreef op 23-06-2026 om 13:59:

Aan DHL. Wij hebben een nieuwe televisie gekocht. Niet zo'n dure voor boven op de slaapkamer. Speciaal afspraak gemaakt dat hij dinsdagavond bezorgd zou worden want dan zijn we thuis.
Wat ligt er in de tuin. De televisie. Zo over de schutting heen gedonderd. Ik ga maat even kijken of de televisie nog heel is. En een klacht in dienen. Welke halve zool gooit er nou een televisie over de schutting.

Ach nee, wie doet zo iets  

Misschien beter om meteen de leverancier te bellen? Weet niet hoe hoog die schutting is, maar een tik heeft hij sowieso gehad. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.