Huiskamer
Tuinfluiter
23-06-2026 om 14:18
Yumi schreef op 23-06-2026 om 14:07:
[..]
Ach nee, wie doet zo iets
![]()
Misschien beter om meteen de leverancier te bellen? Weet niet hoe hoog die schutting is, maar een tik heeft hij sowieso gehad.
Dit ik zou hem nu niet meer willen hebben ook al doet hij het in eerste instantie wel.
Roos57
23-06-2026 om 14:19
Grindelwald schreef op 23-06-2026 om 13:59:
Aan DHL. Wij hebben een nieuwe televisie gekocht. Niet zo'n dure voor boven op de slaapkamer. Speciaal afspraak gemaakt dat hij dinsdagavond bezorgd zou worden want dan zijn we thuis.
Wat ligt er in de tuin. De televisie. Zo over de schutting heen gedonderd. Ik ga maat even kijken of de televisie nog heel is. En een klacht in dienen. Welke halve zool gooit er nou een televisie over de schutting.
🤨
Grindelwald
23-06-2026 om 15:16
Tuinfluiter schreef op 23-06-2026 om 14:18:
[..]
Dit ik zou hem nu niet meer willen hebben ook al doet hij het in eerste instantie wel.
Ik wacht even op mijn man die straks thuis komt. Volgens mij kan ik hem weer terug sturen. Heb de doos daarom nog niet open gemaakt.
Even overleggen straks.
Thora
23-06-2026 om 15:31
Grindelwald schreef op 23-06-2026 om 13:59:
Aan DHL. Wij hebben een nieuwe televisie gekocht. Niet zo'n dure voor boven op de slaapkamer. Speciaal afspraak gemaakt dat hij dinsdagavond bezorgd zou worden want dan zijn we thuis.
Wat ligt er in de tuin. De televisie. Zo over de schutting heen gedonderd. Ik ga maat even kijken of de televisie nog heel is. En een klacht in dienen. Welke halve zool gooit er nou een televisie over de schutting.
Mijn zoon heeft een paar weken bij het depot van DHL gewerkt. Het is niet normaal wat er met de pakketten gebeurt voor ze überhaupt bezorgd zijn. Of er nu breekbaar op staat of voorzichtig maakt niet uit. Ze worden overal naartoe gesmeten. Hij kon het niet aanzien en is daar weer gestopt. Want geluisterd wordt er ook niet bij DHL. Maar dat verbaast mij niets.
Dees!
23-06-2026 om 15:40
lientje69 schreef op 23-06-2026 om 11:09:
Extra ergernis van de bank. Een afspraak maken om de rekening vrij te geven ( dus even langs te gaan daar ) kan niet. Nee, alles moet online. Dan de vraag wat gaat u met het geld van de erfenis doen? ( wat gaat hun dat aan??) Want dan kunt u langskomen voor een adviesgesprek met onze adviseur om te beleggen. Ja. Dan kunnen we wél langskomen??? Dikke doei!
Ohhh Lientje, dat is wel heel van die bank.
