Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Terwijl ik ook heel veel vrouwen hoor die denken, zonder man gaat het ook goed, of misschien zelfs beter, dus waarom zou ik nog een man in huis nemen? 

Dorestad schreef op 22-06-2026 om 13:14:

[..]

Ja. Maar dit zijn dus degenen die geen GLI hebben gedaan. Die het niet vergoed kregen.

Maar gli vind ik wel een goede interventie, omdat er dan ook naar een gezonde basis wordt gekeken. Een vriendin volgt een gli traject en voor het eerst sinds haar zwangerschappen voelt ze zich gehoord, heeft ze fijne tips gekregen en beginnen haar bekkenklachten af te nemen. 

Neweve schreef op 22-06-2026 om 15:29:

[..]

Maar gli vind ik wel een goede interventie, omdat er dan ook naar een gezonde basis wordt gekeken. Een vriendin volgt een gli traject en voor het eerst sinds haar zwangerschappen voelt ze zich gehoord, heeft ze fijne tips gekregen en beginnen haar bekkenklachten af te nemen.

De drie personen die in mijn omgeving dit doen zijn 50 en 60 plussers die precies weten hoe ze allen boven de 100 kilo zijn gekomen.  Structureel overeten, alcohol, geen maat willen of kunnen houden,  diverse keren per week uit eten of eten halen.  Alle drie weten ze prima wat gezonde voeding is maar kunnen ze de verleidingen niet weerstaan.  En met MJ wel.  Ze eten knetter gezond nu. En ze kunnen nu weer afstanden lopen. En dat doen ze ook dagelijks.  De fiets pakken ipv de auto. En 1 iemand kon medicatie tegen hoge bloeddruk halveren. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.