Huiskamer
SuzyQFive
11-10-2025 om 10:17
Dolfje schreef op 10-10-2025 om 17:20:
Wat erg van het niet krijgen van thuiszorg maar ik snap wel dat veel mensen dat werk niet lang willen doen, tenminste ik ben nu al 10 jaar weg( heb het 15 jaar gedaan) omdat de organisatie zo ruk geworden was.
Het werk was ik eerste instantie prima maar we werden echt behandeld als nummers en de cliënten ook. En steeds minder tijd dus je moest Ipv 3 of 4 uur bij een adres hetzelfde werk in 2,5 uur doen. Dus in plaats van 6 of 8 huizen per week had ik er soms 10. Dus 10 keer het bed verschonen en de douche etc poetsen. Soms dus 3 op een dag om aan je uren te komen. En dan mijn eigen huis ook nog.
En als het nou veel zou betalen...
Als scholier/student vond ik het echt prima werk en voor een student betaalt het echt wel goed. Niet als je een eigen huis hebt. Hier in Gemeente Groningen besloot de gemeente dat nog maar vier thuiszorgaanbieders in de gemeente mogen werken. Aanbieder 1 in noordoost, aanbieder 2 in zuidoost enz. Hierdoor moest ik dus weg bij het bureau waar het heel goed ging en waar werknemers ook met plezier werkten.
Ik ken een heleboel statushouders die dit werk prima willen doen, maar niet mogen. Het is goed te combineren met schoolgaande kinderen, goed om Nederlands te leren enz.
Xandora
11-10-2025 om 11:44
aan DHL, in de app is mijn pakketje nog onderweg naar een.pakketautomaat, volgens de chatbot en track en trace ligt het er al. Nu nog een code om de kast te openen.
Chatbot geeft het niet en zegt ga naar verzender, verzender stuurt mij terug naarDHL.
Geen telefonisch contact meer mogelijk met DHL zoals vroeger. Dus het zal waarschijnlijk binnenkort weer retour gestuurd worden.
Gelijk maar een ander punt geselecteerd in de app voor een volgende keer. Voor mij geen automaat meer.
Rogue
11-10-2025 om 12:27
Bailey26 schreef op 11-10-2025 om 09:31:
[..]
Dat is wel vervelend ja. Kan je overleggen met je buren? Misschien willen zij het pakketje aannemen?
is niet meer nodig het wordt nu tussen half 4- half 5, kan ik opzich mee leven
kerst
11-10-2025 om 14:42
Ik kan nergens een kasjmieren of merino damestrui vinden in maat 50.
(Bij Uniqlo wel, maar die vallen w.s kleiner)
lientje69
11-10-2025 om 15:10
Ik ging nog even een uurtje slapen voor mijn avonddienst omdat ik zo slecht slaap 's nachts de laatste tijd. Belt man me wakker vanuit de loods of ik weet waar een bepaald stuk gereedschap is. Is een loods van 600 vierkante meter hè? Grrr. Bel hem toch ook niet om te vragen of hij mijn mixer of bakblik heeft gezien....
Auwereel
11-10-2025 om 15:43
Me wild geërgerd aan een automobiliste in d'r SUV die tot twee keer toe dreigde een voetganger omver te maaien. Voetganger liep rechtdoor over een doorgetrokken stoep, auto sloeg plots rechtsaf. Voetganger heeft geen ogen in z'n rug en schrikt zich rot van een autoneus vlak bij, stopt, auto stopt ook. Voetganger gaat weer lopen en daarna gaat de automobilist wéér rijden, weer bijna tegen de voetganger aan. Ondertussen zat die auto al op de linkerweghelft waar ik zou hadden gefietst als ik niet voor alle zekerheid was gestopt, want ik was ook geschrokken van wat de automobilist allemaal deed.
"Voorrang heb je niet, dat moet je krijgen", maar dit vond ik allemaal een erg hufterige manier van geen voorrang geven waar het volgens de regels wel hoort.
Dolfje
11-10-2025 om 21:11
Dacht het van de week al te voelen, opgezette klieren, pijn aan tandvlees en nu een koortslip en krijg keelpijn 
Mama-Inge
11-10-2025 om 21:20
Jongste puber (13) is op oorlogspad, pff
Hij heeft bijna de hele dag op verschillende schermen gezeten
Komt net thuis, bij een vriend vandaan, waar ze de hele avond aan het gamen zijn geweest en vind dat hij nu thuis nog wel verder kan gaan
Dacht het niet en man denkt er net zo over
Koettie
11-10-2025 om 21:26
Gister rond half 4 mn ogen laten druppelen, dat ik van die leip grote pupillen krijg en niet van dichtbij kan zien. En elke keer zeggen ze na 8-12 uur is het weg. Echt nog nooit waar geweest. Zit nu op bijna dertig uur en alsnog van die MDMA doppen en zie nog niet helemaal scherp.
Broodjebrie
12-10-2025 om 08:55
gisteren vanaf half 8 in een concertzaal gestaan. Dat doe ik geen 2e keer meer, mijn rug
heb het ook wel onderschat. Volgende keer gewoon weer zitplaatsen.
Loulou39
12-10-2025 om 09:04
Dat ik zoveel droom ‘s nachts.
Allemaal rotdromen en ik weet ze allemaal nog als ik wakker word.
Ben nu zo moe, erger dan toen ik naar bed ging en ik tril helemaal.
Broodjebrie
12-10-2025 om 09:18
Loulou39 schreef op 12-10-2025 om 09:04:
Dat ik zoveel droom ‘s nachts.
Allemaal rotdromen en ik weet ze allemaal nog als ik wakker word.
Ben nu zo moe, erger dan toen ik naar bed ging en ik tril helemaal.
Grindelwald
12-10-2025 om 09:28
Koettie schreef op 11-10-2025 om 21:26:
Gister rond half 4 mn ogen laten druppelen, dat ik van die leip grote pupillen krijg en niet van dichtbij kan zien. En elke keer zeggen ze na 8-12 uur is het weg. Echt nog nooit waar geweest. Zit nu op bijna dertig uur en alsnog van die MDMA doppen en zie nog niet helemaal scherp.
Vervelend is dat he? Bij mij was het wel iets sneller weg gelukkig. Hopelijk is het bij jou inmiddels weg nu.
Grindelwald
12-10-2025 om 09:28
Broodjebrie schreef op 12-10-2025 om 08:55:
gisteren vanaf half 8 in een concertzaal gestaan. Dat doe ik geen 2e keer meer, mijn rug
heb het ook wel onderschat. Volgende keer gewoon weer zitplaatsen.
Die fout ooit ook eens gemaakt. Nooit meer. Kapot was is ik.