Huiskamer
FaithfulDuck87
03-08-2022 om 19:25
Rogue schreef op 03-08-2022 om 19:22:
[..]
bij mij was een klant die na 6en binnen kwam (kapsalon) zowat eiste dat we haar nog gingen helpen, toen ik nee zei want we waren gesloten zei maar ik zie nog mensen binnen ja dat zijn de laatste klanten muts
tyf op
oh vreselijk zulke mensen. Mijn kapster vertelde ook dat er een klant had gebeld, van kan je me nog knippen deze week? Euh nee, zit vol. nou, dan kan het wel even na sluitingstijd toch, of in je pauze. Nou nee, want dan ben ik vrij of heb ik pauze. nou en, dan ga je in je pauze maar even doorwerken.
Werkelijk, hoe haal je het in je (nog niet geknipte) hoofd??
rooiekater
03-08-2022 om 19:27
Waarom is mijn rooie jeweetwel kater zo eigenwijs
Gisteren wilde die het zelfde eten als oudste dus dat geef ik niet het niet. Geef je hem wat anders wat die ook lekker vind en dan wil die het eten van de oudste kat 
Zilver_gray
03-08-2022 om 19:28
Rogue schreef op 03-08-2022 om 19:22:
[..]
bij mij was een klant die na 6en binnen kwam (kapsalon) zowat eiste dat we haar nog gingen helpen, toen ik nee zei want we waren gesloten zei maar ik zie nog mensen binnen ja dat zijn de laatste klanten muts
tyf op
Raar dat mensen na sluitingstijd nog een kapsalon binnen stappen en ook nog verwachten dat ze geholpen worden?
Zoiets regel je toch van tevoren?
Ik maak geen grappen met mijn haar hoor
Zilver_gray
03-08-2022 om 19:30
Friezinnetje schreef op 03-08-2022 om 19:25:
[..]
oh vreselijk zulke mensen. Mijn kapster vertelde ook dat er een klant had gebeld, van kan je me nog knippen deze week? Euh nee, zit vol. nou, dan kan het wel even na sluitingstijd toch, of in je pauze. Nou nee, want dan ben ik vrij of heb ik pauze. nou en, dan ga je in je pauze maar even doorwerken.
Werkelijk, hoe haal je het in je (nog niet geknipte) hoofd??
Nou dit
GrandioseZebra62
03-08-2022 om 19:30
rooiekater schreef op 03-08-2022 om 19:24:
[..]
![]()
Ja ik overleef het wel hoor, maar vandaag is mn vriendin gaan baby shoppen met een vriendin die een kindje krijgt en mn zoon is met mn pa in Frankrijk en ik kan ongeveer 5 meter lopen voor ik terug moet zitten/hangen en normaal kan ik goed alleen zijn maar vandaag vond ik het dan wel heel stil dus ik erger me aan mezelf meer dat ik nu niks kan dan zitten/liggen/hangen.
rooiekater
03-08-2022 om 19:31
Battle-Royale schreef op 03-08-2022 om 19:30:
[..]
Ja ik overleef het wel hoor, maar vandaag is mn vriendin gaan baby shoppen met een vriendin die een kindje krijgt en mn zoon is met mn pa in Frankrijk en ik kan ongeveer 5 meter lopen voor ik terug moet zitten/hangen en normaal kan ik goed alleen zijn maar vandaag vond ik het dan wel heel stil dus ik erger me aan mezelf meer dat ik nu niks kan dan zitten/liggen/hangen.
Zulke dagen zijn er ook en mogen ook gewoon.
Zilver_gray
03-08-2022 om 19:32
Battle-Royale schreef op 03-08-2022 om 19:30:
[..]
En forummen
GrandioseZebra62
03-08-2022 om 19:35
Zilver_gray schreef op 03-08-2022 om 19:32:
[..]
En forummen
![]()
Das ook het enige want dan heb ik mn been niet nodig en het is een prettig tijdverdrijf (samen met online shoppen)
Regendrup.
03-08-2022 om 19:36
onze dj buurman heeft weer voor de zoveelste keer in zijn hoofd gehaald om een gezellige livestream te doen vanuit huis.
Met bonkende *** bas die we nu weer de hele avond horen. Echt, zo asociaal.
Zilver_gray
03-08-2022 om 19:40
Regendrup. schreef op 03-08-2022 om 19:36:
onze dj buurman heeft weer voor de zoveelste keer in zijn hoofd gehaald om een gezellige livestream te doen vanuit huis.
Echt aso ja!
Ik wens je buurman ontiegelijk veel jeuk en te korte armen
Regendrup.
03-08-2022 om 19:42
Zilver_gray schreef op 03-08-2022 om 19:40:
[..]
Echt aso ja!
Ik wens je buurman ontiegelijk veel jeuk en te korte armen![]()
Dankje.. ik raak zo langzamerhand echt moedeloos. Hebben we nou echt altijd pech met buren????
Schemerlampje
03-08-2022 om 19:47
Regendrup. schreef op 03-08-2022 om 19:36:
Kun je niet voor een zeer lokale stroomstoring zorgen ofzo? 😇
Of toch eens de politie/wijkagent bellen? Dit is toch gewoon overlast! In ieder geval sterkte ermee, ik zou er ook helemaal gek van worden.
Regendrup.
03-08-2022 om 19:48
Schemerlampje schreef op 03-08-2022 om 19:47:
[..]
Kun je niet voor een zeer lokale stroomstoring zorgen ofzo? 😇
Of toch eens de politie/wijkagent bellen? Dit is toch gewoon overlast! In ieder geval sterkte ermee, ik zou er ook helemaal gek van worden.
Ik snap ook gewoon niet dat andere buren dit blijkbaar normaal vinden? Voel me ook niet echt geroepen om bij iedereen eens te gaan vragen. Want ben zo bang dat ik weer de zeiker ben en dus de pispaal wordt.
Zilver_gray
03-08-2022 om 19:49
Regendrup. schreef op 03-08-2022 om 19:42:
[..]
Dankje.. ik raak zo langzamerhand echt moedeloos. Hebben we nou echt altijd pech met buren????
Kan me dat goed voorstellen ja.
De pest is dat je er nooit zeker van kan zijn dat je fatsoenlijke mensen treft… plus dat x op x verhuizen ook wel een erg dure hobby is.
Maar mijn hemel een beetje rust in verdomme je eigen huis of tuin??
Rondstruiner
03-08-2022 om 19:57
Regendrup. schreef op 03-08-2022 om 19:48:
[..]
Ik snap ook gewoon niet dat andere buren dit blijkbaar normaal vinden? Voel me ook niet echt geroepen om bij iedereen eens te gaan vragen. Want ben zo bang dat ik weer de zeiker ben en dus de pispaal wordt.
Dat verbaast mij ook vaak ja. Veel mensen zijn bang om wat te zeggen denk ik, die willen geen gedoe.
Vreselijk, geluidsoverlast van de buren!
tyf op