Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

HAHA!wait..what schreef op 30-09-2026 om 08:51:

[..]

Batterij leeg?

misschien, maar volgens mij hebben mensen niet door dat op een fietspad langs een 80 weg door een bos met van die groene lampen in de lantaarnpalen om 7:15 in deze tijd ze echt bijna onzichtbaar zijn

Ik erger mij dat ik therapie heb bij verschillende instellingen en dat het niet lekker aansluit. Ik ben zo moe van alles dubbel vertellen.

Ik hoorde een paar dagen terug het liedje "Ik heb een boot" op de radio en dat zit al dagen in mijn kop. Zo'n zeurende dreun. Het is maar een kleine ergernis, dat weet ik

Anna76 schreef op 30-09-2026 om 07:22:

[..]

Je kan inderdaad online bestellen bij Welkoop, gratis bezorging vanaf 50 euro. En je kunt ook de winkelvoorraad checken bij een filiaal en dan bestellen en kiezen voor ophalen in de winkel. Misschien handig voor een volgende keer.

Thnx Anna zal ik voortaan doen.

Pff. Ff overstappen naar glasvezel. Heb gewoon dik half uur aan de telefoon gehangen.  Blijkt mijn adres niet te bestaan. Handig, waarom heb ik een abonnement bij jullie dan waarvoor ik betaal???

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.