Huiskamer
Rogue
02-08-2022 om 22:39
waarom mensen altijd door drammen wanneer je NEE zegt.., wat begrijp je niet aan het woord NEE
ik ga echt niet van gedachten veranderen
TanSwallow86
02-08-2022 om 22:47
Rogue schreef op 02-08-2022 om 22:39:
waarom mensen altijd door drammen wanneer je NEE zegt.., wat begrijp je niet aan het woord NEE
ik ga echt niet van gedachten veranderen
Hier ook zo een. De huishoud hulp. Vaak vraagt ze, zal ik dat of dat schoonmaken, ik zeg dan, nee niet nodig om het uiteindelijk toch te doen. Zegt ze toch even eigenwijs doen. Gaat gewoon over mijn nee heen
Bailey26
03-08-2022 om 09:48
Aan m'n menstruatie. Zit inmiddels op dag 11, gaat echt nergens over. En opeens ook buikpijn en last van mijn onderrug erbij.
rionyriony
03-08-2022 om 11:45
Dat men in de media net doet of Rusland en China niet luisteren als men zijn mening geeft. Dan hoor je zeggen: "Als China echt gaat aanvallen dan hebben we een probleem". Ja, dat moet je dan nodig hardop gaan zeggen, dan weten ze precies wat ze moeten gaan doen om problemen te veroorzaken.
Maar dan vinden ze hun drang om hun mening te geven belangrijker dan wat dan ook.
Het is soms slimmer om je kaarten voor de borst te houden, en dat weet iedereen wel maar het is zo moeilijk om je kwek te houden.
JtM
03-08-2022 om 11:55
Zoon is al 2 ochtenden achter elkaar vroeg wakker en dat is te merken aan zijn humeur
Dolfje
03-08-2022 om 12:35
Aan mijn darmen, ben al paar keer naar de wc geweest. Zal wel door de warmte komen.
stokstaart
03-08-2022 om 14:13
aan die man die de bosjes in liep in het bos, vervolgens eruit kwam toen ik er langs liep en achter me bleef lopen
Ik ben op een boomstronk gaan zitten tot hij ruim voorbij was en gezien head welke kant hij op ging.
CreaBea
03-08-2022 om 14:22
stokstaart schreef op 03-08-2022 om 14:13:
aan die man die de bosjes in liep in het bos, vervolgens eruit kwam toen ik er langs liep en achter me bleef lopen
![]()
Ik ben op een boomstronk gaan zitten tot hij ruim voorbij was en gezien head welke kant hij op ging.
Oh gets, heb ik ook eens gehad. Zó ongemakkelijk! 1 'Gelukje' het was een hondenlosbos waar ik was en toen m'n hond merkte dat ik me echt ongemakkelijk voelde kwam ie strak naast me lopen ipv een eind verderop. Toen die man m'n hond zo zag draaide hij om en verdween. Ik heb een grote zwarte herder, dat zal hem afgeschrokken hebben
Bakblik
03-08-2022 om 14:36
Aan de tegenstrijdige, zeg maar gerust conflicterende adviezen van artsen. De wond op mijn buik is op 2 plekjes "gesmet"/licht ontstoken. Zeg maar precies in de bikinilijn, het plooitje bij 50 +vrouwen die niet meer zo strak zijn als 30 jaar geleden voor ze zwanger werden.
Laat de wondjes onbedekt drogen aan de lucht en smeer 3x per dag met dit zalfje.
Raadsel hoe ik dat moet combineren met het mobilisatie advies. Niet hele dagen in bed of hangen op de bank maar naar vermogen dingetjes doen in huis en iedere dag 2x een kwartiertje wandelen.
Nu is het gelukkig warm en kan ik, doordat de screens dicht zijn, op de bovenverdieping verblijven met mijn opgeknoopte Tshirt met verder niks aan.
Kind dat een vrije dag heeft roept wel al voor de 2e keer Mam is dit nou nodig!?

SuzyQFive
03-08-2022 om 17:24
Oh bah, dat heb ik ook gehad bij een van de wondjes, maar die hadden ze fijn midden op mijn buik gemaakt (drie cm naast de navel).
Bij de huisarts moest ik er bepaalde zalf opdoen en goed afdekken. Nou, dat werd dus helemaal niets.
Advies van het ziekenhuis uiteindelijk was twee maal daags spoelen met enkel water en verder niets erop tenzij je even ergens heen moet, dan mag er losjes iets op ter bescherming van je kleding.
FaithfulDuck87
03-08-2022 om 17:27
even boos geweest op manager, ,die elke keer komt met adhoc ideeën zonder na te denken of het mij echt gaat helpen. En nee, dat doet het niet en ik krijg er daardoor alleen maar meer werk van. Dus hou op, ik regel het zelf wel.
Rogue
03-08-2022 om 19:22
HarleyQuin schreef op 02-08-2022 om 22:47:
[..]
Hier ook zo een. De huishoud hulp. Vaak vraagt ze, zal ik dat of dat schoonmaken, ik zeg dan, nee niet nodig om het uiteindelijk toch te doen. Zegt ze toch even eigenwijs doen. Gaat gewoon over mijn nee heen
bij mij was een klant die na 6en binnen kwam (kapsalon) zowat eiste dat we haar nog gingen helpen, toen ik nee zei want we waren gesloten zei maar ik zie nog mensen binnen ja dat zijn de laatste klanten muts
tyf op
rooiekater
03-08-2022 om 19:24
Battle-Royale schreef op 03-08-2022 om 18:15:
Dat ik het zo maar stil vind zonder kind.