Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

CreaBea schreef op 03-08-2022 om 14:22:

[..]

Oh gets, heb ik ook eens gehad. Zó ongemakkelijk! 1 'Gelukje' het was een hondenlosbos waar ik was en toen m'n hond merkte dat ik me echt ongemakkelijk voelde kwam ie strak naast me lopen ipv een eind verderop. Toen die man m'n hond zo zag draaide hij om en verdween. Ik heb een grote zwarte herder, dat zal hem afgeschrokken hebben

Ja joh, heel naar. Ik ben blij dat ik weet dat ik een goede rechtse hoek kan geven maar geen idee of ik het ook kan als die man echt aan me had willen zitten. En ook niet de eerste keer helaas. Mannen die alleen lopen in het bos en geen hond bij hebben wantrouw ik verschrikkelijk.

Rondstruiner schreef op 03-08-2022 om 19:57:

[..]

Dat verbaast mij ook vaak ja. Veel mensen zijn bang om wat te zeggen denk ik, die willen geen gedoe.

Vreselijk, geluidsoverlast van de buren!

Ik ontdek net dat de huizen van dat desbetreffende rijtje huurhuizen zijn.... zou ik daar wat mee kunnen?

Regendrup. schreef op 03-08-2022 om 20:03:

[..]

Ik ontdek net dat de huizen van dat desbetreffende rijtje huurhuizen zijn.... zou ik daar wat mee kunnen?

Je kunt het proberen bij de woningbouwvereniging ja!

Friezinnetje schreef op 03-08-2022 om 19:25:

[..]

oh vreselijk zulke mensen. Mijn kapster vertelde ook dat er een klant had gebeld, van kan je me nog knippen deze week? Euh nee, zit vol. nou, dan kan het wel even na sluitingstijd toch, of in je pauze. Nou nee, want dan ben ik vrij of heb ik pauze. nou en, dan ga je in je pauze maar even doorwerken.

Werkelijk, hoe haal je het in je (nog niet geknipte) hoofd??

deze comment is goud 

gold-star-good-job.gif

idd of deze : ja als je mijn naam noemt... ben een vaste klant   vriendin doei wie denk je dat je bent wijlen Liz Taylor. 

Zilver_gray schreef op 03-08-2022 om 19:28:

[..]

Raar dat mensen na sluitingstijd nog een kapsalon binnen stappen en ook nog verwachten dat ze geholpen worden?

Zoiets regel je toch van tevoren?
Ik maak geen grappen met mijn haar hoor

nah de deuren waren open vanwege de zomer, en walk ins zijn toegestaan maar niet na 18:00 en al helemaal niet om de kleuren  en knippen 

taraji-phenson-boy-bye.gif

stokstaart schreef op 03-08-2022 om 20:00:

[..]

Mannen die alleen lopen in het bos en geen hond bij hebben wantrouw ik verschrikkelijk.

Niet als ze een rugzakje hebben en duidelijk wandelaars zijn. Ik kom als ik wandel regelmatig zowel mannen als vrouwen alleen tegen, wandel zelf ook veel alleen.

Maar soms kom je inderdaad types tegen die daar niet lijken te horen, en dan vind ik het ook niet fijn.

Hij is nog bezig.
Ik denk dat ik of morgen heel vroeg ga aanbellen en hem ga bedanken voor het feit dat mijn dochter voor de zoveelste keer niet op haar eigen kamer kon slapen omdat hij zo veel lawaai maakt.
Of ik bel morgen met de woningbouw/wijkagent. Ben er zo klaar mee 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-08-2022 om 21:58

Regendrup. schreef op 03-08-2022 om 21:56:

Hij is nog bezig.
Ik denk dat ik of morgen heel vroeg ga aanbellen en hem ga bedanken voor het feit dat mijn dochter voor de zoveelste keer niet op haar eigen kamer kon slapen omdat hij zo veel lawaai maakt.

het beste is om een klacht bij de woningbouw te doen. En toch eens horen of er niet meer last hebben. Als er meerdere klachten komen, dan moet de woningbouwvereniging iets mee. Eerst waarschuwen en daarna mss meer. 

Friezinnetje schreef op 03-08-2022 om 21:58:

[..]

het beste is om een klacht bij de woningbouw te doen. En toch eens horen of er niet meer last hebben. Als er meerdere klachten komen, dan moet de woningbouwvereniging iets mee. Eerst waarschuwen en daarna mss meer.

Ik heb geïnformeerd bij de directe buurman, omdat desbetreffende niet opendeed (logisch.. de bel hoort ie natuurlijk niet). Die gaf aan dat hij inderdaad nooit opendoet (wat mij aangeeft dat er al eerder eens wat geprobeerd is). De buurman durfde zich volgens mij niet echt uit te spreken, maar zijn gezicht sprak boekdelen. Die durft niet denk ik.. 

Regendrup. schreef op 03-08-2022 om 21:56:

Hij is nog bezig.

Kan me niet voorstellen dat jij de enige bent die er last van heeft?

Ja dat je dochter ook nog eens niet in d’r eigen kamer kan slapen is toppunt!

Misschien met meerdere bewoners eens aanbellen en (rustig) uitleggen dat jullie last van hem hebben?

Ik ergerde me aan iets. Dacht, eerste de 71 ergernissen van anderen even bijlezen. En nu weet ik niet meer wat het was!!!

Netherfield schreef op 03-08-2022 om 22:27:

Ik ergerde me aan iets. Dacht, eerste de 71 ergernissen van anderen even bijlezen. En nu weet ik niet meer wat het was!!!

graag gedaan!

Aan diegene die ergens bij ons in de straat op visite was en weg reed na 10 uur vanavond 
En meende een concert te moeten geven met de claxon 

Mama-Inge schreef op 03-08-2022 om 22:51:

Aan diegene die ergens bij ons in de straat op visite was en weg reed na 10 uur vanavond

Zo irritant! 

Mama-Inge schreef op 03-08-2022 om 22:51:

Ik zeg maar zo: Degenen naar wie je claxonneert weten al dat je weggaat. De rest van de straat interesseert het helemaal niks. 

Bruh, ik val wel eens al lezend in slaap. We zijn nu op vakantie en dat zijn twee wankele losse bedden tegen elkaar aan. Viel mijn ereader daar precies tussen op de grond 😱 Allebei weer wakker… 
Val ik even later weer in slaap. Werd ik meteen half stikkend wakker wegens wat slijm in mijn keel. En nu lig ik al even plafonddienst te hebben en moet eigenlijk voor de derde keer plassen 🤪. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.