Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Zilver_gray schreef op 01-08-2022 om 11:30:

[..]

Hahahaha, maar dat maakt het juist spannend toch?

Of je krijgt last van plaatsvervangende schaamte.... 

Ik erger me aan dat de gemeente het gras maait, ik denk puur omdat het op de kalender staat en de gemeente niet nadenkt over de kwaliteit van het gras nu het zolang al zo ontzettend droog is. Het gras knapt echt niet op van een maaibeurt. En aangezien gras voornamelijk groeit bij voldoende regen was het niet noemenswaardig gegroeid sinds laatste maaibeurt.

Bakblik schreef op 01-08-2022 om 12:09:

De sirenes die altijd op de eerste maandag van de maand getest worden.
Dochter is fanatiek bezig om volgend studiejaar goed voor te bereiden. Ze wil sommige opdrachten die ze door corona gemist heeft alvast min of meer klaar hebben liggen om ze straks op tijd in te kunnen leveren. Zijn we net bezig met het opnemen van een filmpje, ik was haar aan het helpen, gaan die sirenes af net tijdens de laatste 2 zinnen.
Kunnen we weer opnieuw beginnen.

Ik erger me ook elke maand weer aan die zinloze rotherrie. Eens per half jaar is genoeg.

Treurniet schreef op 01-08-2022 om 14:44:

[..]

Ik erger me ook elke maand weer aan die zinloze rotherrie. Eens per half jaar is genoeg.

Ach die paar minuten overleven we wel.  Was gewoon jammer dat het filmpje er bijna op stond een dan die rot herrie. We hadden ook om 11.53 kunnen bedenken dat we even moesten wachten.  Maar ja vakantie dus niet nagedacht over de tijd. 

Dat er buiten onder mijn raam iemand met draaiende motor staat. Ga rijden of zet die motor af.

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

01-08-2022 om 15:46

Dat de schoenen die ik wil nergens in mijn maat te vinden zijn.

Valdemar schreef op 31-07-2022 om 12:51:

Kleine ergernis.
Vandaag onze kippen geslacht, moeilijk momentje. Ergernis omdat ik samenwoon met broer en partner en geen van beide wou helpen terwijl ze beide wel graag vlees eten.
Het zou beter zijn dat iedereen die vlees eet ook zelf zou slachten, zodat ze daarna met wat meer respect omgaan met het vlees en er minder van eten.

Dan zou ik zelf ook niet slachten (ik geloof niet dat ik dat zou kunnen). Er zijn hele lekkere vegetarische gerechten. Niet de lasten, dan ook niet de lusten. 

Veel winkels moeten enkele dagen per week hun winkel sluiten omdat er geen personeel te krijgen is.

Ik erger me er niet aan: ik vind het alleen opmerkelijk en vervelend voor iedereen.

Ik erger me aan de mevrouw die me gister heeft aangereden. Ik heb nog helemaal niks van haar gehoord. (en ik ben zo idioot geweest niet om haar nummer te vragen)

stokstaart schreef op 31-07-2022 om 13:07:

Aan de fietser die me heeft aangereden omdat ze te druk was met haar telefoon.
Vanachter, ik heb haar niet gezien en gehoord, zo tegen mijn schouder aan tijdens het hardlopen. Ik ben hard gevallen. Zij ook. Gelukkig had ze geen elektrische fiets.
Ik word steeds stijver en blauwer.

Voor die fietser had ik wel enige krachttermen over gehad. Mja, al gebeurd hé. Goed dat ze daar nu voor bekeuren.

Aan onze Lidl die eerst zo fijn was. Ik grijp steeds mis nu. Biologische eieren, inlegkruisjes, biologische kaas, allemaal lege vakken. En het wordt minder schoon en rommeliger in de winkel 

dat ik bij t Viva forum al weeeken niet kan inloggen omdat ik zgn. mijn wachtwoord moet aanpassen. En dan doe ik dat steeds, maar kom er nog niet in 🤔

Koekie1980 schreef op 01-08-2022 om 19:19:

dat ik bij t Viva forum al weeeken niet kan inloggen omdat ik zgn. mijn wachtwoord moet aanpassen. En dan doe ik dat steeds, maar kom er nog niet in 🤔

Ik kan al maanden niet meer op Viva. Heb ze gemaild voor hulp, geen reactie! Waarschijnlijk willen ze me niet meer, ze zijn me vast zat 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

01-08-2022 om 19:48

Wederom een ergernis wbt online shoppen.
Eindelijk die schoenen gevonden, lees ik na bestellen dat de bezorgdatum begin september is, kunnen ze de kast in tot volgend jaar dus

Battle-Royale schreef op 01-08-2022 om 19:48:

Wederom een ergernis wbt online shoppen.
Eindelijk die schoenen gevonden, lees ik na bestellen dat de bezorgdatum begin september is, kunnen ze de kast in tot volgend jaar dus

Dan heb je volgende zomer wèl gelijk hele mooie schoenen om het seizoen te beginnen 

Koekie1980 schreef op 01-08-2022 om 19:19:

Maar wel gezellig dat je nu hier forumt! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.