Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Zie ik nou te suffen! Voor een Engelse naad moet je alles een centimeter breder afknippen! Hij wordt dus kleiner.

Goed in de gaten houden en telkens passen.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

31-07-2022 om 13:44

stokstaart schreef op 31-07-2022 om 13:07:

Aan de fietser die me heeft aangereden omdat ze te druk was met haar telefoon.
Vanachter, ik heb haar niet gezien en gehoord, zo tegen mijn schouder aan tijdens het hardlopen. Ik ben hard gevallen. Zij ook. Gelukkig had ze geen elektrische fiets.
Ik word steeds stijver en blauwer.

Als iedereen zijn ogen nou eens op de weg zou houden 

stokstaart schreef op 31-07-2022 om 13:07:

Aan de fietser die me heeft aangereden omdat ze te druk was met haar telefoon.
Vanachter, ik heb haar niet gezien en gehoord, zo tegen mijn schouder aan tijdens het hardlopen. Ik ben hard gevallen. Zij ook. Gelukkig had ze geen elektrische fiets.
Ik word steeds stijver en blauwer.

Oh, balen zeg, sterkte. Zo aso, met je telefoon bezig zijn in het verkeer.

Aan mezelf, sloom en hangerig ben ik. heb wel mijn fitnessoefeningen gedaan vanmorgen en een was gedraaid en opgehangen, maar verder gewoon helemaal niets. 

Aan dat ik mijn badmuts was vergeten in het buitenbad vandaag. Daardoor heel veel regen op mijn haar, nu mijn eczeem onder mijn haar weer aan het jeuken 

Aan de nieuwe buren in de straat (2 huizen verder). Die hebben een hond die ze meerdere keren per dag in de tuin laten blaffen. Minimaal een half uur lang aan één stuk blaft die hond, en niet zo zachtjes.
En dat begint al om half 8 's ochtend en gaat door tot 11 uur 's avonds.
Het geluid kruipt gewoon in me. Als ik die hond weer hoor blaffen dan zit ik, daar gaan we weer voor minimaal het komende half uur.
Ik snap zulke mensen niet. Een hond blaft, ja klopt. Maar dit zorgt voor overlast, elke dag opnieuw.

DGHK schreef op 31-07-2022 om 20:03:

Aan de nieuwe buren in de straat (2 huizen verder). Die hebben een hond die ze meerdere keren per dag in de tuin laten blaffen. Minimaal een half uur lang aan één stuk blaft die hond, en niet zo zachtjes.
En dat begint al om half 8 's ochtend en gaat door tot 11 uur 's avonds.
Het geluid kruipt gewoon in me. Als ik die hond weer hoor blaffen dan zit ik, daar gaan we weer voor minimaal het komende half uur.
Ik snap zulke mensen niet. Een hond blaft, ja klopt. Maar dit zorgt voor overlast, elke dag opnieuw.

Bij de rijdende rechter moest zo’n hond laatst weg…

Ik erger me aan de wifi op de camping hier. Bij de samsungs van man en dochters werkt het prima, op mijn iphone helemaal niet. Me daarna geërgerd aan man die dat weer aanleiding vindt om te beginnen over dat mijn volgende telefoon ook een samsung moet zijn. Ik haaaaat Android…

Netherfield schreef op 31-07-2022 om 20:12:

Ik erger me aan de wifi op de camping hier. Bij de samsungs van man en dochters werkt het prima, op mijn iphone helemaal niet. Me daarna geërgerd aan man die dat weer aanleiding vindt om te beginnen over dat mijn volgende telefoon ook een samsung moet zijn. Ik haaaaat Android…

Man kan toch prima dan voor jou zijn telefoon als Hotspot laten fungeren? 
Wifi op campings en vakantieparken is sowieso vaak prut. We zitten vaak in een achtpersoons huisje maar we kunnen echt niet alle 8 tegelijk iets online doen. Als drie iets kunnen is het al veel… ik zit zelf eigenlijk altijd op mijn 4/5G dan. 

Dat Het geluid weer begonnen is.
Elk halfuur laten ze het geluid horen en om het uur kunnen mensen mee raden en dat 2 maanden lang. Zo irritant!

Kan de hoofdpersoon van mijn boek even stoppen met domme gevaarlijke dingen doen? Ga naar huis ipv naar een donker weggetje waar gisteren iemand vermoord is!

Netherfield schreef op 01-08-2022 om 11:18:

Kan de hoofdpersoon van mijn boek even stoppen met domme gevaarlijke dingen doen? Ga naar huis ipv naar een donker weggetje waar gisteren iemand vermoord is!

Hahahaha, maar dat maakt het juist spannend toch? 

Aan de herrie in de tuin. Ik ben blij dat we woensdag op vakantie gaan en hoop dat we op net zo'n rustig plekje zitten als vorig jaar.

De sirenes die altijd op de eerste maandag van de maand getest worden. 
Dochter is fanatiek bezig om volgend studiejaar goed voor te bereiden. Ze wil sommige opdrachten die ze door corona gemist heeft alvast min of meer klaar hebben liggen om ze straks op tijd in te kunnen leveren. Zijn we net bezig met het opnemen van een filmpje, ik was haar aan het helpen,  gaan die sirenes af net tijdens de laatste 2 zinnen.
Kunnen we weer opnieuw beginnen. 

Aan de Lidl in ons dorp. Vandaag voor het eerst in lange tijd weer geweest - wilde weten of daar de boodschappen écht goedkoper zouden zijn - en het is er echt een zooi! Ik heb nog nooit zo’n onlogisch ingedeelde winkel gezien. ik heb elk gangpad wel 20x gehad omdat ik niks kon vinden - oke misschien hoort dat wel een beetje bij “het voor het eerst sinds lange tijd weer in een supermarkt komen”. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.