Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dat ik vanmiddag met je heb afgesproken maar ik hoor niets meer. Mooi dat ik mogelijk voor niets 40 km ga rijden dus niet.
Ik zou je ook kunnen bellen maar jij wilde toch afspreken.
Laat maar hoor. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

31-07-2022 om 08:37

SuzyQFive schreef op 31-07-2022 om 00:49:

[..]

In Groningen kon dat €15 jaar geleden al 😅. De trippelpas heette het. Was een proef van twee jaar en is toen daarna weer gestopt. Was nog niet bulletproof. Ik kon namelijk ook mijn kopieerkaart van mijn werk gebruiken 🤣.

Oh wacht, maar dan wil.ik het wel

oudmaarnognietkoud schreef op 31-07-2022 om 08:17:

Dat ik vanmiddag met je heb afgesproken maar ik hoor niets meer. Mooi dat ik mogelijk voor niets 40 km ga rijden dus niet.
Ik zou je ook kunnen bellen maar jij wilde toch afspreken.
Laat maar hoor.

Nu toch een appje, het gaat niet door... 

oudmaarnognietkoud schreef op 31-07-2022 om 09:03:

[..]

Nu toch een appje, het gaat niet door...

Nou zijn ze lekker op tijd mee!

HarleyQuin schreef op 30-07-2022 om 23:07:

Heb het topje van mijn rechterduim verbrand aan een gloeiend hete paninimaker,

Auw!

SuzyQFive schreef op 30-07-2022 om 20:24:

[..]

€600 was het, draagarmen waren zga als door 😱.
Mijn eigen garage had het moeten zien, allang…

Dat is slecht van je garage zeg! 

Zilver_gray schreef op 31-07-2022 om 09:06:

[..]

Nou zijn ze lekker op tijd mee!

Is ook niet de eerste keer dat het zo gaat. Ik laat de boel maar een beetje verwateren. Gelukkig had ik een vooruitziende blik en al een plan B in de aanslag 

oudmaarnognietkoud schreef op 31-07-2022 om 10:33:

[..]

Is ook niet de eerste keer dat het zo gaat. Ik laat de boel maar een beetje verwateren. Gelukkig had ik een vooruitziende blik en al een plan B in de aanslag

Hahahaha goed zo 

JtM

JtM

31-07-2022 om 12:44 Topicstarter

Flinke reparatie Suzy! Maar zoals je zelf zegt: beter nu dan op de snelweg.
Fijne vakantie!

BrightEchidna89

BrightEchidna89

31-07-2022 om 12:51

Kleine ergernis. 
Vandaag onze kippen geslacht, moeilijk momentje. Ergernis omdat ik samenwoon met broer en partner en geen van beide wou helpen terwijl ze beide wel graag vlees eten. 
Het zou beter zijn dat iedereen die vlees eet ook zelf zou slachten, zodat ze daarna met wat meer respect omgaan met het vlees en er minder van eten. 

Valdemar schreef op 31-07-2022 om 12:51:

Kleine ergernis.
Vandaag onze kippen geslacht, moeilijk momentje. Ergernis omdat ik samenwoon met broer en partner en geen van beide wou helpen terwijl ze beide wel graag vlees eten.
Het zou beter zijn dat iedereen die vlees eet ook zelf zou slachten, zodat ze daarna met wat meer respect omgaan met het vlees en er minder van eten.

Ja, het is natuurlijk ook krom.

Aan de fietser die me heeft aangereden omdat ze te druk was met haar telefoon.
Vanachter, ik heb haar niet gezien en gehoord, zo tegen mijn schouder aan tijdens het hardlopen. Ik ben hard gevallen. Zij ook. Gelukkig had ze geen elektrische fiets.
Ik word steeds stijver en blauwer.

stokstaart schreef op 31-07-2022 om 13:07:

Aan de fietser die me heeft aangereden omdat ze te druk was met haar telefoon.
Vanachter, ik heb haar niet gezien en gehoord, zo tegen mijn schouder aan tijdens het hardlopen. Ik ben hard gevallen. Zij ook. Gelukkig had ze geen elektrische fiets.
Ik word steeds stijver en blauwer.

Kleine ergernis.

Ja, heel goed.

Kleine ergernis.

Ik zou ook niet graag zelf noten uit de boom plukken, maar ik eet ze wel graag. Mijn grootouders hadden nog zelf een varken,kippen en konijnen voor eigen gebruik dus als het zou moeten omdat er geen alternatief meer is zou ik t ook wel zelf doen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.